Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

skorpioni nainen-kaksonen mies

skorppari nainen

Onko ketään pariskuntaa jossa nainen skorpioni ja mies kaksonen? Voisitteko kertoa kokenuksista?

30

11865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpparinainen

      Täällä yksi pariskunta, tai no entinen jo.

      Yhdessä ehdittiin olla viisi vuotta, kunnes sain tarpeekseni miehen juomisesta. Ei ota usein, mutta silloin kun juo niin viinaa menee niin että esim. mulla ei ole mitään väliä. Saattaa kännipäissään suuttua ja lähteä hoipertelemaan mihin sattuu.

      Toinen mikä hiersi välejä on lapsiasia. Itse haluaisin, kaksosmies ei. En tiedä, tuskin on kovin tyypillistä heille kuitenkaan.

      Tilanne kärjistyi, kun kaksosmies alkoi epäillä minun pettävän häntä eikä pystynyt luottamaan. Mitään syytä tähän ei tullut, puheita oli ilmeisesti porukassa liikkunut, mutta turhaan. Totesin, että ilman luottamusta ei ole mitään muutakaan.

      Kaksosmies muuten oli ihana, enkä lähtisi tämän kokemukseni perusteella heitä tyrmäämään. Toisin kuin esim. härkämiehiä.. ;)

      • heh.....
        linkkiä kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000007&conference=596&posting=22000000021643662

        Tota joo...kaksosmies..hmm..nam. :)
        Itseasiassa ihana, hyvä loveri, läppä lentää jnpp. nou pulma.

        Sit kuiteskin se skorpparin mustis tulee esiin vaikk kuinka olis raappantunut matkalla ja jotain elämästä oppinut.

        Ei helppo suhde, vaatii molemmilta melkosta kypsyyttä. Antoisaa kyllä joo, ihan totta, kivoja hetkiä. Fantsuja, vieraanvaraisia pärssoonia mut sitä on skoputkin niin halussaan & halutessaan. ;)


      • unreal-girl

        Yhtäläisyys minun suhteessani kaksosmieheen löytyy juomisesta :F ajan pitää olla alkossa hakemassa viina... en kestänyt ja suhde loppui siihen. Seksi oli hyvää :)


      • dnthtbeen..
        unreal-girl kirjoitti:

        Yhtäläisyys minun suhteessani kaksosmieheen löytyy juomisesta :F ajan pitää olla alkossa hakemassa viina... en kestänyt ja suhde loppui siihen. Seksi oli hyvää :)

        Molemmat ääripäitä ja intohimoisia siinä mitä tekevät lue -> black & white. Kurinalaisia ja kurinalattomia. Tekevät täysillä sitä mitä tekevät.
        Hae väriä elämään, hommaa kaksonen kaveriksi. :)


    • :))

      Mitä itse voisin allekirjoittaa, on se, että piikit ovat koko ajan vastakkain. Kummatkin olimme voimakkaita keskustelijoita, ja niissä kahakoissa sain kaksosen aika äksyksi. Tämä mies oli ainakin olevinaan aina oikeassa, virheiden myöntäminen onnistui toisen heikkouden kautta.

      Soudat, huopaat, hulluksi teet
      on mietteesi taas muuttuneet
      Huudat, kaipaat, tuut ja taas meet
      on mun tunteeni haavoittuneet

      Piti kummankin kohdalla paikkansa, ja lopputulos oli tyhjä nolla.

      Vaatii älyllistä haastetta, muutoin jää pelkälle seksisuhteelle. Seksi taas tuntuu olevan machoilua, maskuliinisuuden ja itsetunnon kohotusta, jolla ei suoranaisen nautiskelunhalun kanssa välillä tuntunut olevan mitään tekemistä.

      Pinnallinen, päätöksentekokyvytön, muita parempi ihminen. Impulsiivinen. Sanoisin myös, että valehteleva/ kiero. Mutta osittain todella huomioiva, lempeä, iloinen, huumorintajuinen ja valpas luonne. Ei vain matsannut minun kanssani. :)

      • jou......................

        Alleviivan tuon soutamisen ja huopaamisen. Sellanen ei sovi skorpparille joka etenee intohimoisesti.
        Sit tuo machoilu petikaverin kanssa. Just, siinä missä toinen alkaa hyytyä, toinen on vasta aloittamassa. ;)
        Verbaaliset kyvyt ovat tyypillisiä kaksosille, tosin jäävät skorpparille siinä kakkoseksi jos vm. niin tahtoo.


      • skorppionitar*

        Itsellä avioliittoa takana kaksosmiehen kanssa yli 20 vuotta, lapsia ei tämän hemmon kanssa olisi kannattenut tehdä ollenkaan, elää niinkuin poikamies ja melkein joka viikonloppu tarvii känninsä, valehtelee kaikkea jonninjoutavaa naapureissa omasta vaimosta ja lapsista, itsessä ei tietenkään ole mitään vikaa, todella kiero jopa omille läheisilleen, kaiken kaikkiaan ihan paska jätkä, nyt onkin ajatus alkanut itään että ottas avioeron ja lähtis nauttiin elämästä, nyt kun lapsetkin on aikuisia.


      • skorppari171

        Ei voi muuta sanoa kuin että osuit naulan kantaan! ihan pelottavaa kuinka he ovatkin samanlaisia. En enään ikinä sorru toiseen samanlaiseen paskan tärkeään ihmiseen!


      • touhulta
        skorppionitar* kirjoitti:

        Itsellä avioliittoa takana kaksosmiehen kanssa yli 20 vuotta, lapsia ei tämän hemmon kanssa olisi kannattenut tehdä ollenkaan, elää niinkuin poikamies ja melkein joka viikonloppu tarvii känninsä, valehtelee kaikkea jonninjoutavaa naapureissa omasta vaimosta ja lapsista, itsessä ei tietenkään ole mitään vikaa, todella kiero jopa omille läheisilleen, kaiken kaikkiaan ihan paska jätkä, nyt onkin ajatus alkanut itään että ottas avioeron ja lähtis nauttiin elämästä, nyt kun lapsetkin on aikuisia.

        Itse ollut naimisissa myöskin yli 20 vuotta ja 4 lasta tästä liitosta kaksosmiehen kanssa. Olisi saanut jäädä tämä mies väliin, sillä en ole katunut mitään muuta elämässäni, kuin tätä liittoa. Lapset toki ovat ihania ja toivottuja, mutta eivät ole nähneet normaalia elämää vanhempiensa kesken. Olen miehelleni kuin äiti, joka ottaa vastuun myös hänestä. Hän joi eka 10 vuotta kaikki viikonloput ja oli lopulta ns. kaappijuoppo/piilojuoppo. Kulisseja pidin pystyssä läheisiltämme, sillä häpesin tilannettani. Hoidin lapset, kodin ja kävin töissä eikä tämä mies tehnyt muuta, kuin harrasti ja hoiti työnsä rimaa hipoen. Erittäin itsekäs ja mielellään toisilla teettävä persoona. Tätä miestä ei hävetä vaikka vaimo tekee (joutuu tekemään) myös ns. miesten hommat talossa pikku remonteista lähtien.
        Nyt on eropaperit piirongin laatikossa odottamassa, että saan voimia eroprosessiin.. mieshän ei halua eroa vaan hänellähän on kaikki hyvin! Tietysti, kun itse ei tarvitse tehdä mitään ja homma pyörii ilman hänen panostaankin.


    • skorppari171

      Juu Olen skorppari nainen ja kaksos miehistä voin sanoa sen ettei oikein sovi skorppari naiselle! Takana 2 vuoden suhde ja se ei todellakaan toiminut. Kaksos mies kävi ahdistavaksi ja oli petturi.

      • että...................

