Vesimiesmiehen käyttäytyminen

Vaakanainen

Hei te paremmin horoskoopeista tietävät!
Mitäs sanotte minun vesimies-miehestäni, lajilleen tyypillistä käyttäytymistä?

Olen kahden lapsen vaakaäiti ja asun eri paikkakunnalla vesimieskumppanini kanssa, välissä on tunnin ajomatka. Tapailumme menee minun vapaiden vkonloppujen mukaan, tosin miehen harrastusmenot ajavat yhteisen ajan edelle, jos sattuvat samalle päivälle. Vesimies ei myöskään turhan tarkkaan tapaamisia halua aikatauluttaa, "katellaan" on vesimiehen vakiovastaus. Riitoja on hankala saada aikaseksi, koska mies ei riitele, ennemminkin syyllistää "aina sä jaksat narista", tai vetäytyy "ei nyt jakseta". Sopiminen sängyssä vaikka kuinkakin laimean riidan jälkeen käy mainiosti, miten kumma, oisko jopa koko miespuoliselle lajille horoskooppiin katsomatta ominaista käyttäytymistä ;) Parisuhdettamme hiertää vesimiehen epävarmuus suhteesta, kaiken pitäisi olla niin varmaa.. vesimies ei puhu rakkaudesta, vesimies puhuu välittämisestä ja tykkäämisestä. Vesimies ei anna minun tulla elämäänsä niin, että viettäisimme aikaa yhdessä hänen ystäviensä kanssa.. Tämä asia sitten minua vaakanaisena vaivaakin.. vesimiehen yletön tarve suojella omaa reviiriään..? Enkö minä vielä kuulu siihen? Elän kovin itsenäistä elämää enkä kaipaa vesimiestä jokapäiväiseen arkielämäänkään, enkä ole siihen hoputtamassa, mutta huomaan myös ettei vesimies sellaista kaipaakaan.. Miten on päästääkö vesimies naista oikeasti lähelleen kuinka helpolla, pitääkö vesimiehelle aina todistaa olevansa luottamuksen arvoinen. ?

20

6756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ripa;)

      Noista aijoista sen verran, että veskarille se on laajakäsite ja kokee sen rajottavaksi jos sille laaditaan aikataulut.
      Riidat myöskin on sellainen juttu jos se kuulee narinaa ja narinaa..se ahdistuu. Kaikista parempi vaihtoehto riidoissa on rauhallinen keskustelu veskarin kanssa, mutta meissä on myös tulisuutta jos suutumme ja me muuten vältellään viimeiseen saakka riitoja.
      Sitten tuo parisuhde "epävarmuus".. Vesimiehelle on tärkeää, että suhde on vakaalla pohjalla ja luottamus on kaiken AjaO. Jos sinun suhde on vielä tuore, niin en ihmettele yhtään miksi veskarisi on varovainen.. me ollaan hieman hitaasti syttyviä suhteeseen, mutta kun veskari on tottunut sinuun/teidän suhteeseen, niin silloin kyllä saat esim. kuulla veskarin suusta "minä rakastan sinua" ja silloin vesimies myös tarkoittaa sitä koko sielullaan. Ja ei sinun sitä tarvitse todistella mitenkään..ei mitenkään. Veskari kyllä huomaa se itse, mutta ajan kanssa. Nuo on oikeastaan ne muurit mitä pitää kiivetä ja kun ne on ylitetty, niin olet veskari sielun-elämän sisällä ja kun se luottaa siihen suhteeseen, niin saat kyllä erittäin hyvän ystävän ja rakastavan kumppanin. Ja vielä erittäin tilaa antavan suhteen, koska veskari arvostaa tilaa suhteessa ja myös itse antaa kumppanilleen tilaa eikä kysele menojasi.

      Olisiko tuosta ollut apua ja jos muut veskarit haluaa lisätä jotain vielä. Ja tämä oli vaan mun oma mielipide vesimies miehenä :=)

      • kylmä vesimiesnainen

        hienoa, kun mies osaa eritellä sisimpiä ajatuksiaan. mulla rakas kaksosmies, joka ei koskaan tiedä miltä hänestä tuntuu, mistä on kyse ja mitä hänen sisällään tapahtuu.
        onko kaksosille ominaista, en tiedä.
        Kokemani perusteella on luullut että kaikki miehet ovat samanlaisia, mutta sinä, ripa, osoitit ettei näin olekaan. vahvistit uskoani miessukupuoleen. kun oikein yritän, niin ehkä saan kaksosenkin viimein ymmärtämään omaa sisintään.


      • vaakanainen

        Kiitos vastauksesta. Johan helpotti :)
        Aika taitaa olla ainut mikä auttaa. Vuosi yhdessä ei vielä ole ilmeisesti vesimiehelleni tarpeeksi. Oisko niin että vesimiehille painaa mielessä vielä erityisen paljon, jos on edellisessä pitkässä suhteessa tullut petetyksi, niin seuraavassa on sitten supervarovainen..? Ei kyllä erotakaan halua kun sitä kysyn. Kovin pahasti en narise mistään (mielestäni), mutta tosta epävarmuudesta tulee välillä sanottua, ja veskarilta siihen ei saa vastaukseksi kuin "mä nyt olen tämmönen, koita kestää". Toki on pahoillaan kun olen kestoloukkaantunut asiasta, mutta eipä kyllä yritä tehdä asialle mitään. Mites muuten, oon huomannut että omani inhoaa lupausten tekoa, mutta sen mitä lupaa niin varmasti pitää sanansa. Onko tyypillistä vesimiehille? Jotenkin harmillista että veskari kuitenkin panttaa niitä omien tunteiden julkituomista, sitoutumista, koska tässä tulee välillä ihmeteltyä, että ollaanko me nyt oikeasti yhdessä, vai mitä.


      • liinamiina
        vaakanainen kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Johan helpotti :)
        Aika taitaa olla ainut mikä auttaa. Vuosi yhdessä ei vielä ole ilmeisesti vesimiehelleni tarpeeksi. Oisko niin että vesimiehille painaa mielessä vielä erityisen paljon, jos on edellisessä pitkässä suhteessa tullut petetyksi, niin seuraavassa on sitten supervarovainen..? Ei kyllä erotakaan halua kun sitä kysyn. Kovin pahasti en narise mistään (mielestäni), mutta tosta epävarmuudesta tulee välillä sanottua, ja veskarilta siihen ei saa vastaukseksi kuin "mä nyt olen tämmönen, koita kestää". Toki on pahoillaan kun olen kestoloukkaantunut asiasta, mutta eipä kyllä yritä tehdä asialle mitään. Mites muuten, oon huomannut että omani inhoaa lupausten tekoa, mutta sen mitä lupaa niin varmasti pitää sanansa. Onko tyypillistä vesimiehille? Jotenkin harmillista että veskari kuitenkin panttaa niitä omien tunteiden julkituomista, sitoutumista, koska tässä tulee välillä ihmeteltyä, että ollaanko me nyt oikeasti yhdessä, vai mitä.

        Vuosi on toisille pitkä aika, mutta toisille kovin lyhyt. On turha arvailla, onko miehesi päässyt yli edellisen suhteen "traumaattisista" kokemuksista! Luulen että on, sillä katsos ystäväin.. vanhoja ei muistella, vaan jatketaan uuten entistä suuremmalla puhdilla.
        Minusta kyllä kuulostaa, että nariset koska sitä noin kovasti tuot julki.
        Opettele luottamaan mieheesi anna hänelle vapaus tulla ja mennä. Kyllä se sieltä tulee jos sinusta tykkää. Minusta tuntuu, että turhaan teet kärpäsestä härkästä!
        Lupauksia ei mielellään tehdä/anneta, sillä eihän voi tietää mitä seuraavassa hetkessä tapahtuu? Miksi suunnitella minuuttiaikataulua vuodeksi eteenpäin, kun ei edes tiedä mitä tunnin päästä tekee?
        Ja noista tunteiden panttailuista... no ehkä ei susta täysin tykkää. Jos tykkäisi kaikki tunteet voidaan heittää viuhkana sun eteen, mutta jos ei ole sata-varma tunteistaan, niin miksi pitäisi valehdella? Sinun mieliksikkös? Ja kun niistä tunteista ei aina edes tiedä...tässä hetkessä saatat tuntua hyvältä, mutta huomenna...sinun paikkaasi saatetaan jo kysellä!


      • vaakanainen
        liinamiina kirjoitti:

        Vuosi on toisille pitkä aika, mutta toisille kovin lyhyt. On turha arvailla, onko miehesi päässyt yli edellisen suhteen "traumaattisista" kokemuksista! Luulen että on, sillä katsos ystäväin.. vanhoja ei muistella, vaan jatketaan uuten entistä suuremmalla puhdilla.
        Minusta kyllä kuulostaa, että nariset koska sitä noin kovasti tuot julki.
        Opettele luottamaan mieheesi anna hänelle vapaus tulla ja mennä. Kyllä se sieltä tulee jos sinusta tykkää. Minusta tuntuu, että turhaan teet kärpäsestä härkästä!
        Lupauksia ei mielellään tehdä/anneta, sillä eihän voi tietää mitä seuraavassa hetkessä tapahtuu? Miksi suunnitella minuuttiaikataulua vuodeksi eteenpäin, kun ei edes tiedä mitä tunnin päästä tekee?
        Ja noista tunteiden panttailuista... no ehkä ei susta täysin tykkää. Jos tykkäisi kaikki tunteet voidaan heittää viuhkana sun eteen, mutta jos ei ole sata-varma tunteistaan, niin miksi pitäisi valehdella? Sinun mieliksikkös? Ja kun niistä tunteista ei aina edes tiedä...tässä hetkessä saatat tuntua hyvältä, mutta huomenna...sinun paikkaasi saatetaan jo kysellä!

        Huh mitä paatosta :)
        Ei asiat ei todellakaan ole noin huonosti kuin miltä saat ne kuulostamaan. Heh :)


      • Ripa;)
        vaakanainen kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Johan helpotti :)
        Aika taitaa olla ainut mikä auttaa. Vuosi yhdessä ei vielä ole ilmeisesti vesimiehelleni tarpeeksi. Oisko niin että vesimiehille painaa mielessä vielä erityisen paljon, jos on edellisessä pitkässä suhteessa tullut petetyksi, niin seuraavassa on sitten supervarovainen..? Ei kyllä erotakaan halua kun sitä kysyn. Kovin pahasti en narise mistään (mielestäni), mutta tosta epävarmuudesta tulee välillä sanottua, ja veskarilta siihen ei saa vastaukseksi kuin "mä nyt olen tämmönen, koita kestää". Toki on pahoillaan kun olen kestoloukkaantunut asiasta, mutta eipä kyllä yritä tehdä asialle mitään. Mites muuten, oon huomannut että omani inhoaa lupausten tekoa, mutta sen mitä lupaa niin varmasti pitää sanansa. Onko tyypillistä vesimiehille? Jotenkin harmillista että veskari kuitenkin panttaa niitä omien tunteiden julkituomista, sitoutumista, koska tässä tulee välillä ihmeteltyä, että ollaanko me nyt oikeasti yhdessä, vai mitä.

        Aika on valttia ja se on totta varsinkin siinä mielessä jos veskari on saannut siipeensä edellisessä suhteessa. Anna aikaa.
        Lupauksista vesimies pitää kiinni mitä on luvannutkin, mutta aika nihkeesti lupaa mitään jos sillä on sisimmässään aavistus et ei pysty pitämään sitä.
        Katsoisin tuota teidän suhdetta ja kyllä te olette yhdessä jopa veskari miehes mielestäkin. Katsos se aikansa kokoo palapeliä päässänsä ja kun se on koottu, niin voit olla varma että näät veskarisi useammin kyljessäsi ;)
        Minulla on tuttava piirissä myös vaaka/vesimies avioliitto, joka on kestänyt 16 vuotta ja vaakanainen on kertonut monesti vesimies miehestään et on täyskahjo, hauska, paras ystävä ja paras rakastaja ja enkä päivääkään vaihtaisi pois, koska jokainen päivä on erilainen.
        Itselläni ei ole koskaan ollut vaakanaiseen suhdetta hmm.. onks siellä ketään kivaa vapaata..heh. No ainostaan kauris, kaksi oinas ja yksi neitsyt suhdetta takana.
        Mutta onnea teille ja kivoja yhteisiä hauskoja hetkiä :))


    • YesNainen

      Hei! Luepa myös minun kirjoitukseni (Miesveskarin oikut) - olen itsekin vaakanainen, ja suhde on/oli paljolti tuota, mitä kuvailit...

      Hyvää jatkoa teille kuitenkin ;o)

    • Sinulle!

      Mitäpä jos miettisit asiaa ihan muulta kantilta kuin horoskooppi. Kukaan meistä ei toimi jotenkin siksi että on syntyny jonain tiettynä aikana. Jos miehesi haluaa säilyttää oman reviirinsä, siihen löytyy syy. Ehkä aikaisemmat suhteet ovat jättäneet jälkensä. Ehkä hän vain on ihminen joka ei etene nopeasti. Ehkä hän on aina ollut sellainen.Täällä neuvoja kyselimesen sijaan kehottaisin keskustelemaan miehen kanssa suoraan missä mennään ja miksi hän sulkee sinut pois. Vain puhumalla keskenänne saat asiasta selvän.

      • vaakanainen

        Kyselinkin täälä yleisesti vesimiesten parisuhdekäyttäytymisen yleistyksistä. Omasta suhteestani kyllä tiedän että mies on epävarma, ja asiasta on kyllä puhuttu, mutta en minä sitä miksikään muuttaa voi, kestettävä vaan. Kyselinkin vain, että onko se yleistä vesimiehille että ottavat varovasti. Pelimies kun oma mieheni ei ole.


      • CaroLuna
        vaakanainen kirjoitti:

        Kyselinkin täälä yleisesti vesimiesten parisuhdekäyttäytymisen yleistyksistä. Omasta suhteestani kyllä tiedän että mies on epävarma, ja asiasta on kyllä puhuttu, mutta en minä sitä miksikään muuttaa voi, kestettävä vaan. Kyselinkin vain, että onko se yleistä vesimiehille että ottavat varovasti. Pelimies kun oma mieheni ei ole.

        Vesimies ei lupaa, se on yksi skoopin piirteistä. Koska tyypillinen vesimies ei elä kello kaulassa, mutta kuten onkin jo sanottu: Jos lupaa, niin sen hän myös pitää.
        Right.

        Se että etäisyyttä pitää sinuun eikä tuo ensimmäisenä sukua saati kavereita näytille, on taas ihan oma piirre sinällään. Tosin en kyllä riemusta pomppinut kun puolisoni roijas kotiansa mut vanhemmilleen näytille. Tässä vaiheessa seurustelua 2 viikkoa ja rapiat (Hän on Kalat).

        Itse lukeudun näihin Marmatuksen sanomisiin, koska tuntuu tosiaan et hetkenä kun toinen alkaa pulppuamaan tekstiä, kuten riidassa, niin se tosiaan muuttuu Korvissani Marmatukseksi. Omituista, mutta mielestäni maailmassa on niin paljon muutakin kuin jäkätystä joistain pikku asioista, jotka tosiaan voivat jonkun muun mielestä olla Suuren suuria.
        En tykkää riidellä itsekkään, mutta siihen asteeseen kun joudun niin tältä saralta tulee ja lujaa, eikä varmasti kukaan jää kylmäksi.
        Ja jopa välillä kun on oikein Tylsä olo, niin koitan saada toisen suuttumaan, trallallaa sitä riemua kun tapellaan :) Hassua..
        Vaikee nainen, ja luulenpa ettei nuo miehetkään samassa elementissä kauheen helppoja ole.. Mutta kukapa lammasta kaipaakaan? - Menkööt sitten karjatilalle lammas varkaisiin ;)


    • Ja mieheni Vesimies

      Ja tuo kuulosti AIVAN TÄYSIN meidän suhteeltamme =D Kovasti olen saanut tehdä töitä, että olen jollain lailla päässyt mieheni ystäväpiiriin "käsiksi", samoin tuntui aikoinaan, että hänen perheeseensä tutustuminen oli mahdoton tehtävä. Itse jouduin kaiken työn tekemään, ja vieläkään mieheni ei ymmärrä, miksi haluan olla tekemisissä esim. hänen vanhempiensa kanssa....

      Eli, tosi vaikeaa oli päästä elämään sisälle, mutta pienellä vaaka-naisen oveluudella ja muutamalla viekkaudella rupesi onnistumaan =)

      Samoin meilläkin miehen harrastus ajaa kaiken muun edelle, kaikki muu on kakkosta, harrastus vie aikaa ja rahaa, mutta se on vain hyväksyttävä. Kannattaa jo varhaisessa vaiheessa lähteä mukaan miehen harrastukseen, kysellä kiinnostuneena yms, niin pääset joskus mukaankin =) Mitä teillä harrastetaan? Meillä se on autot.

      Mieheni kanssa on myös vaikea riidellä, vakiovastaus on: älä nyt jaksa taas haastaa riitaa =) Ja sängyssä kaikki erimielisyydet sovitaan, tai sitten tekstari puhelimeen: eihän enää riidellä, rakas?

      Eli tutulta kuulostaa!

      • vaakanainen

        Meilläkin toi harrastus on autot :) Vielä en ole autotapahtumiin päässyt mukaan, kun ne on kuulemma "miesten juttuja".
        Mitäs oveluuksia olet tehnyt päästäksesi miehen elämään.? , vinkkejä otetaan vastaan :)
        Tuo riitelykin on aika mahdotonta, minä tykkäisin välillä saada kunnon riidan aikaan, että saisi sen vesimiehen puhumaan, mutta kun oikeasti siitä ei ole mitään hyötyä. Vesimies hymähtää ja kääntää selkänsä. Mutta jos vesimiestä arvostelee, se kyllä maksaa samalla mitalla takaisin.


      • parempaan
        vaakanainen kirjoitti:

        Meilläkin toi harrastus on autot :) Vielä en ole autotapahtumiin päässyt mukaan, kun ne on kuulemma "miesten juttuja".
        Mitäs oveluuksia olet tehnyt päästäksesi miehen elämään.? , vinkkejä otetaan vastaan :)
        Tuo riitelykin on aika mahdotonta, minä tykkäisin välillä saada kunnon riidan aikaan, että saisi sen vesimiehen puhumaan, mutta kun oikeasti siitä ei ole mitään hyötyä. Vesimies hymähtää ja kääntää selkänsä. Mutta jos vesimiestä arvostelee, se kyllä maksaa samalla mitalla takaisin.

        Kiitti, mulle riitti


      • Vaaka23
        vaakanainen kirjoitti:

        Meilläkin toi harrastus on autot :) Vielä en ole autotapahtumiin päässyt mukaan, kun ne on kuulemma "miesten juttuja".
        Mitäs oveluuksia olet tehnyt päästäksesi miehen elämään.? , vinkkejä otetaan vastaan :)
        Tuo riitelykin on aika mahdotonta, minä tykkäisin välillä saada kunnon riidan aikaan, että saisi sen vesimiehen puhumaan, mutta kun oikeasti siitä ei ole mitään hyötyä. Vesimies hymähtää ja kääntää selkänsä. Mutta jos vesimiestä arvostelee, se kyllä maksaa samalla mitalla takaisin.

        Nyt on kyllä niin samanlainen tilanne, että ihan ihmetyttää =)
        Juu, no, oveluutta on käytetty hyväksi, esim. tässä auto-jutussa. Mies ajaa sprinttiä, ja ruuvaa autoaan kaiken aikaa, ja vielä kisat päälle... Ensimmäisellä kerralla sain inkua ja vinkua itseäni mukaan urakalla, ja kisoihin asti kun pääsin, niin tutustuin kaikkiin mieheni kavereiden tyttöystäviin, jotka olivat paikalla, ja siitä lähtien sovinkin aina heidän kanssaan, että olen tulossa, ja miehenikin olo helpottui, kun en periaatteessa mennyt "hänen vaivoikseen" vaan katsomaan omia kavereitani =) Nykyään mies ottaa mukaan ihan helposti, ja joskus jopa kysyykin että enkö muka oo tulossa =)

        Mutta laita mulle mailia [email protected] =) Jos on tulossa samoja kisoja joihin oon ite menossa, niin katsotaan pääsisitkö sillä livulla itekin mukaan..? =)


      • sydämessä
        Vaaka23 kirjoitti:

        Nyt on kyllä niin samanlainen tilanne, että ihan ihmetyttää =)
        Juu, no, oveluutta on käytetty hyväksi, esim. tässä auto-jutussa. Mies ajaa sprinttiä, ja ruuvaa autoaan kaiken aikaa, ja vielä kisat päälle... Ensimmäisellä kerralla sain inkua ja vinkua itseäni mukaan urakalla, ja kisoihin asti kun pääsin, niin tutustuin kaikkiin mieheni kavereiden tyttöystäviin, jotka olivat paikalla, ja siitä lähtien sovinkin aina heidän kanssaan, että olen tulossa, ja miehenikin olo helpottui, kun en periaatteessa mennyt "hänen vaivoikseen" vaan katsomaan omia kavereitani =) Nykyään mies ottaa mukaan ihan helposti, ja joskus jopa kysyykin että enkö muka oo tulossa =)

        Mutta laita mulle mailia [email protected] =) Jos on tulossa samoja kisoja joihin oon ite menossa, niin katsotaan pääsisitkö sillä livulla itekin mukaan..? =)

        Vesimiehen kanssa voi arkea pyörittää melko sujuvasti, mutta tunteita ei saa olla. Tilanne ei muutu miksikaan vaikka eläis tuhat vuotta. Se on mikä on eikä se siitä muutu. Tunteisiin tarvitaan muita suhteita, ja niitä on helppo löytää. Tunnetyhjiössä elävän huomaa helposti. Mulle ei riitä pelkkä arki, enkä aio katua sitä vanhana.


    • kokemuksia//

      on minullakin. Olemme tunteneet reilun pari vuotta, jonka aikana olemme "tutustuneet". Mies on kyllä ajoittain kertonut lämpöisistä tunteistaan. Kait vain tarkistaakseen omiani.. ;) Nyt noin neljä kuukautta sitten etenimme yhden askeleen, jonka jälkeen viestittely ja soittaminen oli hyvin intensiivistä. Hän kertoi minun olevan jopa hänen elämänsä nainen. Eipä mennyt aikaakaan kun vesimies jo alkoikin epäröimään tunteitaan ja perääntyi kun huomasi minun tunteiden olevan vähintäänkin jo rakkausasteella. Alkoi kissa-hiiri-leikki, jota on kestänyt nyt tämän kolme kuukautta. Aivan uskomatonta. Mies otti yhteyttä vain kun itse sitä halusi, jätti vastaamatta viesteihin ja soittoihin, itse soitti tai laittoi viestiä kun häntä huvitti, kuin tarkistaakseen olemassaoloni. En jaksanut moista rallia enää, vaan annoin asian olla ja päätin lopettaa koko leikin. Olin tyly ja ilmoitin siitä tekstiviestillä, hänestä ei ymmärrettävästikään ole sen jälkeen kuulunut. Täytyy myöntää, että rakastuin häneen, mutta kipu oli kova, enkä valitettavasti enää jaksanut sitä. On vain jatkettava matkaa, vaikka ajattelenkin häntä joka ikinen päivä.

    • aikuinen nainen

      Moikka!
      olen tässäseurustellut, asunut vesimiehen kanssa jo 8 vuotta, enkä vieläkään tunne häntä. Nytkin hän lähti pe 29.12. Rukalle ja soitti sieltä lauantaina että tuleekin kotiin vasta viikon kuluttua, loppiaisena, hänellä on viikon talviloma. eikä tämä ollut ensimmäinen kerta kun hän sen tekee.Ei näitä vesimiesmiehiä opi tuntemaan koskaan.

    • Vaakanainen

      Kun olen lueskellut noita muiden kertomuksia veskarimiehistä, on kieltämättä alkanut tuntua siltä, että tätäkö tämä nyt sitten veskarimiehen kanssa on?? En aio kyllä jäädä paikoilleni murehtimaan ja odottamaan että veskarini elämässä on tilaa ja tarpeeksi huomiota minulle. Olen sanonut veskarimiehelleni että jos haluan miehen joka ottaa yhteyttä ja huomioi minua vain silloin kun hän oisi tulossa meille, niin se mies kulkee kyllä nimellä vakipano. Poikaystävältäni vaadin enemmän. Ja jos hän poikaystäväni haluaa olla, on käytöksen muututtava siltä osin. Katellaan miten käy.. Millään en haluaisi tästä vesimiehestäni luopua, mutta aika näyttää :)

      • Onko tällä

        palstalla siis jokaisen suomalaisen esimerkki vesimiesmiehistä ympäri suomen,jokaisesta??
        Älkää olko noin suppeita.
        Mitä jos vaikka pohtisitte mitä itse teette sellaista ettei toinen kunnioita niin paljon,että kohtelisi hyvin ja hei,kuka sanoo,että pitää olla koko miehen kanssa?lähtekää/jättäkää ja eläkää sellaista elämää jota kaipaatte/haluatte!
        mitä sitä tuhraamaan koko elämää johonkin joka ei suo tyydytystä kun voi elää toisinkin?
        Voisiko olla vaikka niin,että se oma mies haluaa erota muttei osaa?
        Tehkää palvelus itsellenne ja ottakaa oman elämänne ohjat käsinne ja eläkää ilman miestä joka ei tyydytä!


    • KUULOSTA

      MINULLA ON VESIMIES MIEHENÄ, EN SUOSITTELE!!
      EI OSAA NÄYTTÄÄ TUNTEITAAN MUUTAKO MAKUUHUONEESSA.SEURUSTELU AIKANA VALEHTELI JA KIEROILI SELKÄNI TAKANA JA TAPAILI ENTISTÄ TYTTÖYSTÄVÄÄNSÄ JA SE EI KUULUNUT MINULLE.EI PUHU TUNTEISTAAN, PITÄÄ MIELUUMMIN TUNTEENSA OMANA TIETONAAN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2143
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1812
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1487
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      118
      1387
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe