suutelu ja silmälasit

neitokainen

Löysin ihanan miehen jonka kanssa ei olla vielä päästy pusuttelemaan, mutta en ole koskaan suudellut silmälasipäistä miestä :) Ja hänellä on lasit...
Onko lasit tiellä suudellessa, kopsahteleeko? :D Typerältä kuulostaa mutta onko kokemuksia :P?

13

5617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allmira

      Näin naisena sanoisin, että hieman huurussa ovat välillä, liekkö sitten tekniikasta kiinni ;) Muutenkin kun tuo mies tuntuu vähän liikaa pusuttelevan ja ei aina muista laseja... Joskus hieman ärsyttävää...

      • jahka

        suhde on edennyt pidemmälle, ovat ne yhteen kopsahtelevat lasit lähinnä hyväntahtoisen hymähtelyn aihe. :)


    • tuuppari

      ne mitään tiellä ole,siitä vaan tulta päin :)

    • Gräyh

      Minulla oli silmälasipäinen miesystävä kuukausia sitten, ja ei suutelemisessa mitään ongelmaa ollut, mutta hiukseni saattoivat tarttua joskus aina hänen silmälasien sankoihin :D

      • rillit

        ei ne rillit haittaa. Itselläni on ja vastakkaisella sukupuolella on ollut myös, jos ne tulee tielle pahemmin niin voihan ne aina heittää pois :) Ei siinä huumassa niitä juuri huomaa :P


    • olisi sexyä

      jos tuollainen uusi tyttöystävä jossain sopivassa tilanteessa riisuisi lasini ja toisi kasvonsa lähelle, tietäisi ainakin että nyt ei tarvitse enää ihmetellä saako pusutella... :)

    • no jo on

      voih Perkele! neuvo älä kuitenkaan pussaa niihin lasheihin. kaiken moisia niitä on..

    • juuri niin

      Minulla on ittellä silmälasit ja ne häiritsevät jos alkaa pussailemaan niin voihan niitä aina ottaa pois ku eihän niitä tarvitaan ku pussailee... eihän ne siitä mee rikki ;)
      eli rillit pois ja eikun pussailemaan!!!

      • Birdie88

        Suudelmia vaihdettu rillit päässä monasti,eikä havaittavissa olevia ongelmia esiintynyt laisinkaan.Hyvät suutelu taidot ylittävät tällaiset pikku seikat.


    • konna

      Mä joskus seurustelin lasipäisen pojan kanssa ja hän otti lasit pois kun alettiin suuteloimaan kunnolla. Ei nyt jos kadulla tai kotona vähän suudeltiin mutta muuten. Eikä ne mitenkään häirinneet..

      • imuttelija

        nimittäin pahat on silmälasit suutelussa.ne haisevat pahalta ja niistä voi saada palovamman, jos suutelee niin että auringon valo osuu linsseihin.maailma on täynnä ihmisiä,jotka on vammautuneet suudeltuaan rillipäätä.Varokaa kansalaise!!!


    • Nimetön

      kun pusutat etumusta niin painaudut lähelle ja niin siinä käy jot rillit on päin "sitä" jotain,mutkalla sinne sun tänne.

    • tietäväinen2

      No masa sano että ei ne ole tiellä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe