Millaisia vaatteita itse pidät bileissä? Millaisia katseet kääntäviä yhdistelmiä?
Oletteko nähneet missään liikkeessä pikkumustaa mekkoa jonka helma ei olisi kamalan pitkä, sellaiselle olisi käyttöä. Mieluiten melko edullista haen... Ja miten saan pikkumustan asustettua räväkäksi bileiltaan?
En ole sama kirjoittelija kuin tuolla alempana, mutta sen viestistä ei ollut juuri apua kun ei ollut vastauksia :)
bilevaatteet
8
2197
Vastaukset
- tuli mieleen et
Alemakasiinissa ainakin oli lyhyitä mustia mekkoja. Tiedäs it millasta jaet. Ala tsekkailla postimyyntisivuja tai kierrä kauppoja. ?
Oisko apua? - Mimiana
Yourfacestä ostin joku aika sitten IHANAN pikkumustan mekon, helma on lyhyt, mutta se tosiaan ON lyhyt, joten ehkä sä haet vähän pitempää...
- Mimiana
ja oli se vielä aika kalliskin, mut tosi sexy
- Itselle liian pieni
Itsellä on sellainen musta mekko, jossa aika lyhyt helma, pyöreä kaula-aukko ja olkaimet, vetoketju takana, edessä "kuolainsolki" vyötärön kohdalla. Olen lihonut, ei mahdu päälle, muuten käyttäisin itse. Olen miettinyt, jos panisin sen myyntiin, koska ei näytä tuo laihduttaminen multa onnistuvan. Mekkoa käytetty 2 kertaa.
- Yöeläjä-
Yöelämään on joskus hyvä laittaa jotain repäisevää esim. valovaatteita. Moni on ihastunut niihin.
Niitä myy Ledpaita.net.
http://www.tavaratalot.com/2011/10/ledpaitanet.html- Valopaita
Led-paidat on tosi jees. Varsinkin näin syksyaikaan. :)
- Valoa pimeässä
Mulla on hyviä kokemuksia led paidoista. Ainakin huomataan! ;-)
- bilebilebile
Täältä löytyy mekkoja edullisesti:
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Maiguess&status=DN&order=C&start=0&num=50&odir=A&opuh_ownlist
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1548329KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4327412Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512557- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811520