Eli kui moni käy Koululainen-lehden Lordi keskustelussa?
Mun käsityksen mukaan ainakin Miss Kita.
Ois kiva jos voitas jutella siellä niitten kaa jotka fanittaa Lordia tai jotain jäsentä niinkun Miss Kita ja KITA2. Te ootte AIDOT fanit. :D
Mikä teijän nicki on siellä?
Koululaisen Lordi-keskustelu
Lady Awa
5
249
Vastaukset
- miksi ette
käytä monsterboardia missä on tuhansia lordifaneja, vaan käytte joissain hämy keskustelupalstoilla missä on ehkä muutama käyttäjä.
- Lady Awa
Voisitte vastailla Miss Kita ja KITA2
:D
- Miss Kita
Haluaisin kyllä. Mutta mistäs olet saanut sellaisen käsityksen, että kävisin? 8o
- KITA 2
mieltääääääääää...........
- Lady Awa
KITA 2 kirjoitti:
mieltääääääääää...........
Olisinkohan siitä saanu sen käsityksen että käyt siellä kun jossain viestissä sanoit "Pitäs varmaan mennä Koululaisen Lordi keskusteluun" tai jtn. tommosta. :P
Mun nimimerkki siellä on LadyAwaPaysant.
Ois kiva jos teki kävisitte ni voitas jutskata sielläkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764