Neitsyt ja Härkä???

Neitsyt tyttö -87

Miten on käykö Härkä ja Neitsyt yhteen??? Millainen suhteesta tulee??? Olen nimittäin palavasti ihastunut erääseen poikaan joka on horoskooppi merkiltään härkä!!!!! Olisi kiva jos joku vastaisi!!!

15

4403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen neitsyt

      Sopii vallan mainioisti! Mielestäni paras yhdistelmä neitsyelle. Olemme neitsyt-härkäpari, 5 vuotta yhdessä ja hyvin on mennyt..Härkämies on hellä ja uskollinen, hyvä huumorintaju. Ainoa miinus on silloin tällöin esiintyvä laiskuus..mutta siitä neitsyt voisikin ottaa oppia ja relata välillä itsekin, härkä osaa nimittäin rentoutua. Härkä ei myöskään katso hyvällä ns. nalkuttamista eli siinäkin opin paikka neitsyelle. Toisiaan täydentävä pari ja hauskaa on!

      • Mettle

        hehheh. suoraa jippiistä:

        Härän ja neitsyen suhde on perusluonteeltaan käytännöllinen. Molemmat merkit ovat loogisia ja kulkevat jalat maan pinnalla sekä ovat erittäin kurinalaisia tarpeen vaatiessa. Molemmat ovat vilpittömiä ja sitoutuneita toisiinsa. Neitsyt arvostaa härän luonteenlujuutta ja omistutuneisuutta ja härkä neitsyen nopeaa järkeä.

        Härän ja neitsyen suhde ei syty hetkessä, mutta kun se on lopulta alkanut, se vain vahvistuu ajan kuluessa. Suhde pohjautuu terveelle järjelle ja periaatteille. Molemmat ovat materialisteja, jotka nauttivat ylellisyydestä ja elämän pienistä mukavuuksista. Kumpikaan merkki ei silti ole laiska perusluonteeltaan, vaan haluaa saavuttaa elämässään paljon. Neitsyt voi olla toisinaan liian kriittinen härän makuun ja neitsyt voi hermostua härän jääräpäisyyteen ja järkkymättömyyteen, mutta osaa kyllä oppia olemaan kärsivällinen ja ymmärtää härän perusluonnetta. Neitsyt hemmottelee mielellään muita, mikä sopii hellyydenkipeälle härälle aivan mainiosti.

        Härän planeetta on Venus ja Neitsyttä ohjaa Merkurius. Venus on rakkauden, kauneuden ja harmonian planeetta, kun Merkurius ohjaa kommunikaatiota ja nopeaa älyä. Neitsyt on aika hyvä vaihtamaan olemustaan tarpeen mukaan, on älykäs ja ymmärtäväinen muita kohtaan. Härän maanläheinen romanttisuus voi opettaa neitsyttä lämpimämmäksi ja romanttisemmaksi. Neitsyen opastuksella härkä voi oppia katsomaan asioita muistakin kuin vain omasta näkökulmastaan.

        Molemmat nauttivat varakkuudesta ja asemasta, joten ei ole tavatonta, että molemmat haalivat ympärilleen kaikkea kaunista, kallista ja tyylikästä. Kumpikaan ei silti ole tuhlaavaista sorttia, vaan suuri tilipussi lämmittää sydäntä enemmän kuin runsas määrä krääsää kotinurkissa. Samankaltaiset intressit sekä suhtautuminen asioihin pitää huolen siitä, että yleensä härän ja neitsyen suhde on erittäin tyydyttävä.


        okkei.. ottaa nyt selkoa tosta. ite oon härkä, tyttö tosinkin. ei pahalla, mutta en tykkää neitys-horoskooppisista. :)
        tai no, joo, kyllä oikeestaan sittenki neitsyt ja härkä sopii hyvin yhteen. :D
        muistin just yhen jutun vaa.. juu, ei muuta..


      • Anonyymi

        Loppujen lopuksi härkä (entinen/tämän hetkinen mies) voi olla uskollinen, vasta muutaman pettämiskerran jälkeen. Eli kokeileeko härkä neitsyttä? Vai oliko vain tämä ihminen? Kuitenkin yksilöitä ovat kaikki, ja osa kärsii persoonallisuushäiriöistä. Pointtina kaikki ovat yksilöitä. Jätin muutaman kerran, mutta joka kerta palattu yhteen ja nyt tuntuu toimivan. Tällä hetkellä asutaan yhdessä, ja meillä tuntuu menevän suht hyvin. Mutta tiedänkö koko totuutta kuitenkaan? Vai johtuuko epäilykseni ”menneistä”? Miten voi luokitella horoskooppi merkeistä, toimiiko suhde vai ei? Kun kaikki kuitenkin yksilöitä ollaan ?


      • Anonyymi

        Ei se merkki, vaan planeetta aurinko ja kuu. Jos on toisen kuu yhtymässä toisen aurinkoon. Vois olla sekstiilikin, en kyllä tiedä. Synastria. Mul on kuu samassa kuin puolisoni aurinko. Muuten ollaan kuin eri planeetoiilta.


      • Anonyymi
        Mettle kirjoitti:

        hehheh. suoraa jippiistä:

        Härän ja neitsyen suhde on perusluonteeltaan käytännöllinen. Molemmat merkit ovat loogisia ja kulkevat jalat maan pinnalla sekä ovat erittäin kurinalaisia tarpeen vaatiessa. Molemmat ovat vilpittömiä ja sitoutuneita toisiinsa. Neitsyt arvostaa härän luonteenlujuutta ja omistutuneisuutta ja härkä neitsyen nopeaa järkeä.

        Härän ja neitsyen suhde ei syty hetkessä, mutta kun se on lopulta alkanut, se vain vahvistuu ajan kuluessa. Suhde pohjautuu terveelle järjelle ja periaatteille. Molemmat ovat materialisteja, jotka nauttivat ylellisyydestä ja elämän pienistä mukavuuksista. Kumpikaan merkki ei silti ole laiska perusluonteeltaan, vaan haluaa saavuttaa elämässään paljon. Neitsyt voi olla toisinaan liian kriittinen härän makuun ja neitsyt voi hermostua härän jääräpäisyyteen ja järkkymättömyyteen, mutta osaa kyllä oppia olemaan kärsivällinen ja ymmärtää härän perusluonnetta. Neitsyt hemmottelee mielellään muita, mikä sopii hellyydenkipeälle härälle aivan mainiosti.

        Härän planeetta on Venus ja Neitsyttä ohjaa Merkurius. Venus on rakkauden, kauneuden ja harmonian planeetta, kun Merkurius ohjaa kommunikaatiota ja nopeaa älyä. Neitsyt on aika hyvä vaihtamaan olemustaan tarpeen mukaan, on älykäs ja ymmärtäväinen muita kohtaan. Härän maanläheinen romanttisuus voi opettaa neitsyttä lämpimämmäksi ja romanttisemmaksi. Neitsyen opastuksella härkä voi oppia katsomaan asioita muistakin kuin vain omasta näkökulmastaan.

        Molemmat nauttivat varakkuudesta ja asemasta, joten ei ole tavatonta, että molemmat haalivat ympärilleen kaikkea kaunista, kallista ja tyylikästä. Kumpikaan ei silti ole tuhlaavaista sorttia, vaan suuri tilipussi lämmittää sydäntä enemmän kuin runsas määrä krääsää kotinurkissa. Samankaltaiset intressit sekä suhtautuminen asioihin pitää huolen siitä, että yleensä härän ja neitsyen suhde on erittäin tyydyttävä.


        okkei.. ottaa nyt selkoa tosta. ite oon härkä, tyttö tosinkin. ei pahalla, mutta en tykkää neitys-horoskooppisista. :)
        tai no, joo, kyllä oikeestaan sittenki neitsyt ja härkä sopii hyvin yhteen. :D
        muistin just yhen jutun vaa.. juu, ei muuta..

        Voi zeesus mikä toisen mielestä onkaan kaunista. Huh. Ja yhtälailla, henkilö on toisen silmin kaunis, esimerkiksi pulskasta kumppanista tykkää moni hoikka ihminen. Mutta ne kauniit jutut. Hyi, olen nähnyt kammottuksua, jotka on toisen silmin kauniita juttuja. Taulu, hyi hvetti kuin oli kammo mut ostajan mielestä siinä oli sitä jotain. Ja jalkalamppu. En huolisi ees ilmaseks. Ja sit nää ikean huonekalut. Voi p mimmosia tuotoksia.


      • Anonyymi

        Joo, laiskuus on ja vahvistuu iän myötä. Lomatkin vierähtävät sohvalla pyöriessä. Tai jos on mökki niin siinä pienen puuhan merkeissä. Mut ei missään ninessä venettä ja sen tuomaa rasitetta. Tai muuta liikkumista vaativaa hommaa. Kyllä tiedän härkämiehen, juoksi joka päivä pitkiä matkoja, suollakin. Hoikka, työtä pelkäämätön. Varmaan nousumerkki aktiivinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, laiskuus on ja vahvistuu iän myötä. Lomatkin vierähtävät sohvalla pyöriessä. Tai jos on mökki niin siinä pienen puuhan merkeissä. Mut ei missään ninessä venettä ja sen tuomaa rasitetta. Tai muuta liikkumista vaativaa hommaa. Kyllä tiedän härkämiehen, juoksi joka päivä pitkiä matkoja, suollakin. Hoikka, työtä pelkäämätön. Varmaan nousumerkki aktiivinen.

        Ootteko huomannu, usea härkä kävelee karhukävelyä. Kengät on lintussa. Polvet kihnuttaa yhteen.
        Neitsyr saivartelee. Ja perustelee tarkkaankin mielipiteensä..
        Jousimies töksäyttää mieliteensä suoraan... oikeestaan mielipide on kauriilla ja vahva onkin. Ei pyörrä sanaansa. On merkkejä jotka pyörtävät sanansa. Muuttuvat merkit.


    • tyttö*90

      Mun mielestä sopii!! mä oon ainaki ihastunu yhteen poikaan, joka on neitsyt, ja oon tehny testejäki, mun ja sen suhteen.....mutta mä en oo viä sanonu sille....että mitä mieltä mä oon siitä....mun serkkukin on härkä ja sen kihlattu on neitsyt...kyllä ne sopii ihan varmasti yhteen!!

    • winnie

      Siis te olette niinku unelma pari.. Astikolla 1-10 teidan suhde on 9.. Molemmissa seka seksissa etta suhteessa!! Ja rakkaus on todellista ja kestavaa ja tulista!!

    • neitsyt-88

      mulla olis jonkinlaista tietoa siitä...mut mun täytyy tulkata se suoraan vironkielisestä horoskooppikirjasta(oon ite virolainen)ja en ehkä osa tulkata sitä ihan suoraan,mut teen parhaani:eli taloudellisesti teillä menisi hyvin,ette tappele maito ja leipärahoista.neitsyt ja härkä ovat monessakin asiassa samanlaisia.sovitte hyvin yhteen ja liittonne voisi kyllä onnistua.muuta muista että jos halua tarkan tiedon siitä kuinka hyvin te sovitte yhteen kannattaa katsoa myös miten esim. minä vuonna te ootte kunpikin syntynyt(mikä eläin?),numerologiassakin kerrotaan yhteen sopivaisuudesta ja sitten on vielä monta muutaa astorlogista ja numeroligista juttua jota voisi katsoa mut siiheen tarvitaan kärsivälisyyttä ja aikaa...onnea matkaan(jos haluat tietää enemmän niin ota yhteyttä!)

      [email protected]

    • Kulkuri 2012

      Seksi on ainakin taivaallista ;)

    • 4+12

      Härkä ja neitsyt pitäisi sopia yhteen. Maa merkkejä. :)

      • Catblack5290

        Jalat maassa ja kuitenkin se saa olla luova :)


      • Anonyymi
        Catblack5290 kirjoitti:

        Jalat maassa ja kuitenkin se saa olla luova :)

        mitä tarkoitat?


      • Anonyymi

        Materialistit sopivat hyvin yhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe