Olen usein ihmetellyt, että mitä naiset tuumaavat kun he useinkin suutelevat toisiaan suulle ja joskus seksikkäästi ja pitkään. Onko siinä erotiista jännitettä vai ei ? Miesten välillä sellainen ei tulisi kuuloonkaan. Ja usein jos tutut mies ja nainen tekevät sen keskenään seamalla innolla, niin sekin herättää kysymyksiä
Tyttöjen suukot keskenään
6
6692
Vastaukset
- kiva.-
pätkä...... http://www.evilchili.com/mediaview/4386/Hot_Kissing_Fun_#2
- mies23w
Oli siinä kyllä hyvä pätkä tyttöjen suutelusta.
Osa enemmän innoissaan että olis varmaan mennyt pitemmällekin... - nautti
Olipa hyvä pätkä !
- ohjelmassa
oli varmaankin tyttöjen välistä hyvänäpitoa.
- olet sinisilmäinen
Tytöt tykkää toisistaan. Ihan sama juttu jos pojat suutelisi keskenään. Sitä voi olla vaikea ymmärtää, jos itse on hetero.
- pearl_
itse olen tyttö ja hetero. silti välillä tulee suudeltua tyttöpuolisten ystävien ja joskus kaveripoikienkin kanssa. ei siinä ole mitään ihmeellistä, siinä voi osottaa välittämistä ja jos ei ole "parempaakaan" tarjolla ni hyvä vaihtoehto. tuntuu hyvältä ja sitäpaitsi, monet jätkät ovat just kans pitäneet kiihottavana tyttöjen välistä suutelua :)...kivaa se on! välillä myös eroottista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934478Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15957
- 184854
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah17812