Asennevammaisia liikkeellä joulunkin alla

....

Ajoin joululiikenteessä kolmostiellä Parkanon kohdilla 80 km/h alueella ehkä todellista nopeutta noin 78-79 km/h ja yksi mulkero punaisella pakettiautolla tuli perään roikkumaan.

Ei malttanut millään odotella muutamaa minuuttia että pääsisi ohi vaan alkoi vilkutella pitkiä että minun olisi muka ajettava ylinopeutta. Tästä näkee mitä asennevammaisia kusiaivoja teiden päällä liikkuu.

30

2620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä teitä riittää......

      saatanan nysvärit !

    • merkit ...

      ohittaa...

      eikä hallita hermojaan...

      eikä paljon muutakaan...

      • ....

        Oli todennäköisesti kuski niin kireänä että pääsee paskat ja kuset housuun jos sattuisi aivastamaan.

        On meinaa pipo niin kireä usealla kuskilla että oikein pahaa tekee. Ei ajatus luista jos se päähine noin paljon kiristää. Lepo vaan, ei liikenteessä tarvitse pinnistellä. Ottaa ihan iisisti vaan.


      • sitroen.
        .... kirjoitti:

        Oli todennäköisesti kuski niin kireänä että pääsee paskat ja kuset housuun jos sattuisi aivastamaan.

        On meinaa pipo niin kireä usealla kuskilla että oikein pahaa tekee. Ei ajatus luista jos se päähine noin paljon kiristää. Lepo vaan, ei liikenteessä tarvitse pinnistellä. Ottaa ihan iisisti vaan.

        mulkeroja niitä on rekkakuskeissakin, tosin vähemmän. Yksi ajoi nupilla (Renault) ainakin 20 km 2 - 5 metrin päässä takapuskuristani nelostiellä mennä syksynä.


      • soittanut
        sitroen. kirjoitti:

        mulkeroja niitä on rekkakuskeissakin, tosin vähemmän. Yksi ajoi nupilla (Renault) ainakin 20 km 2 - 5 metrin päässä takapuskuristani nelostiellä mennä syksynä.

        poliisille että joku uhkaa ajaa päällesi. ;)


    • dddddddddddd

      Olisit ajanut kovempaa.

      • -.-.-.-

        Älä ajattele, se ei sovi sinulle.


    • Kaisu-Maaria

      että, jos ei uskalla ajaa nopeusrajoituksen mukaista vauhtia niin ois ehkä harkittava autoilusta luopumista. Näitä junnareita näkee jokapäivä.
      Ja niitä kakkiaisia, jotka ei osaa näyttää vilkkua TAI ryhmittyä oikein! Ensin taustapeili, sitten vilkku, ryhmittyminen, jarrutus ja sitten kääntyminen. Mikä on niin vaikeaa?
      Yrittäkää hyvät ihmiset muistaa, että siellä oman auton takana tapahtuu kokoajan jotain! Kukaan ei ole liikenteessä aivan yksin!

      • vauhtia

        Ellet ymmärtänyt lukemaasi, niin väännetään nyt rautalangasta.

        Kuvatussa tilanteessa ajettiin nopeusrajoituksen mukaista vauhtia, ei alinopeutta eikä ylinopeutta.

        Takaa tuleva asennevammainen hätähousu roikkui puskurissa kiinni ja vaati ajamaan ylinopeutta.


      • Kerkko
        vauhtia kirjoitti:

        Ellet ymmärtänyt lukemaasi, niin väännetään nyt rautalangasta.

        Kuvatussa tilanteessa ajettiin nopeusrajoituksen mukaista vauhtia, ei alinopeutta eikä ylinopeutta.

        Takaa tuleva asennevammainen hätähousu roikkui puskurissa kiinni ja vaati ajamaan ylinopeutta.

        Ei sitten tullut mieleen ajaa välillä tien sivuun ja päästää muuta liikennettä ohi, jos tuntuu että jää jalkoihin?


      • ykköskuski
        Kerkko kirjoitti:

        Ei sitten tullut mieleen ajaa välillä tien sivuun ja päästää muuta liikennettä ohi, jos tuntuu että jää jalkoihin?

        Jos väistän sivuun, oma matka kestää pidempään. Ja kuitenkin takana on heti taas seuraava jota saa väistää sivuun.

        Sivuun on väistettävä jos ajat oikeasti hitaasti, merkittävästi rajoituksen alle, eikä ohitse pääse muuten.


      • nopeus..

        Se ei tarkoita että sitä pitää ajaa!

        Kellä on munaa ajaa nopeusrajoitusten puitteissa?


      • Auto--Antero
        nopeus.. kirjoitti:

        Se ei tarkoita että sitä pitää ajaa!

        Kellä on munaa ajaa nopeusrajoitusten puitteissa?

        Jo pelkästään päässä sen verran, että kusen kaikille rajoituksille.
        Idiootien asettamat rajat sopivat hyvin idiooteille, jotka niitä noudattavat.
        HANAA SAATANA!!!


      • ykköskuski kirjoitti:

        Jos väistän sivuun, oma matka kestää pidempään. Ja kuitenkin takana on heti taas seuraava jota saa väistää sivuun.

        Sivuun on väistettävä jos ajat oikeasti hitaasti, merkittävästi rajoituksen alle, eikä ohitse pääse muuten.

        Matalien nopeusrajoitusten puolustajat perustelevat niitä turvallisuudella ja kiireettömyydellä.

        Kirjoittamasi sotii täysin tätä vastaan.

        1. Turvallisuus heikkenee, koska väistämättömyytesi aiheuttaa kiristyneitä ohimon valtimoita, joista seuraa -> vaarallinen ohitus.

        2. Jos olet varannut matkaasi aikaa, väistäminen ei sitä oleellisesti pidennä, usein juuri mitään, pyhsähtyä ei tarvitse ja saat vasemman vilkun vilauksen kohteliaimmilta kiirehtijöiltä kiitoksesti! Se lämmittää mieltä (=kokemusta on)

        Jos kohdat 1 ja 2 ei tunnu oikealta taidat olla paskahousu, joka ajaisi kovempaa, mutta pelekää polliisia......


      • rauhoittua poju
        Auto--Antero kirjoitti:

        Jo pelkästään päässä sen verran, että kusen kaikille rajoituksille.
        Idiootien asettamat rajat sopivat hyvin idiooteille, jotka niitä noudattavat.
        HANAA SAATANA!!!

        Veikö joku lelun vai miksi Auto-Anterolla on niin paha päivä.
        Nythän on kuitenkin niin, että sakot jaetaan merkittyjen nopeusrajoitusten ylityksistä. Oletko hankkiutunut ehdolle eduskuntaan, jotta voisit vaahdota siellä?
        Kansanedustaja Auto-Antero jäisi luultavasti yksin vouhotuksineen.


      • The Rat

        > Ensin taustapeili, sitten vilkku, ryhmittyminen, jarrutus ja sitten kääntyminen.

        Ensin vilkku, sitten peilit (vielä varmuuden vuoksi, vaikka kaikkien ajoneuvojen sijainti ajoradalla tiedetäänkin jatkuvasti), sitten ryhmittyminen, jarrutus, kääntyminen.

        Oma suosikkini on seuraava järjestys jota näkee parissa paikassa jatkuvasti:
        1. ryhmittyminen vasempaan reunaan
        2. kääntyminen oikealle

        Tästä on myös variaatio jossa suunnat ovat päinvastaiset, mutta se on sentään vähän vähemmän järjetön... Ei paljoa, vähän.


      • wum
        Tojo-Kölli kirjoitti:

        Matalien nopeusrajoitusten puolustajat perustelevat niitä turvallisuudella ja kiireettömyydellä.

        Kirjoittamasi sotii täysin tätä vastaan.

        1. Turvallisuus heikkenee, koska väistämättömyytesi aiheuttaa kiristyneitä ohimon valtimoita, joista seuraa -> vaarallinen ohitus.

        2. Jos olet varannut matkaasi aikaa, väistäminen ei sitä oleellisesti pidennä, usein juuri mitään, pyhsähtyä ei tarvitse ja saat vasemman vilkun vilauksen kohteliaimmilta kiirehtijöiltä kiitoksesti! Se lämmittää mieltä (=kokemusta on)

        Jos kohdat 1 ja 2 ei tunnu oikealta taidat olla paskahousu, joka ajaisi kovempaa, mutta pelekää polliisia......

        on poliisia leikkinyt? Siis jos ei väistä jokaista saavuttavaa autoa bussipysäkille leikkii heti poliisia, hohhoijjaa...

        Ensinnäkin, minä en puolusta matalia nopeusrajoituksia, haluaisin niitä nostettavan.
        Toiseksi ajan nopeusrajoitusten mukaisesti, ainakin toistaiseksi, kyllä.
        Kolmanneksi, nimenomainen tarkoitukseni ei ole estää kenenkään etenemistä. Se voi olla välillinen seuraus ajotyylistäni, mutta se ei ole lähtökohta.

        >>1. Turvallisuus heikkenee, koska väistämättömyytesi aiheuttaa kiristyneitä ohimon valtimoita, joista seuraa -> vaarallinen ohitus.>2. Jos olet varannut matkaasi aikaa, väistäminen ei sitä oleellisesti pidennä, usein juuri mitään, pyhsähtyä ei tarvitse ja saat vasemman vilkun vilauksen kohteliaimmilta kiirehtijöiltä kiitoksesti! Se lämmittää mieltä (=kokemusta on)


      • wum kirjoitti:

        on poliisia leikkinyt? Siis jos ei väistä jokaista saavuttavaa autoa bussipysäkille leikkii heti poliisia, hohhoijjaa...

        Ensinnäkin, minä en puolusta matalia nopeusrajoituksia, haluaisin niitä nostettavan.
        Toiseksi ajan nopeusrajoitusten mukaisesti, ainakin toistaiseksi, kyllä.
        Kolmanneksi, nimenomainen tarkoitukseni ei ole estää kenenkään etenemistä. Se voi olla välillinen seuraus ajotyylistäni, mutta se ei ole lähtökohta.

        >>1. Turvallisuus heikkenee, koska väistämättömyytesi aiheuttaa kiristyneitä ohimon valtimoita, joista seuraa -> vaarallinen ohitus.>2. Jos olet varannut matkaasi aikaa, väistäminen ei sitä oleellisesti pidennä, usein juuri mitään, pyhsähtyä ei tarvitse ja saat vasemman vilkun vilauksen kohteliaimmilta kiirehtijöiltä kiitoksesti! Se lämmittää mieltä (=kokemusta on)

        ...on eri tilanne?

        "Siis jos ei väistä jokaista saavuttavaa autoa bussipysäkille leikkii heti poliisia, hohhoijjaa..."

        -kuka puhui bussipysäkille väistämisestä? Meilläpäin usein riittää piennar, ehkä pieni nopeuden alentaminen, jolla viestitän, että ohi vaan ja autan tarvittaessa myös lisää. Olen myös jo arvionut tällöin (paikkakuntalaisena tai tien tuntijana), että ohitus olisi mahdollinen

        "Minä en voi ajaa sitä toista autoa sen kuljettajan puolesta. Jos toisen auton kuljettaja ei hallitse hermojaan, en ole siitä vastuussa"

        -Niinpä, aina pitää hokea, "minä olen oikeassa", vaikka siinä ei syyttömyys paljon paina, kun joudut pahaan kolariin toisen osapuolen töppäilyn takia.

        "Ja väistäminenhän edellyttää pysäyttämistä, jos tiellä ei ole leveää piennarta."

        -Kuten jo edellä totesin.....niinhän sitä luulisi........

        "Liian lähellä ajaminen on oikeasti vaarallista, vaikka et sitä kuitenkaan usko."

        -Luepas Galleriaani uudelleen.......

        "Voi pitää minua paskahousuna, mutta suostun kyllä vaikka tapaamaan sinut henkilökohtaisesti ja keskustelemaan kanssasi niin näet minkälainen paskahousu olen"

        -Tuo vihjaus oli vähän paksua sorry, mutta oikeasti en ymmärrä teitä "MINÄ, MINÄ, MINÄ" ihmisiä. Joku muuten sanoi, että älykkäät ihmiset osaavat tulkita ja soveltaa sääntöjä.

        Ihan muuten oikeasti uskot, että henkilökohtainen keskustelu muuttaisi näkemyseroamme? (poislukien se paskahousujuttu :-) )

        Lopuksi haluan sanoa, että kuulun itse "nopeuskategoriassa" ns. keskikastiin, joka tarkoittaa sitä, että ohitan itse usein ja olen myös itse useasti ohitettavana.

        -Tällöin "turvallinen kanssakäyminen" onnistuu parhaiten molempien osapuolien yhteispelillä. Eikä siten, että ohitettava leikkii jotain kotipoliisia. Tai haluaa vain olla oikeassa....


      • ....
        Kerkko kirjoitti:

        Ei sitten tullut mieleen ajaa välillä tien sivuun ja päästää muuta liikennettä ohi, jos tuntuu että jää jalkoihin?

        Itselläni on oikeus ajaa liikennesääntöjen velvoittamalla tavalla. Jos joku haluaa omasta tahosta rikkoa liikennesääntöjä, on se hänen asiansa ja oma vastuunsa.

        Ei ole minun asia helpottaa liikennesääntöjen vastaista ajoa. Sellaisen asennevammaisen ei pidä siinä samassa vaarantaa muiden turvallisuutta kun syyllistyy liikennesääntöjen rikkomiseen.

        On aivan eri asia mikäli ajaisin ”alinopeutta”. Tällöin väistäisin kyllä sivuun.


      • wum
        Tojo-Kölli kirjoitti:

        ...on eri tilanne?

        "Siis jos ei väistä jokaista saavuttavaa autoa bussipysäkille leikkii heti poliisia, hohhoijjaa..."

        -kuka puhui bussipysäkille väistämisestä? Meilläpäin usein riittää piennar, ehkä pieni nopeuden alentaminen, jolla viestitän, että ohi vaan ja autan tarvittaessa myös lisää. Olen myös jo arvionut tällöin (paikkakuntalaisena tai tien tuntijana), että ohitus olisi mahdollinen

        "Minä en voi ajaa sitä toista autoa sen kuljettajan puolesta. Jos toisen auton kuljettaja ei hallitse hermojaan, en ole siitä vastuussa"

        -Niinpä, aina pitää hokea, "minä olen oikeassa", vaikka siinä ei syyttömyys paljon paina, kun joudut pahaan kolariin toisen osapuolen töppäilyn takia.

        "Ja väistäminenhän edellyttää pysäyttämistä, jos tiellä ei ole leveää piennarta."

        -Kuten jo edellä totesin.....niinhän sitä luulisi........

        "Liian lähellä ajaminen on oikeasti vaarallista, vaikka et sitä kuitenkaan usko."

        -Luepas Galleriaani uudelleen.......

        "Voi pitää minua paskahousuna, mutta suostun kyllä vaikka tapaamaan sinut henkilökohtaisesti ja keskustelemaan kanssasi niin näet minkälainen paskahousu olen"

        -Tuo vihjaus oli vähän paksua sorry, mutta oikeasti en ymmärrä teitä "MINÄ, MINÄ, MINÄ" ihmisiä. Joku muuten sanoi, että älykkäät ihmiset osaavat tulkita ja soveltaa sääntöjä.

        Ihan muuten oikeasti uskot, että henkilökohtainen keskustelu muuttaisi näkemyseroamme? (poislukien se paskahousujuttu :-) )

        Lopuksi haluan sanoa, että kuulun itse "nopeuskategoriassa" ns. keskikastiin, joka tarkoittaa sitä, että ohitan itse usein ja olen myös itse useasti ohitettavana.

        -Tällöin "turvallinen kanssakäyminen" onnistuu parhaiten molempien osapuolien yhteispelillä. Eikä siten, että ohitettava leikkii jotain kotipoliisia. Tai haluaa vain olla oikeassa....

        >>-kuka puhui bussipysäkille väistämisestä? Meilläpäin usein riittää piennar, ehkä pieni nopeuden alentaminen, jolla viestitän, että ohi vaan ja autan tarvittaessa myös lisää. Olen myös jo arvionut tällöin (paikkakuntalaisena tai tien tuntijana), että ohitus olisi mahdollinen>-Niinpä, aina pitää hokea, "minä olen oikeassa", vaikka siinä ei syyttömyys paljon paina, kun joudut pahaan kolariin toisen osapuolen töppäilyn takia.>-Luepas Galleriaani uudelleen.......>Nastat on ennakoivalle kuljettajalle tarpeettomat.>...mutta oikeasti en ymmärrä teitä "MINÄ, MINÄ, MINÄ" ihmisiä.>Ihan muuten oikeasti uskot, että henkilökohtainen keskustelu muuttaisi näkemyseroamme? (poislukien se paskahousujuttu :-) )>-Tällöin "turvallinen kanssakäyminen" onnistuu parhaiten molempien osapuolien yhteispelillä. Eikä siten, että ohitettava leikkii jotain kotipoliisia.>Tai haluaa vain olla oikeassa....


      • kortti pois
        Tojo-Kölli kirjoitti:

        Matalien nopeusrajoitusten puolustajat perustelevat niitä turvallisuudella ja kiireettömyydellä.

        Kirjoittamasi sotii täysin tätä vastaan.

        1. Turvallisuus heikkenee, koska väistämättömyytesi aiheuttaa kiristyneitä ohimon valtimoita, joista seuraa -> vaarallinen ohitus.

        2. Jos olet varannut matkaasi aikaa, väistäminen ei sitä oleellisesti pidennä, usein juuri mitään, pyhsähtyä ei tarvitse ja saat vasemman vilkun vilauksen kohteliaimmilta kiirehtijöiltä kiitoksesti! Se lämmittää mieltä (=kokemusta on)

        Jos kohdat 1 ja 2 ei tunnu oikealta taidat olla paskahousu, joka ajaisi kovempaa, mutta pelekää polliisia......

        "1. Turvallisuus heikkenee, koska väistämättömyytesi aiheuttaa kiristyneitä ohimon valtimoita, joista seuraa -> vaarallinen ohitus."

        Näiltä kiristyneiltä kortti pois.

        Nimim.Aina ylinopeutta ajava


    • yleensä

      pomon juoksu poikia,kotona vaimo määrää kaapin paikan,potensi ongelmaisia(kuuluvat vielä näihin toivottomiin tapauksiin,eli ei viakrat auta),velat painaa niskaan,kakarat lastenkodissa,pedofiili/zoofiliasti.Tässä muutama.Eli ihminen ei hallitse elämässään mitään,pelkäävät salaisuuden paljastumista.Ainoa turvapaikka on näille ihmisille auto.Meneppä tällaisen ihmiselle sanomaan jotain,ne perääntyy heti.Olen testannut,pakoon lähti joka ainut.Isoisä rupes kerran saarnaamaan yhdelle,juipille joka kaahas kuin mielipuoli.Poika rupesi pyytelemään antenteeksi ajo tyyliään.Ei ollutkaan niin kova,kun ei ollut autoa turvana.(Huoltoaseman pihassa).

      • viittinyt

        piestä sitä vanhaa miestä. Itselläni ei ole mitään yläikärajoja paskahousujen nöyryyttämiseen. Jos soittaa suutaan, pitää olla valmis seisomaan sanojensa takana.

        Kysymys: Isoisäsi laittaa lakin päähänsä ennen kuin istuu autoonsa, eikös vain? Se on varma merkki siitä että isoisäsi pitäisi viedä ajokorttinsa poliisille ja pyytää lakkauttamaan sen. Katsokaapas, arvon autoilijat, kun seuraavan kerran ajatte jonon kiinni niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä sitä jonoa vetää joko nainen tai sitten "lakki".


      • affename
        viittinyt kirjoitti:

        piestä sitä vanhaa miestä. Itselläni ei ole mitään yläikärajoja paskahousujen nöyryyttämiseen. Jos soittaa suutaan, pitää olla valmis seisomaan sanojensa takana.

        Kysymys: Isoisäsi laittaa lakin päähänsä ennen kuin istuu autoonsa, eikös vain? Se on varma merkki siitä että isoisäsi pitäisi viedä ajokorttinsa poliisille ja pyytää lakkauttamaan sen. Katsokaapas, arvon autoilijat, kun seuraavan kerran ajatte jonon kiinni niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä sitä jonoa vetää joko nainen tai sitten "lakki".

        Joo kyllä oikeat automiehet ajaa ilman päähinettä. Tänä talvena ei vielä ollakkaan nähty säälittävää pipo muotia. Pipo silmillä ajetaan autoa ihan kuin ei lämmitys toimisi, voi iso-isä! Kyllä on urpon näköistä ja vaarallista!


      • neljäkymmentä!

        Laskin pikaisesti noin 40 kirjoitusvirhettä tekstistäsi.
        ...
        Niin mitähän siinä sanottiinkaan...


      • kuskit
        affename kirjoitti:

        Joo kyllä oikeat automiehet ajaa ilman päähinettä. Tänä talvena ei vielä ollakkaan nähty säälittävää pipo muotia. Pipo silmillä ajetaan autoa ihan kuin ei lämmitys toimisi, voi iso-isä! Kyllä on urpon näköistä ja vaarallista!

        vaarallisia liikenteessä samoin kuin kukkahatut ja vanhat lakkimiehet.Lippispäiset kaahaavat isin ostamalla tuontiromulla (ovat niin köyhiä että pitää sitä jotenkin päteä),kukkahatut ja lakkimiehet (joko keski-ikäisiä tai jo vanhuksia) ajavat hiljaa tien tukkona ja ovat joka asiassa muka oikeassa.Soittavat poliisille jos joku menee heidän corollasta ohi.


      • paikka!
        kuskit kirjoitti:

        vaarallisia liikenteessä samoin kuin kukkahatut ja vanhat lakkimiehet.Lippispäiset kaahaavat isin ostamalla tuontiromulla (ovat niin köyhiä että pitää sitä jotenkin päteä),kukkahatut ja lakkimiehet (joko keski-ikäisiä tai jo vanhuksia) ajavat hiljaa tien tukkona ja ovat joka asiassa muka oikeassa.Soittavat poliisille jos joku menee heidän corollasta ohi.

        jos perääsi soitetaan poliisit joka kerta kun ohitat jonkun corollan, niin ohitustaidoissasi on äärimmäisen vakavia puutteita. hopi hopi opettelemaan, ei se ole vaikeaa!


    • Ompa sattunut niinkin, että vilkuttelevassa autossa oli synnytys käynissä. Joskus saattaa olla tosikin kysymyksessä.

      • hätä...

        Teoriassa on tällainen mahdollista mutta tässä tapauksessa todennäköisesti ei.

        Ajoi nimittäin poispäin Parkanosta, josta löytyy sekä sairaala että Alko. Ei tainnut olla kiire näihin kumpaankaan.


      • haaaaaaaaa

        Että näin.Mulla on aina synnytys käynnissä autossa sen takia menen teistä ohi. ;)


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

      Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe