Mitä zuccardi q malbec kertoo ostajastaan?
parina aiempana vuonna olen saanut tältä samaiselta taholta joululahjaksi Renault extra noire konjakkia.
Monesti sanotaan että lahjaksi ostetut juomat kertovat jotain ostajastaan. Voinko jotain päätellä näistä lahjaksi saamistani juomista. Tunnemme työ-yhteisön kautta, mutta työpaikan takia/puolesta en ole kuitenkaan lahjojani saanut. Ensimmäisestä yllätyinkin kovasti, sittemmin olen saanut jokavuosi lahjan.
zuccardu
Q malbec
2
276
Vastaukset
- otsikossa
Anteeksi otsikossa virhe, zuccardi Q malbec piti lukea.
- Näköjään
http://www.alko.fi/www/wwwBachus.nsf/viewAll/438797?opendocument maksaa vain alle puolet mustan Rellun hinnasta.
Liiketoimet sujuvat kaikkiaan kehnommin tai olet ollut huonompi asiakas kuin aikaisempina vuosina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219