Lordi

lady awa

Lordi on perseestä

9

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeassa:

niin on.

• Ewa_girl

Opetelkaa perustelemaan valintanne. Nyt haluaisin kuulla syyn MIKSI. Miksi Lordi on mielestänne ns. "perseestä"? Haluaisin vain kuulla miksi, sillä tuota saa kuulla täällä pilviä pimeämmin. =)
      -Ewa_girl-

• Kalma 666

Lordi on paras!!!

• Lady Awa

ÄLÄ KÄYTÄ TOISTEN NIMIMERKKEJÄ! >:(

• Lady Awa

Oon Lady Awa,en lady awa joten siitäkin tietää et toi avasviestin kirjoittaja en ollu mä :D

Ps. Lordi on paras bändi koko maailmassa!

• 7 PÄIVÄÄ 2
        Lady Awa kirjoitti:

Oon Lady Awa,en lady awa joten siitäkin tietää et toi avasviestin kirjoittaja en ollu mä :D

Ps. Lordi on paras bändi koko maailmassa!

sä oot idiootti lady awa!!! sä aina huijaat ja valehtelet että olet lordin paras sitte kuukauden päästä taas sanot että lordi on perseestä tai paskiainen en tajua sua!!!!!!!!!!!!!!!!!! joten alaa haistamaan pitkästi paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lady awa

• Kalma 666

Rajota vähän tota A kirjaimen raiskausta... Pölvästi!

• Nti^killjoy

Perustelkaa miks se on niin perseestä? haluaisin kuulla miks et ois hyvä perustella, jos tulee sanoo et on perseest nii on aika lapsellista tulla tost vaa ilman perusteita sanoo. joten antaa tulla vaan te! ja en suvaitse myöskään a-kirjaimen raiskausta tai toisten haukkumista joten lopeta 7 päivää! sie toi tekee vaan entistä lapsellisemmaks sut! Lordi on Rock! You about Rocks!

• 7 PÄIVÄÄ 2.
        Nti^killjoy kirjoitti:

Perustelkaa miks se on niin perseestä? haluaisin kuulla miks et ois hyvä perustella, jos tulee sanoo et on perseest nii on aika lapsellista tulla tost vaa ilman perusteita sanoo. joten antaa tulla vaan te! ja en suvaitse myöskään a-kirjaimen raiskausta tai toisten haukkumista joten lopeta 7 päivää! sie toi tekee vaan entistä lapsellisemmaks sut! Lordi on Rock! You about Rocks!

tiedän että toi oli aika raiskausta kun laitoin a kirjainta! muut mua alkaa suututtaa kun toi lady awa tulee sanomaan että lordi on paras ja sitten kuukauden päästä hän taas sano että lordi on perseestä! siis toi kuulostaa aivan ällöttävältä! vai onko teidän mielestä toi kuulostaa terveeltä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38