Voinko valita asioissa(esim. sotilasvala ja -vakuutus ne ei uskonnolliset vaihtoehot vaikka kuulun kirkkoon(johon minut vauvana pakotettiin)
Mitenkäs tämä uskonnon pakko tuputus
6
901
Vastaukset
- ???????????????????????
Niin ja kun minua kiinnostaisi pioneeriksi meneminen taikka sitte panssariprikaatiin. kummatkin ova lähes yhtä kaukana kotoani joten kumpaan kannattaisi toivoa?
mitenkäs tuo Panssaripioneerikomppania jossinne yrittäis. - .......
www.eroakirkosta.fi
- hetinytkohta
Mitään syrjintää et tule kokemaan varsinkaan nykyisin kun kaikkien hihhulien uskonnot huomioidaan.Olla uskomatta mihinkään on oikeus sekin.Oma kokemukseni 25 vuoden takaa eikä ongelmia.Kunhan vaan muistat aina sopivassa välissä muistuttaa ettet osallistu jumalien palvontamenoihin.Teet sen "juhlallisen vakuutuksen" ei siinä mitään mystiikkaa.Vältyt jatkossa monelta turhauttavalta tilaisuudelta.Mutta erota pitää ensin seurakunnista.Ota nyt jo iso ihminen silmä käteen ja päätä.
- Atte Ateisti
Et, jos olet kirkkoon kuuluva. Moni kaverini tosin erosi kirkosta inttiaikana.
Me muut sitten saimme osallistua tähän:
LAKKI! PÄÄSTÄ! RUKOILKAAMME! - moista
Vielä ehdit välttää pakko rukoilun.
www.eroakirkosta.fi - 2013
kaksi päivää aikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368