Onko totta, että armeijassa ei saa olla minkäänlaisia pulisonkeja? Että hiukset eivät saa yhtään jatkua korvien yläpäästä alaspäin?
pulisongit
7
694
Vastaukset
- Totta se on
Totta on. Säästyt vittuilulta ja huutamiselta kun ajan partrahöylällä hiuksesi kokonaan pois.
- sfasfadsgasd
Vissiin se hiusrajan tarkka korkeus on jonkinlainen fetissi siellä?
Miksi pitää huutaa, kun yleensä kuulee ihan puhumallakin? Ellei toki ole kuulovauriota. - jjj+222
Suosittelen ihan lämmöllä leikkaamaan tukan joko kokonaan pois tai ihan mallia intti-siili.
Säästyy helpommalla. Alokasajan jälkeen voi sitten alkaa huomaamatta kasvattaa normaalimpaa tukkaa. - kouluttaja X
Intissä vedetään käytännössä kaikille pojille sellainen homosiilipää. Samanlainen mikä kiinalaisilla kuolemaantuomituilla vangeilla on, onhan alokaskin tavallaan saanut kutsunnoissa tuomion pakkotyöhön ja orjuuteen.
- dinbitn
Kortsutukka. Jörttipää. ORJA.
- ohi on 347
mulla meni korvien päälle tukka, ja komentaja sattu näkemään.. iltapäivällä lähettiinki sit metästä yksikköön tukkaa leikkaamaan.
- Näitä miettien
"Onko totta, että armeijassa ei saa olla minkäänlaisia pulisonkeja? Että hiukset eivät saa yhtään jatkua korvien yläpäästä alaspäin? "
Mannekiinihommille on tosiaan paikkansa muualla. Hiusmuoti on armeijassa käytännön sanelema. 1. Lyhyt tukka, jotta vähennetään vaikeissa olosuhteissa mahdollisesti esiintyviä syöpäläisongelmia. 2. Lyhyt tukka, jotta soturi ei jäisi hiuksista kiinni. Ahtaissa tiloissa esim. laivoissa ja tankeissa jne. tulee hengenvaarallisia tilanteita, jos on pitkät hiukset. 3. Tukkaa kuitenkin, mutta ei ihan kalju. Tämä siksi, että ei tule hiertymiä tai haavautumia. Joidenkin maiden soturit ja kaikenmaailman siviilihörhöt (lue: skinit) ajavat päänsä kaljuksi, jotta olisivat sotilaallisempia kuin sotilas. Sotilaan perustaitoihin kuuluu kuitenkin, että tukka on lyhyt, mutta tukkaa silti on.
Armeijaa kun käy järki päässä ja opetusta kuunnellen, huomaa, että kaikelle ensin oudolta tuntuvalle on yleensä testattu selityksensä. Joka ei tarkoita, etteikö armeijassa esiintyisi kiukuttavia ja tehottomia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713899- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191102Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016