        Kaksoset ovat yhtä varuillaan skopun tähtimerkistä. Välttäkää ja älkää antako uteliaisuuden antaa valtaa. Sänkypuuhat ovat namia vähän aikaa, kaikki muu ei niinkään.
        Vetäkää mielummin romanssi leijonan tai oinaan kanssa jos extremeä pitää hakea. Niissä on enempi suoruutta ja kipinää. Kaksonen ja skopu eivät yksinkertasesti ole oikea yhdistelmä kuin yhden yön juttuna. Sen jälkeen kannattaa mennä tsekkauttamaan hivi ja unohtaa koko juttu yhtenä hoitona. Mieluiten niin et välttää koko merkkiä.


    • skorpioni -71

      Kituutin itseeni totaalihelvetissä kokonaista 8(!!!) vuotta, onneks se loppu. Täysin yhtä helvettiä sen miekkosen kanssa. Kyl löytyy sopivimpiakin ehdokkaita skopulle.
      Nimim. kokemusta on...

    • JoJo

      Mun kaksosmies on ainaki ihan täydellinen. Ja itse oon siis skorppari ja pahimmasta päästä, veikkaan.

      Mut joo, meillä menee toistaiseksi ainaki kivasti ja muutenki horoskoopit on täyttä paskaa. Tehty ihmisille, jotka ei luota itseensä ja pitää hakee vastauksia jostain vitun jupiterin asemasta maahan nähden.
      Haloo, herätkää.. Niinku sillä ois jotain merkitystä, missä kuussa joku on synytyny..

      Kaikki on kiinni itsestä ja siitä toisesta. Suhde ku suhde toimii, jos siihen panostaa ja on valmis tekeen kompromisseja. Tai voi sit tietty olla yksinki. Ihan sama mulle.

      Ja ihan turha alkaa äksyileen mulle sit, en käy täällä lukemassa teidän vitutuksianne.Mut enivei.Kannattaa varmaan päättää muuten hyvä suhde jonku horoskoopin takia. Voi sääli teitä. Ja muaki ku kirjotan tällasella separille palstalle.

      • emmmppu

        Tuskimpa kuule kukaan suhdettaan päättää jonku horoskoopin perusteella. Ihmisethän ovat tänne tulleet vain kertomaan miten joku suhde ei vaan yksinkertaisesti oo toiminu tai on toiminu. Eiköhän siihen suhteen päättymiseen aika paljo ne omat kokemukset vaikuta kuitenki..

        Älä aliarvioi ihmisiä jotka uskovat horoskooppeihin!

        PS. Kovasti sinuakin näyttää nämä horoskoopit kuitenkin kiinnostavan, kun tänne olet eksynyt.


      • skopunainen

        vielä pitkä liitto takana kun noin leveilet, mulla on kuule kohta 30 vuotta ja en ole perustanut suhdetta horoskoopin vuoksi mutta niitä kompromisseja olen saanut tehdä ja vain ja ainoastaan minä, kyllä on ukko pitänyt huolta ett on saanut elää kuin pelossa ja mennä miten haluaa, ei ole paljon välittänyt miten akka pärjää esim, kuumeisten lasten kanssa kun on jätkä porukka odottanut taksissa ulkona, työssä olen käynyt ja yksin hoitanut lapset, nyt kun lapset on omissa kodeissaan olen ottanut minäkin omaa aikaa enkä ole vahtimassa kun hän tulee jostain, kunhan perehdyt liittoosi niin voi olla että seuraat meitä "ruikuttajia" tänne palstalle ennenkuin huomaatkaan.


      • skopu nainen
        skopunainen kirjoitti:

        vielä pitkä liitto takana kun noin leveilet, mulla on kuule kohta 30 vuotta ja en ole perustanut suhdetta horoskoopin vuoksi mutta niitä kompromisseja olen saanut tehdä ja vain ja ainoastaan minä, kyllä on ukko pitänyt huolta ett on saanut elää kuin pelossa ja mennä miten haluaa, ei ole paljon välittänyt miten akka pärjää esim, kuumeisten lasten kanssa kun on jätkä porukka odottanut taksissa ulkona, työssä olen käynyt ja yksin hoitanut lapset, nyt kun lapset on omissa kodeissaan olen ottanut minäkin omaa aikaa enkä ole vahtimassa kun hän tulee jostain, kunhan perehdyt liittoosi niin voi olla että seuraat meitä "ruikuttajia" tänne palstalle ennenkuin huomaatkaan.

        ompas samanlainen liitto teillä niinkuin on meillä, itse en ole lähtenyt vielä "kävelemään" tästä liitosta koska en haluaisi muutta pois nykyisestä asuinpaikasta mutta nyt kun mies on vanhenemassa niin en aio passata enää, saa tulla toimeen omillaan ja minä touhuilen omiani.


    • skorpion-60

      Yli 30vuotta olin kaksosmiehen kanssa naimisissa. Vuodet olivat kuin viilaten ja höyläten. Särmiä ja sähäkkyyttä ei puuttunut tuosta suhteesta. Kaksosmies täynnä itseänsä ja omia menojansa, väkivaltaista käyttäytymistä, alkoholi elämän keskipiste, omat menot ja kaverit kaikkein tärkeimpiä, lähimmäisistä piittaamaton. Tyytyväinen kun sai siirretyksi vastuun muille ja pääsi kuin koira veräjästä, kiitokset otti mielellään itselleen. Itse olin emo joka hoiti isoa lasta. Kuitenkin noihin vuosiin mahtui hyviäkin aikoja. Ei voi yleistää.
      Erosin. Enää en huoli toista kertaa kaksosmiestä vaikka tarjottimella eteen kannettaisiin. Otin opiksi ja siinä ei horoskooppeja tarvita vaan elämänoppivuodet.
      Myös appiukko oli kaksosmies ja käytökseltään niinkuin poikansa. Voisikin sanoa ei omena puusta kauas putoa.

    • ja olen

      naimisissa kaksos miehen kanssa. jep, alkoholisti tuo mies on. ja vähän niinkuin "uuno turhapuro", nostaa takapuolensa ylös kun ruoka tulee pöytään. Elää vaimonsa rahoilla, ja vikittelee muita naisia. oman "uunoni" ulkonäkö on sellainen, että joutuu oikein miettimään mitä ne naiset siinä näkevät?! Saa ottaa ton ken tahtoo! Olkaa hyvät!

      • ihmeellä olet

        sen kanssa jos on noin asiat?


      • skorpioni.....
        ihmeellä olet kirjoitti:

        sen kanssa jos on noin asiat?

        jaksan vartoa hiljaa vuosia, kunnes tulee sopiva hetki iskeä piikki selkään. Pysyn piilossa kunnes on koston aika. skorpioni jaksaa odottaa ja skorpioni ei koskaan unohda henkilöä joka on joskus kaltoin kohdellut.


    • on jo...

      ... äitinsä kohdussa oppinut selittämään ja värittämään kaikki asiat. Viimistään lapsuus iässä äidin selitykset tarttuvat kaksoismieheen. Jos kaksoismies on liian varhain riistetty lapsena omasta äidistään, voit olla varma että tuleva anoppi tulee olemaan osa elämääsi. Jos kaksoismiehen peitellyt kertomukset eivät uppoa sinuun, voit olla varma että hänen äitinsä tulee selostamaan samat asiat sinulle. Vaikka olisi kuinka iso kalavale kyseessä, hänen äitinsä on siinä mukana ja puolustaa poikaansa. Jos tuleva anoppi sattuu olemaan vielä skorpioni, kuten miniä. On varmaa että piikit heiluvat. nimimerkillä. kokemus puhuu. itse olen skorpioni, mies kaksonen ja anoppi skorpioni

    • meranka

      Kysymyksesi on hyvä. Asetelma haastava. Onnistuessaan upea. Tarkka laskenta tarvitaan. Yleensä tulevaisuus on hyvä, mikäli älykkyys ja skorpionin älyllisyys kohtaavat. On muistettava, että skorpioni toimii "kuudennella aistilla eli" intuitiolla.

      • toi on totta

        kuudes aisti meinaan skorpionilla


    • Hei olen kaksosmies ja varmasti raitis en tupakoi enkä alkohoolia käytä,
      etsin itselleni parisuhde kumppania ihan tositarkoituksella . Eikä mitään yhden-
      illan juttuja vaikka normaalin loppu-elämän muodossa..

