Kosti Kotiranta ei enää joulupukin kuumalla linjalla..

juh

Huomasin tänään että Kosti Kotiranta ei ole enää joulupukin kuumalla linjalla,se pukki joka oli jo silloin kun minä olin lapsi. Aikuisenakin sitä on joka vuosi jonkun aikaa katsottava mutta ei,jouluperinne pilalla!!adressi pitäs tollasesta tehdä!!!aaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

22

5931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnnnnnnnnnnnnnn

Eipä ole Kotiranta pukkina, kun on saanut aivoinfarktin tänä vuonna. On kuntoutumassa ja aikoo palata pukiksi taas ensi vuonna.

• 5999444

Mitä valitatte ihan hyvin pukki hoiti hommansa oli sitten kuka oli.

• Ukkonen61

Toivottavasti Kosti päsee vielä mukaan, lapset kun kaipalee.Paranehan Kosti tosipukki...

• Tonttu

Pakkohan hänet on joskus korvata, tuottaja Nurminen ei kyllä sen nuorempi taida olla, mutta ainakin joku olla on kokemusta lastenohjelman juontamisesta.

• juh

Paranemisia Kostille ja toivottavasti ensi vuonna on taas pukkina...jos ei Kostia,ei kuumaalinjaakaan pitäisi olla!

• jooooooooooooooooooooo

Täysin samaa mieltä, jos ei oikea pukki juonna, ei pitäisi myöskään koko ohjelmaa näyttää! Pettymys oli kun huomasin väärän tyypin heittämässä huonoa juttua tv:ssä. Kosti paljon luontevampi myös lasten kanssa.

• juha82

on loistava ollut aina tuossa kuumassa linjassa.

• tativihree
        juha82 kirjoitti:

on loistava ollut aina tuossa kuumassa linjassa.

Koskas saadaan taas Kosti-joulupukki tonttuineen telkkariin, onkohan tänä armon vuonna 2012?

• mikko3

• Joulufani

Kosti puuttui eetteristä myös tänä jouluna, oli toki remmissä 2007-2011, mutta tänä vuonna HYVÄ( ei kuitenkaan ikinä korvaa Kotirantaa) tuuraaja hoiti homman, kukahan se oli?

• Anonyymi

Auvo Vihro on ollut pukkina 2012 vuodesta, on ollut kyllä erinomainen pukki! Kostihan kuoli vuonna 2015, tekis mieli saada se takaisin pukiksi, se oli ainoa oikea, mutta ei onnistu.

• Anonyymi

RIP Kosti 1957-2015 🌹

• Anonyymi

Myös Jukka Nurminen on juontanut kerran Joulupukin Kuumalinjaa vuonna 2006.

• Anonyymi

Joulupukkien esittäjät:

Kosti Kotiranta: 1991–2005, 2007–2011
        Jukka Nurminen: 2006
        Auvo Vihro: 2012–

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulupukkien esittäjät:

Kosti Kotiranta: 1991–2005, 2007–2011
        Jukka Nurminen: 2006
        Auvo Vihro: 2012–

Auvo myös ihan hyvä.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

🎅💬☎️📱

• Anonyymi

tänään näkyi joulupukin kuuma linja. Tais lähes kaikki tai kaikki lapset olla rikkaasta perheestä kun niin paljon harrastuksia jne ja muutamat asui ihan ulkomailla. Ei köyhillä varaa juuri harrastuksiin eikä etenkään kalliisiin harrastuksiin kuten jääkiekko ja eikä köyhät paljoa ulkomaille pysty meneen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3587
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1919
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1753
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1612
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1468
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1463
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1416
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1381
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1277
    Aihe