Kuka mahtaisi tietää kenelle tehdään ilmoitukset kun kyyti ei ole saapunut ja näin vanhus ollaan jätetty esim kaupan eteen ymmärtääkseni HEITTEILLE. Jos ihminen soittaa kyytiä 4 kertaa eikä autoa kuulu, niin jossain täytyy olla vika. Kuitenkin saanut 5 min ennen sovittua aikaan ilmotuksen että taksi tulee noutamaan tiettyyn aikaan. Loppupeleissä sukulaiset noutavat toisen kotiinsa. Missä on vastuuntunto vammaiskuljtuksissa. Ei niitä rollikoita, pyörätuoleja sun muita välineitä huvikseen kukaan mukana pidä.
Minulle joku sanoi tuolla oikeuslaitoksessa jonkun jolle tehdään ilmoitukset näistä heittellejätöistä, mutta en muista joten jos joku osaisi auttaa minua, olisin ikuisesti kiitollinen.
Vammaiskuljetukset
10
1299
Vastaukset
- Katso koko osoitepalkista a...
http://www.hel.fi/wps/portal/Helsinki/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/fi/Helsinki/Y
- laittamalla kysymyksen
Simmottis.
- onnistuuko tää?
laittamalla kysymyksen kirjoitti:
Simmottis.
http://www.hel.fi/wps/portal/Helsinki/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/fi/Helsinki/Yhteystiedot ja pa
- jossain kpk:ssa
Se kuljetuspalvelukeskus, ne ketkä kuuluu sinne ajaa mummoja sun muuta. Niillä on ihan älytön kiire ja usein olen kuullut että puolentunnin odotus ole vielä mitään. Se on sitä nykypalvelua.
se lopetettiin puoli vuotta sen jälkeen ku sai konseptit kasaan. nykyään on HMPK. joka ehkä alkavana vuonna saa koneptit kasaan. Tosin takapakkii ptettiin firman vaihdoksessajo siinä kohtaa, kun myöhöstymis marginaali muutettiin 10 minuutista 40 minuuttiin...
Itse en kpk.n lopetettua jaksanut kattella hmpk.oon sählläystä vaan lopetin ajamisen tämän vuoden alussa.
- kysymys korttikyydistä
niin eiköhän oikea valitusosoite ole sosiaalivirasto, ja sielläkin mitä korkeammalle sitä parempi, niillä voi olla kyllä kova ruuhka mutta toivottavasti kuitenkin halua paneutua asiaan. Ja mieluiten viellä tarkka kellonaika, sitä parempi. Niillähän on tämä sanktiojärjestelmä käytössä töpeksiälle. Nämä on kaikki hyvä tulla heidän tietoon ja asiakkaan kannattaa tietenkin yrittää vaatia itselleen myös hyvitystä. Jos kysymys on HMPK kyydeistä, niin niiden kuskit vaihtuu nopeammin kuin meikäläisen sukat.
- kuin...
...yksittäisillä autoilijoilla tai useamman auton firmoilla ei ole velvollisuutta maksaa palkkoja lakien mukaan, ei "palkatuilla" kuskeilla ole velvollisuutta ajaa puoli-ilmaisia "sopimus"-kyytejä, joista renkien kanssa ole sovittu yhtään mitään. Ajakoon ne jotka on sopineet.
- on ja elää
espoossa.
on tosin eri kpk, ja käyttökin (käsittääkseni) melko erilaista kun hesan kpk.oolla. tosin tämä epäilys perustuu parin asiakkaan kertomaan juttuun...
- Kpk:ta ollutkaan
jannetin82 kirjoitti:
on tosin eri kpk, ja käyttökin (käsittääkseni) melko erilaista kun hesan kpk.oolla. tosin tämä epäilys perustuu parin asiakkaan kertomaan juttuun...
MPK ON eli Mahottoman Paska Keikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483