Pekka Töpöhäntä elokuvat

NoJopas

Tänään (25.12) tuli tuo ensimmäinen, "Pekkka Töpöhäntä" ja huomenna voi katsastaa jatko-osan, "Pekka Töpöhäntä Amerikassa"

Mielipiteitä? Toivottavasti olette muistaneet katsoa.

Itse tykkään kovasti ensimmäisestä leffasta (vaikka tänään nukuinkin sen ohi) Enkä vähiten suomidubin takia. Aivan loistavaa jälkeä!

Myös tuo jatko-osa on ihan ok, muttei tietenkään yllä samalle tasolle ykkösen kanssa. Rabbe Smedlund ei enää näyttele Pilliä ja Pullaa, mikä on suuri puute. Parhaat kohdat jatko-osassa on Pekka tanssimassa, (kohtauksessa mukana ihan selvä Jorma Uotinen :D) ja sitten lopun metsäretki (ihanan tutun näköiset taustat)

5

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retku

Ehkä onnistunein suomenkielinen dubbaus ikinä!!

• se:

"monni tiskaa, monni kuivaa" "eeii! pilli ja pulla!!" ;)

se on parasta! lapsena meillä oli se videolla ja katoin sitä ihan hulluna..

• Retku
        se: kirjoitti:

"monni tiskaa, monni kuivaa" "eeii! pilli ja pulla!!" ;)

se on parasta! lapsena meillä oli se videolla ja katoin sitä ihan hulluna..

Parasta!

• Celine82

Ostin ne kutakuinkin pari vuotta sitten Anttilasta 5 € / kpl eli todella halvalla sain. Molemmista löytyvät ainakin suomen- ja ruotsinkieliset ääniraidat. Voi halutessaan vaikka prepata ruotsin kielen taitoaan.

Ala-asteella kun näin sen ties kuinka monennen kerran, nauroin ihan sikana Pekan pyydystämämää kärpästä, jonka se vei perheen tytön lautaselle.(-:

• huskie

Ykkönen oli yksi lempielokuvistani pentuna. Voi sitä shokeeraavaa kertaa, kun pitkästä aikaa katoin sitä vähän vanhempana ja tajusin, ettei se maatilan isäntä siinä alussa oikeastaan näytäkään kissanpennulle sen omaa peilikuvaa vedenpinnasta...:D Monnin ääninäyttelijä on huippu.

Kakkonen tuntui joskus aika sekavalta ja pelottavan oudolta, unimaailmassa kun liikuttiin. Suomidubbi on tehty siihen vissiin vasta aika äskettäin, koska muistan kattoneeni sitä aina tekstityksellä ja oletettavasti ruotsalaisilla äänillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe