Minulla toimii palveluntarjoajan laskuri,mutta heidän infonsa mukaan sen kuuluisi laskea ainaoastaan kuinka monta kertaa sivut avataan;eikä kun esim.avataan pääsivulta käsin toinen sivu.
Kuvasivuja se ei laske,mutta html-sivun avaamisen laskee.
Voiko korjata niin,että sivuilla käynnistä tulisi vain yksi numero laskuriin?
kun laskuri laskee
2
344
Vastaukset
- javascriptillä
ISP:n laskuri toimii todennäköisesti siten, että siihen lisätään yksi joka kerta kun ladataan sivua jossa se on implementoitu html-koodiin. Tämä tapahtuu serverin puolella ennen kun sivun html-koodi (mukaan lukien javascript-koodi joka suoritetaan vasta kävijän koneessa) lähetetään kävijän koneelle. Tästä syystä et voi javascriptillä tehdä mitään laskurille.
Javascriptillä et myöskään voi tehdä omaa laskuria.
Php:llä (joka suoritetaan serverillä ennen sivujen lähettämistä ja jolla voit tallentaa tietoja serverin levylle) voit ehkä vaikuttaa ISP:n laskurin toimintaan (epäilen, mutta voi neuvotella ISP:n kanssa).
Se mikä varmasti onnistuu on jos teet oman laskurin php:llä (tai asp:llä) jolloin myös voit määritellä sen toimintaa aivan millaiseksi itse sen haluat (tällaisten laskurien php-koodia löytyy myös verkosta). Varmista kuitenkin ensin että ISP sallii sun käyttävän php-koodia sivuillasi (tavallisesti se vaatii oman domainin tai web-hotellin).
Lopuksi: En oikein ymmärrä mitä tarkoitat "kuvasivulla"?- liian usein
Kiitos vastauksesta,joka valaisi asiaa useammallakin tavalla.
Kuvasivut tarkoittaa,että ne ovat tehdyt eräällä web-kuva ohjelmalla ja ne ovat linkitetyt pääsivulta sen kuvasarjan omaan index-sivuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602797
- 62380
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181602
- 171574
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81508- 161504