Pohjola leiri

Nixxterrxxx

Osaako joku sanoa mitä Pohjola leirillä olleet pelaajat ovat tehneet kuntotesteistä ym.
Jos testit ovat nämä:

Vatsalihastesti(5kg:n lisäpaino)minuutin suoritus.
Etunojapunnerrukset(suoritus aika 1min)
Leuanveto.
5-loikka/vauhditon pituus/joku muu sellainen.
Cooper/3000m juoksu.
60m juoksu.

Kiitos.

7

7236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilastonikkarih

leirin parhaat pelaajat vetelivät seuraavanlaisia tuloksia:
      vatsat: 37
      leuat: 20-25
      viisloikka: 12,5-13,5 m
      3000m: 11 minuutin pintaan
      60m: 8 s tais olla

• Mistrall

Vatsat 44
        leuat 11
        loikaa??
        3000 m 13.50
        60m 7,3

Iso koko joten ei jaksa leukoja eikä juosta matkaa.Kuulemma maajoukkue kiekkoilija urheilujoukoissa juossut coopersin 12 min testissä 2200 metri.

Ja vielä,ettei se ole paras PELAAJA jolla nuo testit on parhaita.Ei voi olla ihan huonoja tietysti,mutta jäällä kunto ihan eri asia kuin maalla.

• Meiljhh
        Mistrall kirjoitti:

Vatsat 44
        leuat 11
        loikaa??
        3000 m 13.50
        60m 7,3

Iso koko joten ei jaksa leukoja eikä juosta matkaa.Kuulemma maajoukkue kiekkoilija urheilujoukoissa juossut coopersin 12 min testissä 2200 metri.

Ja vielä,ettei se ole paras PELAAJA jolla nuo testit on parhaita.Ei voi olla ihan huonoja tietysti,mutta jäällä kunto ihan eri asia kuin maalla.

Meillä päin ainaskin ne jolla on parhaimmat kuntsarit on niitä parhaita(oon tän aiheen aloittaja)Ainut testi jossa pääsen samaan on vatsalihakset.

3000m joku 14min
        Leuoista ei edes puhuta samoin kuin 60m:stä tai 5-loikasta.

Vauhditonta tasajalka loikkaa oon kuiteski jonkun 2.10 hypänny...

• löytyy
        Meiljhh kirjoitti:

Meillä päin ainaskin ne jolla on parhaimmat kuntsarit on niitä parhaita(oon tän aiheen aloittaja)Ainut testi jossa pääsen samaan on vatsalihakset.

3000m joku 14min
        Leuoista ei edes puhuta samoin kuin 60m:stä tai 5-loikasta.

Vauhditonta tasajalka loikkaa oon kuiteski jonkun 2.10 hypänny...

Tässäpä kanssa osviittaa.. tulokset ovat puolisen vuotta vanhoja. Siis 92:n pelaajan

60m 7,79s
        cooper 3100m
        5 loikka 12,41m
        vauhditon pituus 2,47m
        vatsalihas (vuosi sitten) 44
        etunojapunnerrus (1v) 38

leukoja ei olla tehty..

• kusipää
        Mistrall kirjoitti:

Vatsat 44
        leuat 11
        loikaa??
        3000 m 13.50
        60m 7,3

Täytyy sen verran kommentoida, että kyllä taitaa olla entinen maajoukkuekiekkoilija, joka ei juokse kun 2200 cooperissa. Taitais olla lätkämatsin katsojienkin juoksema cooperin keskiarvo enemmän.. Tosin jos se on juostu intin cooperissa niin se kyllä selittää aikas paljon... :)

• leirityksenkokenut

Itse olin tuoreimmalla Pohjolaleirillä (-92 syntyneet). Leiristä sen verran, että se on erittäin kova ja esimerkiksi huonolla ravinnolla ja yöunilla siellä ei pärjää. Päivät alkavat seitsemän - kahdeksan aikoihin aamusta ja loppuvat kahdeksan aikoihin illalla. Päivää kohden voi olla esimerkiksi 2 peliä ja coopper- testi.
      Pelaajat ovat poikkeuksetta nopeita luistelijoita, fyysisiä ja taitavia käsistään, ovathan he ikäluokkansa parhaita. Mutta parhaista parhaimmat ovaavat tärkeimmän, eli peliälyn. Nämä parhaista parhaimmat pääsevät sitten maajoukkue-ehdokkaisiin, josta alkaa se leijonatie. Jos itse tuonne leirillä haluat, niin suosittelen, että panostat jääkiekon harjoitteluun ja siihen jäällä oloon. Näin voit omistaa parhaat valmiudet jääkiekkoon, eli luistelutekniikka, peliäly ja mailankäsittelytekniikka. Toki kannattaa ja pitää tehdä myös lajiharjoittelun lisäksi oheisharjoittelua, johon kuuluvat NOPEUS, VOIMA, KESTÄVYYS JA LIIKKUVUUS. Mutta oheisharjoittelua kannattaa tehdä kesällä ja talvella pelata sitä jääkiekkoa.
      Sitten leirin tuloksiin. Kaikille pelaajille annettiin tulokset leirin testeistä ja voin pistää niitä tähän:

KESKIARVO

5-loikka - 11,67 metriä
      leuanveto - 10, 68
      Vatsat lisäpainoilla,1 minuutti aikaa - 28
      3000 metriä - 12,44
      Liikkuvuus - 6,41 eli hyvä liikkuvuus

Eli ei haittaa vaikka jäisit keskiarvotuloksista, kunhan vain osaat pelata jääkiekkoa. Mutta sen verran niille on merkitystä, että 3000 metriä ei saa kuitenkaan mennä päälle 15 minuutin, ei saa olla rautakanki liikkuvuudessa ja leukojakin nyt vähintään muutama pitäisi mennä.

• Pleijeri

Itsellä 13-vuotiaana jääkiekkoliiton leirillä seuraavasti:
      Vatsat : 29
      Leuat : 11
      5-loikka : 10,73
      Yhden jalan kyykyt : O/34 V/28
      30-Min juoksu: 6170m

Kaikissa muissa oman joukkueen paras paitsi vatsoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1641
    2. 210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      990
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      55
      809
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      771
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    Aihe