Siedätkö hitautta?

ykköskuski

http://www.liikenneturva.fi/kyselyt/hitaudensietokyky.php

oma tulokseni:

Olet oivaltanut, ettei kiirehtiminen välttämättä lisää tehokkuutta liikenteessäkään. Teet tekoja kiireen hallitsemiseksi ja voit esimerkiksi valita sellaisia kulkutapoja, jotka vievät hitaammin perille. Sanavarastoosi ei kuulu sana ’kiire’. Annat toisen ihmisten kulkea rauhassa etkä ärsyynny hitaudesta.

12

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rytmikäs, joutuisa -ajo

tuo parasta tehokkuutta. Kiire? Mitä se on? Sössötystä. Liiku ! älä sössötä puppua.
      Mutta: siedä hitautta, on täyttä paskaa...hitautta siedetään juuri sen verran että ohitus onnistuu. Reipas eteneminen, ilman kiireen häivää pitää hyvin hereillä.

• ykköskuski

Pysyy paremmin hereillä kun painaa kaasua niin että ajaminen tuntuu pingiksen peluulta. Suojatieltä mummot nurin ja kaarteet ojista leikaten?

• en siedä

nimittäin henkistä hitautta, jollaisesta kärsit. itse kuulun onneksi heihin, jotka eivät sitä itse pode.

• liikenneominaisuus
        en siedä kirjoitti:

nimittäin henkistä hitautta, jollaisesta kärsit. itse kuulun onneksi heihin, jotka eivät sitä itse pode.

sitä sinä podet!

• Olet osittain tahtomattasi mennyt mukaan kiireiseen liikkumisen tapaan liikenteessä. Tiedostat kuitenkin, että maltti on valttia liikenteessä ja olet valmis käyttämään matkoihisi enemmän aikaa, jos se lisää turvallisuutta.

Mutta toisaalta jakeluautoissa on tiukat aikamääreet, ja jos niissä ei pysy voi alkaa ettimän toista työpaikkaa.

toi 3 vastausvaihtoehtoa ei riitä, pitäs olla 5 että sais vastailtuu kaikkiin totuudemukaisemmin.

• ykköskuski

Vastaa välillä yläkanttiin ja välillä alakanttiin. Tossa vaan pisteet summataan ja loppuarvosanoja on vaan kolme että ei sen niin väliä.

• finnbulli

itse myös rauhallisesti.

• viidenkympin

alueella nastat rollottaa ja luo niin turvallisen tunteen.

• tsernobiili

Elämäsi on ohi ennenkuin huomaatkaan. Kiikkustuolissa mietit, oliko elämässäsi mitään kohokohtia. Lapsenlapsillesi kerrot, että ukki oli varman päälle pelaava nysväävä laumasielu, jota jo syntymähetkellä peloitti paha maailma.

• nyyhkali

Jotenkin alat kuulostaa Äijälän alter egolta.

• The Rat

Kymmenen kysymystä, mutta porukka jaettiin kuintekin kolmeen ryhmään.

Itse kuuluin keskimmäiseen, mutta kuvaus meni ihan metsään... Varmaan osin tarkoitushakuisten kysymysten takia. Miksi aina hitaasti eteneminen oli turvallinen ja mukava vaihtoehto, vaikka välillä (usein) voi edetä myös nopeasti, mukavasti ja turvallisesti...

• Ohjaamotarkkailija

Kyllä! Jos siihen on HYVÄ syy. Hyvä syy ei ole sinun tai teidän "kiireettömyys" tai halu haitata muuta liikennettä. Jos laki antaa siihen siunauksensa.

Onko kukaan miettinyt miten suuri osa liikenteen liikkujista ovat uskovaisia? Ja "hihhuleita"? Jokainen uskoo mihin uskoo. Minä uskon itseeni. Ja olen vahva uskossani.
      Uskovaisillahan useasti se autuas-ilme jolla he nauttivat uskonsa luottamusta. Mielestäni sellainen ihminen ei ole lähimmäiselleen paha. Tosin kun seuraa eri kirkkojen pihoilla seisovia-autoja,ja seuraa mitä vastaavat tekee liikenteessä toisilleen. Ei voi kuin ihmetellä... Uskovaisilla eikäsittääkseni ei voi olla koskaan kiire. Korjatkaa jos olen erehtynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5574
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      199
      3635
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2438
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2385
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1268
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      67
      1068
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      88
      1045
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1032
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe