Lordi

lady awa

Lordi on perseestä

9

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeassa:

      niin on.

    • Ewa_girl

      Opetelkaa perustelemaan valintanne. Nyt haluaisin kuulla syyn MIKSI. Miksi Lordi on mielestänne ns. "perseestä"? Haluaisin vain kuulla miksi, sillä tuota saa kuulla täällä pilviä pimeämmin. =)
      -Ewa_girl-

    • Kalma 666

      Lordi on paras!!!

    • Lady Awa

      ÄLÄ KÄYTÄ TOISTEN NIMIMERKKEJÄ! >:(

      • Lady Awa

        Oon Lady Awa,en lady awa joten siitäkin tietää et toi avasviestin kirjoittaja en ollu mä :D

        Ps. Lordi on paras bändi koko maailmassa!


      • 7 PÄIVÄÄ 2
        Lady Awa kirjoitti:

        Oon Lady Awa,en lady awa joten siitäkin tietää et toi avasviestin kirjoittaja en ollu mä :D

        Ps. Lordi on paras bändi koko maailmassa!

        sä oot idiootti lady awa!!! sä aina huijaat ja valehtelet että olet lordin paras sitte kuukauden päästä taas sanot että lordi on perseestä tai paskiainen en tajua sua!!!!!!!!!!!!!!!!!! joten alaa haistamaan pitkästi paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lady awa


    • Kalma 666

      Rajota vähän tota A kirjaimen raiskausta... Pölvästi!

      • Nti^killjoy

        Perustelkaa miks se on niin perseestä? haluaisin kuulla miks et ois hyvä perustella, jos tulee sanoo et on perseest nii on aika lapsellista tulla tost vaa ilman perusteita sanoo. joten antaa tulla vaan te! ja en suvaitse myöskään a-kirjaimen raiskausta tai toisten haukkumista joten lopeta 7 päivää! sie toi tekee vaan entistä lapsellisemmaks sut! Lordi on Rock! You about Rocks!


      • 7 PÄIVÄÄ 2.
        Nti^killjoy kirjoitti:

        Perustelkaa miks se on niin perseestä? haluaisin kuulla miks et ois hyvä perustella, jos tulee sanoo et on perseest nii on aika lapsellista tulla tost vaa ilman perusteita sanoo. joten antaa tulla vaan te! ja en suvaitse myöskään a-kirjaimen raiskausta tai toisten haukkumista joten lopeta 7 päivää! sie toi tekee vaan entistä lapsellisemmaks sut! Lordi on Rock! You about Rocks!

        tiedän että toi oli aika raiskausta kun laitoin a kirjainta! muut mua alkaa suututtaa kun toi lady awa tulee sanomaan että lordi on paras ja sitten kuukauden päästä hän taas sano että lordi on perseestä! siis toi kuulostaa aivan ällöttävältä! vai onko teidän mielestä toi kuulostaa terveeltä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe