Olen 21v mies ja minua kiihottaa untuvatakit. Masturboin niiden kanssa ja hieron spermaa niihin. Aina kun menen kauppaan ja nään hienon ja kalliin untuvatakin otan sen mukaan sovituskoppin ja ...
Minusta untuvatakki on seksikkäintä mitä naisella voi olla päällä ja haluaisin kokea seksiä niin että molemmilla olisi untuvatakki pällä.
Mistäköhän tämmönen fetissi johtuu?
Unuvatakki fetissi
51
6229
Vastaukset
- *t_v*
Vaikea sanoa mistä tuollainen fetissi johtuu. Itselläni on samanlainen mutta untuvatakkien lisäksi kiihotun valtavasti kaikista muistakin nylontakeista.
Luulen että fetissin syntyyn vaikuttaa monet seikat, itse satuin vain pienenä lapsena leikkimään aikuisten nylontakeilla, ja siitä sen on täytynyt lähteä. Muistan joskus lukeneeni jostain että fetissit syntyisivät joskus niin että jos lapsena on kokenut turvallisuudentunnetta jonkun asian tai esineen läheisyydessä niin siitä saattaisi tulla kehittyä fetissi. Näin kuvittelen minulle käyneen, että minulla on ollut vauvana ja pienenä lapsena mukavaa nylontakkien kanssa, niin siinä on vain päässyt käymään niin.
En oo koskaan kehdannut mennä kauppaan sovittamaan untuvatakkeja, mutta aina joskus kun käyn kaupassa jossa myydään kivoja takkeja kuljen usein läheltä ja kosketan takkeja "vahingossa". Joskus käyn myös kirpputoreilla ostamassa halvalla sopivia takkeja joiden kanssa voi sitten pitää hauskaa ;) - untuvaboy
En ainakaan muista että olisin tuntenut turvallisuutta takkeihin pienenä...mutta saattaapa hyvin olla.
Voitteko muuten käyttää untuvatakkia ihan asiallisesti vaatteena?- *t_v*
En pysty, pelkään aina että joku näkee lävitseni jos pidän ulkona sellaista takkia.
Tuo turvallisuus on ehkä hieman kaukaa haettua mutta aika usein tällaiset johtuvat jostain lapsuudessa koetusta. Luulen kyllä että sekin on mahdollista että aikuisena kehittyy fetissi johonkin, ainakin minä olen alkanut kiinnostumaan bondagesta ja muoviasuisista naisista. En kyllä voi olla varma, johtuuko sekin jostain lapsuuden jutusta.
- Dyyny
juontavat yleensä juurensa varhaislapsuudesta. Eli koetapa kaivella muistiasi, löydätkö sieltä jonkin untuvatakkeihin liittyvän kiihottavan tapahtuman.
Oma fetissini kohdistuu pehmeisiin untuvatyynyihin, mutta pystyn hyvin kuvittelemaan miten ihanalta pehmeä untuvatakki tuntuu jöpöttävää kalua vasten ja miltä laukeaminen siihen tuntuu. Tarkkaa alkusyytä fetissiini en pysty muistamaan, mutta tyynyt alkoivat kiinnostaa jo lapsena ennen kuin edes tiesin mitä sana seksi tarkoittaa.
Olen minäkin joskus ottanut tavaratalossa ihanan pehmeän tyynyn mukaan sovituskoppiin mutta useimmin vessaan. Ruiskin kuitenkin spermat tyynyyn vain jos aion ostaa sen ja pyyhin ne pois vessapaperilla. Märkä läiskä tosin jää todisteeksi puuhistani. Kassat eivät yleensä huomaa mitään, kerran yksi kyllä katsoi minua oudosti mutta ei sanonut mitään.
Minusta on hienoa kun on fetissi - eipähän tarvitse koskaan olla puutteessa. - Kiiltävien ystävä
Fetissit ovat vain hieno asia eikä niiden syytä edes tarvi miettiä. Omat fetissit ovat vaan lisääntyneet. Jo pienenä tunsin vetoa kurahousuihin ja sadevaatteisiin, sittemmin olen innostunut myös muista suojavarusteista.
Mutta jos itsekin silti mietin, mistä kiinnostus olisi voinut lähteä, niin ei selitystä ole. En käyttänyt lapsena juurikaan kurahousuja, saati muita suojuksia joista nyt tykkään. Eikä lapsuus ollut mitenkään erityisen "turvaton".
Hassua, että fetissejä voi tulla myös lisää. Uusimpana fetissinä mulla on sama kuin sulla eli toppatakit, lähinnä kiiltävät. Musta on kivaa että saa seksuaalisia viboja myös muusta kuin panemisesta.- H.E. Tero
Hei, olen 3-kymppinen mies ja uskon vihdoinkin löytäneeni sen mun juttuni! Minun fetissini on sellainen, että kiihotun naisista... kunhan vaan on yli 18 ja alle sadan. -Että näin kummallinen fetissi mulla on, en tiedä onko kellään muulla tällaasta. Huh.
Hyvää jatkoa vaan kaikille takinsotkijoillekin, mikäs siinä jos kerran homma ruiskii... - kurahousunainen
Minulla on lapsesta lähtien ollut muoviasufetissi. Muistan selkeästi tilanteen, jossa se on syntynyt, ei niinkään mukava tilanne, turvallisuuden tunne kaukana. Myöhemmin myös kura- ja sadeasut ovat alkaneet kiinnostaa. Lapsena muistan käyttäneeni punaisia kurahousuja.
- juntti328
kurahousunainen kirjoitti:
Minulla on lapsesta lähtien ollut muoviasufetissi. Muistan selkeästi tilanteen, jossa se on syntynyt, ei niinkään mukava tilanne, turvallisuuden tunne kaukana. Myöhemmin myös kura- ja sadeasut ovat alkaneet kiinnostaa. Lapsena muistan käyttäneeni punaisia kurahousuja.
mua on jostain syystä kiinnostaneet sadeasut jo siitä lähtien kun täytin 13v ja kohta kun täytän 29 niin sadeasuista olen kiinnostunut jo puolet elämästäni?
juntti328 kirjoitti:
mua on jostain syystä kiinnostaneet sadeasut jo siitä lähtien kun täytin 13v ja kohta kun täytän 29 niin sadeasuista olen kiinnostunut jo puolet elämästäni?
moi oon 47v ja oon kiinnostunu kumista sadeasuista mielettömästi ja oon hetero ja haluaisin tavata samanlaisen miehen jolla fetissi sadeasuihin mä kiihotun mielettömästi sadeasuista ja oon harrastanut sadeasuja 15v enkä saa tarpeekseni niistä ne on kiihottavat päällä ja ahh.
- untsikka
Ite tykkään karvahupullisista untuvatakeista semmoisista kun nykynuoriso pitää. ostan niitä ebay:sta ja pidän niitä kotona ja kiihotun ihan sairaasti niistä. samalla kireet farkut ja jotkut paksupohjaisetkengät esim buffalo niin sit tulee.
- untuvaboy
kiihotun itse juuri eniten naisten untuvatakeista ja minulla on niitä kotona 27 kpl
- sama viehtymys
untuvaboy kirjoitti:
kiihotun itse juuri eniten naisten untuvatakeista ja minulla on niitä kotona 27 kpl
Pitäisikin laskea, varmaan on ainakin kaksikymmentä. Täyspitkiä hupullisia on äkkiä laskien viisi.
- untuvaboy
sama viehtymys kirjoitti:
Pitäisikin laskea, varmaan on ainakin kaksikymmentä. Täyspitkiä hupullisia on äkkiä laskien viisi.
täyspitkät ovat kyllä ihania!
- sama viehtymys
untuvaboy kirjoitti:
täyspitkät ovat kyllä ihania!
Ylläni on juuri nyt Twice-merkkinen nilkkapituinen untuvatakki. Takki on mustaa polyamidia. Hupun olen nostanut päähän. Tällainen takki naisen yllä olisi upea, ajatus seksistä pitkään hupulliseen untuvatakkiin pukeutuneen naisen kanssa on todella kiihottava. Haaveilen naisesta polvistuneena eteeni, nostaisin kiiltävän hupun hänen päähänsä. Pitäisin hupun reunoista kiinni ja antaisin naisen imeä kulliani, kunnes laukeaisin.
- untuvaboy
Sain tänään postissa naisen kayttämä lyhyt "napa"-mallinen untuvatakki! Siinä on vielä parfyymi tuoksu! Todella hieno!
- sama viehtymys
Ostin H&M:n alesta lyhyen Divided-untuvatakin. Se on oikein kiiltävä ja musta. Puin sen kotona päälleni peilin edessä kullini alkaessa heti jäykistyä. Nostin sen hupun päähäni ja kiristin nauhat. Pitkä Twice-untuvatakkini riippui naulakossa, ajattelin tyttöä pukeutuneena siihen, polvistumassa eteeni, imemässä hellästi ja laukesin nopeasti.
- untuvaboy
Ostin H&M:n alesta lyhyen Divided-untuvatakin. Se on oikein kiiltävä ja musta. Puin sen kotona päälleni peilin edessä kullini alkaessa heti jäykistyä. Nostin sen hupun päähäni ja kiristin nauhat. Pitkä Twice-untuvatakkini riippui naulakossa, ajattelin tyttöä pukeutuneena siihen, polvistumassa eteeni, imemässä hellästi ja laukesin nopeasti.
mäkin meinasin ostaa tuon, mutta en sitten ostanutkaan...
Tietääkö kukaan onko jossain tällähetkellä alennuksella pitkiä untuvatakkeja? - sama viehtymys
untuvaboy kirjoitti:
mäkin meinasin ostaa tuon, mutta en sitten ostanutkaan...
Tietääkö kukaan onko jossain tällähetkellä alennuksella pitkiä untuvatakkeja?Pidän valtavasti pitkistä untuvatakeista. Olisi kiva kuulla millainen olisi sinun unelmatakkisi?
- untuvaboy
Pidän valtavasti pitkistä untuvatakeista. Olisi kiva kuulla millainen olisi sinun unelmatakkisi?
Pitkä valkoinen untuvatakki, kangas saisi olla nylonia tai polyester. Sitten kun vielä saisi naisen pukeutumaan siihen ja antaisi suuseksiä.
Mulla on myös naapuri, nainen, hyvin seksikäs ja hyvän näköinen blondi, jolla on ainakin viisi erilaista valkoista untuvatakkia ja kiihotun aina kun näen hänet. - sama viehtymys
untuvaboy kirjoitti:
Pitkä valkoinen untuvatakki, kangas saisi olla nylonia tai polyester. Sitten kun vielä saisi naisen pukeutumaan siihen ja antaisi suuseksiä.
Mulla on myös naapuri, nainen, hyvin seksikäs ja hyvän näköinen blondi, jolla on ainakin viisi erilaista valkoista untuvatakkia ja kiihotun aina kun näen hänet.Itse unelmoin joskus löytäväni nilkkapituisen untuvatakin, jonka päällinen olisi kumimainen, nariseva, kiiltävä. Takin pitäisi olla ehdottomasti hupullinen. Väri voisi olla musta, mutta myös punainen olisi ihana. Olen joskus nähnyt tällaisen takin naisen yllä, uskomattoman kiihottavaa.
- softnylon_
Itse unelmoin joskus löytäväni nilkkapituisen untuvatakin, jonka päällinen olisi kumimainen, nariseva, kiiltävä. Takin pitäisi olla ehdottomasti hupullinen. Väri voisi olla musta, mutta myös punainen olisi ihana. Olen joskus nähnyt tällaisen takin naisen yllä, uskomattoman kiihottavaa.
www.pamy.ch
http://www.parkasite.de/
http://www.parkasite.de/deutsch/sonderanfertigung/special_daunenmantel/arctic_coat/arctic_coat_hood_big.htm
googleta: "tine feather "
http://www.pbase.com/tine - sama viehtymys
softnylon_ kirjoitti:
www.pamy.ch
http://www.parkasite.de/
http://www.parkasite.de/deutsch/sonderanfertigung/special_daunenmantel/arctic_coat/arctic_coat_hood_big.htm
googleta: "tine feather "
http://www.pbase.com/tineMinulla on musta Pamy Fanny untuvatakki. Se on kyllä kiihottavan näköinen, mutta kuitenkin lievä pettymys. Saisi olla hieman jäykempi ja painavampi. Kiilto on kyllä hieno.
- Anonyymi
Minulla on musta Pamy Fanny untuvatakki. Se on kyllä kiihottavan näköinen, mutta kuitenkin lievä pettymys. Saisi olla hieman jäykempi ja painavampi. Kiilto on kyllä hieno.
Minulla on vielä muutama Pamyn Joy malli. Ovat aika heikkoa tekoa, mutta kiiltävät ja ritisevät hienosti.
- Anonyymi
Pidän valtavasti pitkistä untuvatakeista. Olisi kiva kuulla millainen olisi sinun unelmatakkisi?
Justiinsa tollanen naisten pitkä hupullinen untuvatakki, mielellään musta, pinkki tai valkea ja kiva plussa on se et se on jonkun naisen käyttämä tai oma
- ewerton
Minäkin kiihotun untuvatakeista sekä muista nylon/polyester takeista, takit on todellakin minun mieleen, mitä muhkeampi, pitempi, kiiltävämpi ja pehmeämpi sitä parempi, entä onko muita jotka tykkää makuupusseista? Tänäkin viikonloppuna olen muutaman kerran runkannu parilla makuupussilla taidan kohta taas, ne vaan tuntuu niin mahtavalta, entä polyester satiini? Aivan mahtava materiaali mulla on melkoinen pino satiiini lakanoita yms. kaapissa odottamassa käyttöä ;) Tällä hetkellä on jalassa satiini shortsit väärin päin puettuna ja liukas pinta tuntuu liikkuessa todella kiihottavalta.
- ewerton
Myös edellä mainittujen takkien, makuupussien, satiini lakanoiden, satiini juhla pukujen yms, (esim. hääpuku) tuhoaminen kiihottaa oudolla tavalla varsinkin polttaminen. Itse olen raskinu repiä kappaleiksi muutaman toppatakin (lopuksi runkannu niihin) ja yhteen olen polttanut tupakilla reikiä, enempään kun ei ole mahdollisuutta. Onko muita joilla saman tyyppisiä taipumuksia? Mistähän löytyisi kuvia/videoita aiheeseen liittyen siis seksi/runkkaus tai tuhoamis videoita/kuvia.
- anonyme satinfan
itsellekin kertynyt kohtalainen kokelma kaikenlaista satiinia, paitoja ja shortseja varsinkin ja erityisesti Adidaksen satiinishortsit on parhaita :) Harmi ettei niitä ole enää ollut kaupoissa vuosiin, nyt tosin Pumalla on kiiltäviä Stripe shortseja joita olen muutaman hankkinut, materiaali on pesulapun mukaan polyesteria mutta tuntuvat ja näyttävät Adidasmaisen polyamidisatiinilta ;D
Onko kukaan muuten tilannut Adidaksia Worldwidesport.de sivustolta? Kokemuksia?
Silmää viehättää myös makuupussit ja kiiltävät nylon (satiini) takit, muistaakseni uusimmassa Halens kuvastossa olisi varsin upea naisten punainen kiiltävä untuvatakki, pitäisiköhän kokeilla... :D - ninnni,
anonyme satinfan kirjoitti:
itsellekin kertynyt kohtalainen kokelma kaikenlaista satiinia, paitoja ja shortseja varsinkin ja erityisesti Adidaksen satiinishortsit on parhaita :) Harmi ettei niitä ole enää ollut kaupoissa vuosiin, nyt tosin Pumalla on kiiltäviä Stripe shortseja joita olen muutaman hankkinut, materiaali on pesulapun mukaan polyesteria mutta tuntuvat ja näyttävät Adidasmaisen polyamidisatiinilta ;D
Onko kukaan muuten tilannut Adidaksia Worldwidesport.de sivustolta? Kokemuksia?
Silmää viehättää myös makuupussit ja kiiltävät nylon (satiini) takit, muistaakseni uusimmassa Halens kuvastossa olisi varsin upea naisten punainen kiiltävä untuvatakki, pitäisiköhän kokeilla... :DOn Worldwidesport.de todella nopea toimitus ja pienet postikulut. Mainoskynäkin kaupanpäälisinä. Ihanina shortseja mutta valikoima on mennyt pieneksi ja aika kalliita. ebaysta löytyy paremmin
- Anonyymi
Muistan ensimmäisen kokemukseni muhkeesta untuvatakista ja se oli äitini Peakin Frost. Näin hänen ostaneen sen enkä malttanut odottaa pääseväni muhinoimaan kyseisen untsikan kanssa. Noh se päivä tuli sitten kun äitini lähti viikonloppu reissuun ja olin yksin koko vklp.
Ulko-ovi pamahti kiinni ja samassa silmänräpäyksessä hain untsikan ja aloin masturboimaan. Viikonlopun jälkeen sitte takki olikin niin mällissä että mun oli pakko heittää pesukoneeseen se :D Vieläkin kyseinen fetissini räjäyttäjä untsikka on äitilläni käytössä ja vaikka kotona onkin varmaan jo 15 Peakin takkia niin siltikin joka kerta kun on mahdollisuus runkkaan äitini Frostilla- Anonyymi
Oma kokemukseni muhkeista untuvatakeista tuli kaverini mökillä. Hänen äitinsä antoi minulle oman untsikkansa lämmikkeeksi. Se oli kiiltäväpintainen Seppälän Impazzivo, jossa oli irrotettavat hihat. Se oli tietenkin liian pientä kokoa ja hajosi illan mittaan. Sen jälkeen tuli nautittua Stocmannilta Millettejä sekä Milletin halppiskopiota Pinkdragonia. Nykyään noita puffer takkeja on taas saatavilla runsaasti ja nautinto jatkuu. Monclerin takit ovat vahvoja ja materiaaliltaan mahtavia spermattavaksi.
- Anonyymi
Äiti ei huomannut? Miltä tuntuu nähdä äiti tuo peakin frost äidin päällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti ei huomannut? Miltä tuntuu nähdä äiti tuo peakin frost äidin päällä?
Rehellisesti koitin välttää katsettani kun kyseinen takki oli äitini päällä.
Ja kerran kärähdin kun olin ollut viikonlopun yksin ja sen mällisaldo takin sisävuorella ja sitten yksi aamu äitini pamahtaa kotiin päivää aikasemmin ja minö siellä sängyssä melkeen shokissa mällisen mutsin frostin kanssa :D Tuli huoneeseen nosti takkia huokaisi ja jätti siihen.
Vittu et hävetti - Anonyymi
Aawww jep noi Peak Performacen Frostit on ihania etenkin ne pitkät
- Anonyymi
Nykynuorison termejä lainatakseni, unnutustakki :D
- Anonyymi
Ei kai kukaan mällistä myytäviä vaatteita?
Hyi hlv -ostakaa ja viekää kotiin. Siellä jokainen voi tehdä kuten tykkää.
Vai tahtooko joku sovittaa toisen sotkemaa vaatetta, josta ei tiedä mitä siinä on?- Anonyymi
Nettikaupasta saa maukkaita Colmarin ja Monclerin toppavaatteita. Niitä on mukava kokeilla rauhassa työmatkoilla. Tsekki tytöt osaa käyttää niitä monin tavoin. Paketissakin lukee wear me & love me. Pitäähän ne testata läpikotaisin.
Etenkin Monclerin takit saa rajua kyytiä eivätkä helpolla päästä höyheniä ilmoille.
Muutamaa Peak Performancen toppa on myös ajettu nautinnolla.
- Anonyymi
Huhhuhh laittaa verenkiertämään tää profiili IG:ssä käykää seuraamas
https://instagram.com/peakperformancebeauties?igshid=ZDdkNTZiNTM= - Anonyymi
Paljon on aikaa aloituksestasi.Vieläkö untsikat kerräävät lasteja. Itselläni tuttavuus untuvatakkeihin ja niiden käyttämiseen seksissä tapahtui työmatkalla turun lähistöllä 80 luvun puolivälin jälkeen. Tapasin hotellilla muodokkaasti pyöreän naisen , jolla oli Milletin muotiluomus. Hänen kanssaan tuli kuukauden komennuksen aikana nussittua riekaleiksi useita Millettejä. Ne oli aivan super seksikkäitä. Löysin taannoin laatikon, jossa oli muistoja ko. reissulta. Valokuvien lisäksi löytyi 40 Milletistä revittyä huppua ja 37 hihamerkkiä. Mietin mistäköhän tuo nainen sai ne seksilelut. Fetissi laantui ysärillä, mutta heräsi uudestaan henkiin 2000 luvun puolivälissä ja jatkuu vahvana edelleen. Vaimonikin tykkää välillä nautiskella muhkean Monclerin kanssa ja orkuttaa minua.
Kesä tuli taas....
Ainoa haittapuoli näilläkin helteillä on kun ei näe upeita naisia muhkeissa ja pehmeissä untuvatakeissa. Saatika sitten itse peuhaaminen untsikoilla.... Huhhuh hikistä touhua mutta on erittäin palkitsevaa kuten tiedätte ;)
Juuri makoilen untuvasängylläni varmaan 10 Peakin ja 2 duvetican ja 1 monclerin huostassa, en voisi olla naimatta takkejani vaikka olisi +50° :D Älyttömän ihania nuo untuvatakit ja nimenomaan naisten- Anonyymi
No ilmastointi pitänee optimaalisen lämmön.
Parhaillaan palkitsen pientä monclerin maire untsikkaa.
Kyllähän näistä voi nautiskella monin eri tavoin ympäri vuoden. Piukaksi pumpattu uimarengas untsikan sisällä parantaa nautintoa. - Anonyymi
Mites kesä on mennyt… onko paljon nussittu ja spermailtu untsikoita? ❤️🔥 enää muutama kuukausi niin alkaa näkyä naisiakin muhkeissa untuvatakeissa!!
- Anonyymi
Joo, naisten untuvatakit on kyllä parhaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, naisten untuvatakit on kyllä parhaita.
Etenkin pitkät kuten Moncler Moka ja avarahihaiset retromallit antaa kivan vastuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etenkin pitkät kuten Moncler Moka ja avarahihaiset retromallit antaa kivan vastuksen.
Itsekin tykkään eniten juuri pitkistä takeista.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H0z0W0
- Anonyymi
Kyllä parhaat kiksit saa paksuista toppahousuista ja yleensä henkselimalliset vielä talvella tekee hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä parhaat kiksit saa paksuista toppahousuista ja yleensä henkselimalliset vielä talvella tekee hyvää
Kiihottaa mutta nussin untuva tyynyä ja laukesin tosi isosti untuva tyynyyn. Märkä mälli imeyty untuva tyynyyn mut oli mahtavaa nussia sitä ja laueta untuva tyynyyn koska se oli niin pehmeä ja siihen sai upean nussittavan kohdan koska tyyny on iso ja pehmeä. Tuntu niin hyvältä saada orgasmi ja se laukesin kyrpä vasten untuva tyynyä ja sperma levisi untuva tyynyn sisälle asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Colmarin henkseli untuvahousut on kivat yhdessä kiiltountsikan kanssa. Tykkään käyttää piukkoja ja repiä ne runkatessa.
- Anonyymi
Takki ja mitä sen sisällä on, ovat kaksi aivan eri asiaa! Kolme asiaa! Takki, kivannäköinen sisältö ja omaan mieleen oleva tyyppi joka vastaa samoin kuin itse kuvittelee! Se on vaikea yhtälö.
- Anonyymi
Joulu- ja talvilomalle käy matka huomenna. Matka evääksi uusi punainen Moncler Maya ja uusi fuchsia Bady koossa 14A. Lapin mökillä saavat kyytiä täytteillä ja ilman. Saas nähdä millainen on yhtälön jakojäännös uuden vuoden jälkeen. Saattaa olla räiskyvällä takkatulella ja rakettien tulisuihkuilla vaikutusta kiimatoppien kiiltoon.
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416