Siedätkö hitautta?

ykköskuski

http://www.liikenneturva.fi/kyselyt/hitaudensietokyky.php

oma tulokseni:

Olet oivaltanut, ettei kiirehtiminen välttämättä lisää tehokkuutta liikenteessäkään. Teet tekoja kiireen hallitsemiseksi ja voit esimerkiksi valita sellaisia kulkutapoja, jotka vievät hitaammin perille. Sanavarastoosi ei kuulu sana ’kiire’. Annat toisen ihmisten kulkea rauhassa etkä ärsyynny hitaudesta.

12

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rytmikäs, joutuisa -ajo

      tuo parasta tehokkuutta. Kiire? Mitä se on? Sössötystä. Liiku ! älä sössötä puppua.
      Mutta: siedä hitautta, on täyttä paskaa...hitautta siedetään juuri sen verran että ohitus onnistuu. Reipas eteneminen, ilman kiireen häivää pitää hyvin hereillä.

      • ykköskuski

        Pysyy paremmin hereillä kun painaa kaasua niin että ajaminen tuntuu pingiksen peluulta. Suojatieltä mummot nurin ja kaarteet ojista leikaten?


      • en siedä

        nimittäin henkistä hitautta, jollaisesta kärsit. itse kuulun onneksi heihin, jotka eivät sitä itse pode.


      • liikenneominaisuus
        en siedä kirjoitti:

        nimittäin henkistä hitautta, jollaisesta kärsit. itse kuulun onneksi heihin, jotka eivät sitä itse pode.

        sitä sinä podet!


    • Olet osittain tahtomattasi mennyt mukaan kiireiseen liikkumisen tapaan liikenteessä. Tiedostat kuitenkin, että maltti on valttia liikenteessä ja olet valmis käyttämään matkoihisi enemmän aikaa, jos se lisää turvallisuutta.

      Mutta toisaalta jakeluautoissa on tiukat aikamääreet, ja jos niissä ei pysy voi alkaa ettimän toista työpaikkaa.

      toi 3 vastausvaihtoehtoa ei riitä, pitäs olla 5 että sais vastailtuu kaikkiin totuudemukaisemmin.

      • ykköskuski

        Vastaa välillä yläkanttiin ja välillä alakanttiin. Tossa vaan pisteet summataan ja loppuarvosanoja on vaan kolme että ei sen niin väliä.


    • finnbulli

      itse myös rauhallisesti.

    • viidenkympin

      alueella nastat rollottaa ja luo niin turvallisen tunteen.

    • tsernobiili

      Elämäsi on ohi ennenkuin huomaatkaan. Kiikkustuolissa mietit, oliko elämässäsi mitään kohokohtia. Lapsenlapsillesi kerrot, että ukki oli varman päälle pelaava nysväävä laumasielu, jota jo syntymähetkellä peloitti paha maailma.

    • nyyhkali

      Jotenkin alat kuulostaa Äijälän alter egolta.

    • The Rat

      Kymmenen kysymystä, mutta porukka jaettiin kuintekin kolmeen ryhmään.

      Itse kuuluin keskimmäiseen, mutta kuvaus meni ihan metsään... Varmaan osin tarkoitushakuisten kysymysten takia. Miksi aina hitaasti eteneminen oli turvallinen ja mukava vaihtoehto, vaikka välillä (usein) voi edetä myös nopeasti, mukavasti ja turvallisesti...

    • Ohjaamotarkkailija

      Kyllä! Jos siihen on HYVÄ syy. Hyvä syy ei ole sinun tai teidän "kiireettömyys" tai halu haitata muuta liikennettä. Jos laki antaa siihen siunauksensa.

      Onko kukaan miettinyt miten suuri osa liikenteen liikkujista ovat uskovaisia? Ja "hihhuleita"? Jokainen uskoo mihin uskoo. Minä uskon itseeni. Ja olen vahva uskossani.
      Uskovaisillahan useasti se autuas-ilme jolla he nauttivat uskonsa luottamusta. Mielestäni sellainen ihminen ei ole lähimmäiselleen paha. Tosin kun seuraa eri kirkkojen pihoilla seisovia-autoja,ja seuraa mitä vastaavat tekee liikenteessä toisilleen. Ei voi kuin ihmetellä... Uskovaisilla eikäsittääkseni ei voi olla koskaan kiire. Korjatkaa jos olen erehtynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2167
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      249
      1799
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1077
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1014
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      961
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      915
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      844
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      821
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      794
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      739
    Aihe