Mikä olis parasta alle 22 % juomaa jota pystyis vetää raakana ilman ongelmia alas. Green cattia oon juonu kerran pullollisen ja se ei raakana mee helpolla alas ku on sen verta makeaa ja öklöttävää. Tarkoitus olis, että makuki olis hyvä eikä alkoholi paljo maistuis läpi. Mieluiten tommosta 15-22 % juomaa niin riittäis mukaan yks pullo ettei tarvis ottaa mitää mäyräkoiraa kaljaa ottaa mukaan. Mieluiten tommonen 0,7 l pullo ja melko edullista sais olla. Toi Royal Salmiakki Snapsi vaikuittais hyvältä ja oon sitä joskus maistanutki. Meinaan vaan että olisko hyvää kännijuomaa? Eli semmonen juoma, joka ei rupea hirveesti oksettaa eikä kovin makeaa oo.
Parasta alle 22 % juomaa?
4
3426
Vastaukset
- Jami369
tai De Kuyper Apple? Tai noita minä ainakin vetelisin, tosin eivät ole ihan halvimmasta päästä.
Royali alkaa vituttaa viimeistää puolessa välissä pulloa. - pullollinen
kirkasta ja toinen noita esansseja.Esanssi tiivisteitä on vaikka minkä makuisia ja niitä voi laittaa sellaisen määrän kuin haluaa.Jos meinaa tulla liian makeaa alkoholipitoisuuteen verrattuna niin vettä vain lisäksi.Itse käytän näitä usein.On ainakin turha takertua siihen että ne ovat esanssia.Varmaa on että siitä on kysymys valmiina ostetuissakin sekoituksissa.
- ...
heti kirkkaita, jos niitä olisi mahdollisuus saada. Valitettavasti ei ole mahdollisuutta vielä hankkia niitä. En ymmärrä mikseivät alkoholifirmat tuo markkinoille 21 % kirkasta alkoholia. Olisi varmaan jättimenestys, jos tajuaisivat tuoda alle 22 % kirkasta "viinaa" markkinoille. Olisiko lisää ehdotuksia? Mielellään semmoista, että alkoholi ei hirveästi maistuisi läpi(saa toki jonki verran maistua, tärkeämpi on helpompi juotavuu) ja prosentteja olisi mukavasti. Tällä hetkellä salmiakkiliköörit vaikuttaisivat hyvältä vaihtoehdolta, mutta niitä ei kuulemma välttämättä pysty juomaan paljoa. Myös helppo juotavuus olisi tärkeätä ja kuulemma Baileys kermaliköörejä ei paljon pysty juomaan. Yksi vaihtoehto olisi myös Koskenkorva Peach (21 % 0,7 l), mutta luulen, että siinä maistuisi viina paljonki lävitse. Etukäteen jo kiitos :)
- ''''''''''
... kirjoitti:
heti kirkkaita, jos niitä olisi mahdollisuus saada. Valitettavasti ei ole mahdollisuutta vielä hankkia niitä. En ymmärrä mikseivät alkoholifirmat tuo markkinoille 21 % kirkasta alkoholia. Olisi varmaan jättimenestys, jos tajuaisivat tuoda alle 22 % kirkasta "viinaa" markkinoille. Olisiko lisää ehdotuksia? Mielellään semmoista, että alkoholi ei hirveästi maistuisi läpi(saa toki jonki verran maistua, tärkeämpi on helpompi juotavuu) ja prosentteja olisi mukavasti. Tällä hetkellä salmiakkiliköörit vaikuttaisivat hyvältä vaihtoehdolta, mutta niitä ei kuulemma välttämättä pysty juomaan paljoa. Myös helppo juotavuus olisi tärkeätä ja kuulemma Baileys kermaliköörejä ei paljon pysty juomaan. Yksi vaihtoehto olisi myös Koskenkorva Peach (21 % 0,7 l), mutta luulen, että siinä maistuisi viina paljonki lävitse. Etukäteen jo kiitos :)
Baileys irish cream mint ja pisang ambong sopivat raakana juomiseen! Maistuvat todella hyville, etenkin yhdessä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684