Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lordi-forum

nimetön [toistaiseksi]

Eli kyselisin vähän tuosta Monsterboardista. Siinä kun kysytään sitä sähköpostiosoitetta... niin, mulla kun on toinen sellanen missä on mun sukunimi ja sitä en viittis laittaa, ni sit mul on yks sellanen hyvä, mut oon unohtanu sen salasanan, nii tarviiko sitä sähköpostia siinä ollenkaan? Että lähettääkö jotkut tyypit jotain tärkeitä juttuja, joihin pitäs esim. vastata? (Mähän en voi, ku oon hukannu salasanan) Entä näkeekö muut käyttäjät sen sähköpostiosoitteen?

4

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetön [toistaiseksi]

      Se nimimerkki pitäisi oikeesti päättää. Ilmotetaanko siinä jos se on jo varattu?!??! Äänestys osiossa on sitten vaihtoehdot. Mutta olen kamala Kita-fani, ja Kita on kaikista ihanin, niin voitte kyllä itse kertoa jos keksitte jotain hyviä Kitaan liittyviä nimimerkkejä ;DDD

      • ,.-,.-,.-,.-

        vaikka käyttäisitkin sähköpostiosoitetta jossa on nimesi, se ei tule näkymään kenellekkään muille kuin foorumin admineille.

        Nyrkkisääntönä on aina että mihin tahansa sähköpostinsa laittaakaan niin sen pitää olla toimiva osoite jossa vielä käyt.

        Ja kyllä ilmoitetaan jos nimimerkki on varattu.
        Kannattaa keksiä joku oman kuulonen nimimerkki ja miettiä sitä, koska sitä ei ymmärtääkseni voi muuttaa.
        Eihän sen tarvi edes olla lordi-aiheinen, mielestäni kaikki kitafani, lordifani yms. nimimerkit ovat vähän tylsiä.
        Keksi vaa itsellesi sopiva nimimerkki johon olet tyytyväinen ;)


      • Ewa_girl
        ,.-,.-,.-,.- kirjoitti:

        vaikka käyttäisitkin sähköpostiosoitetta jossa on nimesi, se ei tule näkymään kenellekkään muille kuin foorumin admineille.

        Nyrkkisääntönä on aina että mihin tahansa sähköpostinsa laittaakaan niin sen pitää olla toimiva osoite jossa vielä käyt.

        Ja kyllä ilmoitetaan jos nimimerkki on varattu.
        Kannattaa keksiä joku oman kuulonen nimimerkki ja miettiä sitä, koska sitä ei ymmärtääkseni voi muuttaa.
        Eihän sen tarvi edes olla lordi-aiheinen, mielestäni kaikki kitafani, lordifani yms. nimimerkit ovat vähän tylsiä.
        Keksi vaa itsellesi sopiva nimimerkki johon olet tyytyväinen ;)

        Kerrankin tässäkin osiossa on joku järkevä, joka vastaa asiallisesti. Itse olen ollut kyseisellä foorumilla heinäkuun lopusta asti ja olen huomannut, että ei haittaa, vaikka olisikin sukunimellinen sähköposti, koska se ei nöy, ellei ite sen halua näkyvän.

        Olen myös samaa mieltä tuon nimimerkkiasian kanssa. Siellä on ainakin tusina noita Awa-, Kita-, OX-, Lordi-, Amen-, Kalma-, Enary- ja Magnum faneja erilaisina väännöksinä käytä mielikuvitustasi. (Elävä esimerkki on se, että olen Boardilla nickillä Ewa_girl. Ewa on lempinimeni siksi, että olen Awa-fani ja girl, tulee siitä, kun olen nainen. Se on omaperäistä nickin keksintää)

        -Ewa_girl-


    • miä vaan :)

      Juuri kyseisestä forumista en tiedä, mutta yleensähän forumeissa voi piilottaa sähköpostiosoitteensa niin, ettei sitä muille näy.
      Sähköpostiin lähetetään (jälleen yleensä) vahvistusviesti, josta voi aktivoida käyttäjätunnuksensa. Olettaisin, että admin ainakin saa tosin osoitteesi halutessaan selville, moderaattorit ehkä mutta tod näk ei.
      Lisään vielä, etten tosiaan ole varma, mutta aiempien kokemusten perusteella sanoisin näin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe