Tyttöystävälläni on varsin kookkaat rinat,
jä hän ajoittain nuolee ja imee niitä
rakastellessamme. Mahtaakohan naiset
tykätä sellaisesta vai tekeekö hän sen vain
miellyttääkseen minua. Minua nimittäin kiihottaa
ihan jumalattomasti katsella sitä.
Kertokaahan (isorintaiset) naiset kokemuksianne!
rintojen nuoleminen
6
5274
Vastaukset
- Goldfinger
Unia näet POJU, sulla ei ole edes karvat vielä kasvaneet ja tuollaisista haaveilet, :D
Opettele vaan ensin runkkaamaan!- Laura
Mulla on kans iha kunnon rinnat ja kun oon sängyssä niin kyllä se kiihottaa mua kans.Kokeile säki vaikka sen muijas kans, tosi kiimasta!
- Tekniikka?
Laura kirjoitti:
Mulla on kans iha kunnon rinnat ja kun oon sängyssä niin kyllä se kiihottaa mua kans.Kokeile säki vaikka sen muijas kans, tosi kiimasta!
isot rinnat sinulla on? Minulla on D-rinnat, mutta itse en kyllä ylety niitä nuolemaan enkä imemään.
- Laura
Tekniikka? kirjoitti:
isot rinnat sinulla on? Minulla on D-rinnat, mutta itse en kyllä ylety niitä nuolemaan enkä imemään.
Siinä pitää vähä taipuu!Kyllä ny d-rintoja yltää nuolee!
- Anonyymi
Tekniikka? kirjoitti:
Mä voisin nuolla ne👍😍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin nuolla ne👍😍👍
Voi hitsi eikö äippä antanut pienenä tissiä hehehehee 🤣 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen keho ei ole miehen oikeus
Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a3682555Pelkäsin Sinua
Nainen, siksi pakenin eikä meistä koskaan tullut mitään 😓. Pidin liikaa sinusta, niin siksi pelkäsin. Tiedän että meistä olisi tullut jotakin hyvää j441097Naiset tulleet liiankin itsenäiseksi
Naisten asema on Suomessa yliarvostettua ja tämän kyllä huomaa naisten käyttäytymisestä.3851006- 62922
- 54818
Erdogan haluaisi Suomen nyt Natoon
Tuokin ukkeli on melkoinen tuuliviiri. Vielä muutama päivä oli ihan eri mieltä kuin tänään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009358534.html "Turki312802Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli
Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.42739Hyvää iltaa
Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)88736