    • Onnellisesti yhdessä

      Täällä on skorpparinainen joka on onnellisesti avoliitossa kaksosmiehen kanssa:)
      Luotettava, hauska, rehellinen ja kiltti mies. Ei tarvii suuremmasti riidellä, enemminkin mies rauhoittelee mun nopeasti räjähtävää temperamenttia:D
      Aiemmin olen ollut suhteessa Neitsyen ja Kalan kanssa. Kalat oli valehteleva, pettävä, epärehellinen paska joka kohteli hyvin vain silloin kun siitä oli hänelle itselleen hyötyä, Neitsyt taas... no siitä ei viitsi edes puhua. Ei kiitos enää.

      Että ei se horoskooppimerkki kaikkea miehestä kerro!:)

    • kokemusta on paljon

      Kaksonen pettää minkä kerkiää. On erittäin omistushaluinen ja mustasukkainen. Ei hyväksy toisen ystävyyssuhteita, mutta omia menoja on paljon ja ne tietenkin kuuluvat hänen mielestään asiaan. Antaa itsestään luotettavan ja hyväsydämisen kuvan vieraille mutta kotona totuus on aivan toinen, niimpä kaikki luulevat häntä ihannemieheksi kun eivät tunne syvemmin häntä. Mutta on hyviäkin puolia kun kaksonen sille päälle sattuu hän on todella hyvä ja huomaavainen, valitettavasti näitä hetkiä on vähemmän kuin niitä huonoja.

    • eriä mieltä

      Meillä kyseinen parisuhde on toiminut loistavasti! Emme ole riidelleet kertaakaan ja elämämme loistaa muutenkin todella hyvin. Horoskooppimerkki ei voi olla kytköksissä siihen että keiden parisuhde toimii ja kenen ei, se on ihan ihmisen omasta elämänkokemuksesta ja luonteesta kiinni. Miehiä on monenlaisia ja heitä ei voi horoskoopin perusteella laskea paskoiksi ja hyviksi. Itsekin tykkään lukea horoskooppeja, mutta tässä asiassa olen kyllä aivan eriä mieltä. Meidän suhde toimii täydellisesti, enkä usko miehen muuttuvan yhtäkkiä alkoholistiksi, koska tähänkään mennessä niin ei ole tapahtunut; jos näin tapahtuu, on toisenkin osapuolen katsottava peiliin.

    • skorpparimummeli

      Parasta seksiä ikinä ja en voi pitää näppejä erosta tästä kaksosmiehestä ja en todellakaan tajua suhteita, joissa valitetaan 20-30 vuotta, kun toinen ei ole ihanne.
      Kannattaa erota ajoissa.
      Itse tiedän aina milloin selityksiä tulee nurkan takaa, mutta olen itse mustasukkaisuuteen taipuvainen ja vedän herneet asiasta. Avioliittoa on turha kuvitellakkaan ja onneksi kummallakin on lapset jo omista suhteista aikuisia.
      Tämä on hyvä nyt ja nautin niin kauan kuin kestää.
      Tuhisin vastaanvan kaksosen kanssa mustasukkaisuudella jo yhden suhteen, mutta nyt otan asenteella. Jos seikkailee, niin ei rakasta. Jos seikkailulle menee ja palaa, niin olen kuitenkin se ykkönen....
      Skorpparikin voi kehittyä....toivon...ainakin tänään:)

      Ja juo itsensä pöydän alle harvoin. Pää kuin partaveitsi ja ei notku kapakoissa.

    • Kaksosmies

      Siis ite oon kaksosmies ja kuulostaa kyllä aika hauskalta et otetaan toi juominen mukaa siihen horoskoopiin :) itse en tykkää edes käyttää alkoholia mutta menevä persoona muuten mutta, mielummin lähden koko perheen kansss jonnekkin kun yksin tai kavereiden kanssa. Perhe on kumminki todella tärkeä ja haluan pitää huolen omistani ja että kaikilla on mukavaa ja hauskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe