Onko kenelläkään tietoa alkaisiko taijin alkeiskursseja porissa tai porin suunnalla alkuvuodesta. Kovasti olen yrittänyt netistä asiasta etsiä tietoa mutta eipä tahdo löytyä.
Tiedot myös paikoista joissa porin suunnalla taijita opetetaan/harrastetaan ovat myös tervetulleita.
taijita porissa?
dff
3
584
Vastaukset
- taijiman
Taijin 24-formia harrastellaan tuolla ainaskin.
http://www.joogasali.com/
Kamppailupainoittesempaa taijia ei Porissa taida missään olla.- dff
Tiedätkö onko Joogasali vain naisille? Sivulla olevien kuvien perusteella näin voisi kuvitella.
- taijiman
dff kirjoitti:
Tiedätkö onko Joogasali vain naisille? Sivulla olevien kuvien perusteella näin voisi kuvitella.
On myös miehille, itse kävin siellä taijin alkeet ja mun lisäksi samassa ryhmässä oli myös toinenkin mies. Selkeä vähemmistö miehet on kyllä, mutta rohkeasti mukaan vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544816
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774328- 1333983
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493711Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793528- 993084
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172524