Hymyä Tokmannin kassa

tai tervehdi ainakin!

Olin tänään Tokmannilla, pitkästä aikaa.
Hoh hoijaa, olihan meitä asiakkaita kassalla ihan jonoksi asti, mutta eikö se vain ole mukava kun on hommia, työpäivä menee sukkelaan...
Tummahiuksinen punapinninen kassa olisi voinut edes KERRAN vilkaista jotakuta asiakkaistaan. Kun ränttää vaihtorahat takasin, onko se "ja noin" ainut mahdollinen kommentti? Niin ja entäs se "hei" siihen ihan alkuun, lopusta puhumattakaan?
Hohhoijaa. Tavara on halpaa, siksi sitä tulee käydyksi, mutta tämän päiväinen tytsky kssalla kyllä oli varjo firmalle.
Mutta, itsehän hän asenteensa ja asiakas"palvelu"tyylinsä oli valinnut.
Ihmettelen vain.

50

3714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiviitsi

Milloin olet katsonut itseäsi peiliin?
      Kuka hymyilee pahalle haisevalle, persaukiselle ja rumalle idioottiasiakkaalle? EI KUKAAN, olet persaukisien kaupassa....siellä ei palvella!

• tuommoisii

"pers aukisten" juttui...Taas joku tollo...
        Mutta Tokmanni on ok kauppa siin missä mikä tahtojaan halpismyymälä.
        Käsitän kyllä ensimmäisen kommentin, eli että kyllä myyjän kuin myyjän on, jos ei millään muuten, niin työnsä puolesta älyttävä jotenkin käyttäytyä. Mieluiten hyvin. Se on häne työtään, eikä kait se kassakaan ilmaiseksi siinä rahasta.
        Asiakas kun nääs on epäsuorasti hälle TYÖNANTAJA, eikä pomolle sovi ruttuturpana olla!

• omat kirjoitukset
        tuommoisii kirjoitti:

Käsitän kyllä ensimmäisen kommentin, eli että kyllä myyjän kuin myyjän on, jos ei millään muuten, niin työnsä puolesta älyttävä jotenkin käyttäytyä. Mieluiten hyvin. Se on häne työtään, eikä kait se kassakaan ilmaiseksi siinä rahasta.
        Asiakas kun nääs on epäsuorasti hälle TYÖNANTAJA, eikä pomolle sovi ruttuturpana olla!

ymmärtää ellei kärsi jonkun asteisesta skitsofreniasta...

• perseaukisillaniitäon
        tuommoisii kirjoitti:

Persaukiset paskiaiset ei hymyä/palvelua tarvitse koska ovat tulleet halpamyymälään... jos te paskiaiset haluatte hymyä ja palvelua....siitä pitää maksaa. Menkää oikeisiin kauppoihin!

• perseau...avustaja, valitet...
        perseaukisillaniitäon kirjoitti:

Persaukiset paskiaiset ei hymyä/palvelua tarvitse koska ovat tulleet halpamyymälään... jos te paskiaiset haluatte hymyä ja palvelua....siitä pitää maksaa. Menkää oikeisiin kauppoihin!

molemmissa maksaa asiakas sekä työnantaja (siis myös kauppias) ja odottaa samalla lailla vastikettaan.

Neuvot tulee keskoskaapin jälkeen joillaan tai sieijoojuu

• sielläkin käynyt

....ollut valittamisen aihetta Tokmannillakaan. Yleensä sen hymyn saa sielläkin, kun itsekin antaa siihen aihetta.

Sitä saa, mitä tilaa!

• pidä paikkaansa!

Ei saa tilaamaansa ainakaan Tokmannilla!
        Ja paskan jauhanta seis!

• kassan kuin kassan
        pidä paikkaansa! kirjoitti:

Ei saa tilaamaansa ainakaan Tokmannilla!
        Ja paskan jauhanta seis!

kuulu tervehtiä asiakasta?
        Ei siihen kuulu "saa mitä tilaa" -asenne ollenkaan.
        Kassa tervehtii, asiakas vastaa tai sitten ei.
        Ei siinä ole asiakkaan asentella mitään tekemistä. Asiakas on maksava osapuoli, kassan palkka naksuu koko ajan, tehköön siis työnsä myös tervehtimis-osoissa kuin muussakin.
        Vai voisiko kassa myös jättää jonkun muun työkohtansa väliin, esim. unohtaisi rahastaa, ei raha kelpaisi, ei nyt jus kiinnostaisi, ala vetää asikas ulos, sä häiritset mun työpaikalla??? Näinkö?

• juntintunnistaja
        kassan kuin kassan kirjoitti:

kuulu tervehtiä asiakasta?
        Ei siihen kuulu "saa mitä tilaa" -asenne ollenkaan.
        Kassa tervehtii, asiakas vastaa tai sitten ei.
        Ei siinä ole asiakkaan asentella mitään tekemistä. Asiakas on maksava osapuoli, kassan palkka naksuu koko ajan, tehköön siis työnsä myös tervehtimis-osoissa kuin muussakin.
        Vai voisiko kassa myös jättää jonkun muun työkohtansa väliin, esim. unohtaisi rahastaa, ei raha kelpaisi, ei nyt jus kiinnostaisi, ala vetää asikas ulos, sä häiritset mun työpaikalla??? Näinkö?

....tolloille ja jatkuvasti myrtsiä naamaa näyttäville junteille ei kenenkään tarvitse hymyillä.

Tehän vain ottaisitte senkin vittuiluna: "Mitä perkelettä se virnuilee?"

• toinen tyytyväinen

Ei minustakaan Tokmannilla ole sen kummempaa kuin muissakaan liikkeissä.

Varmaankin naama vääränä asioimaan tulevat saavat kassankin ilmeen nyreäksi. Suomalaisille ei ole niin helppoa pitää kaiken aikaa tekohymyä amerikkalaisten tapaan. Jos itse käyttäytyy hyvin ja välttää kireää ilmettä, saa varmasti kohtuullista palvelua.

• namis
        toinen tyytyväinen kirjoitti:

Ei minustakaan Tokmannilla ole sen kummempaa kuin muissakaan liikkeissä.

Varmaankin naama vääränä asioimaan tulevat saavat kassankin ilmeen nyreäksi. Suomalaisille ei ole niin helppoa pitää kaiken aikaa tekohymyä amerikkalaisten tapaan. Jos itse käyttäytyy hyvin ja välttää kireää ilmettä, saa varmasti kohtuullista palvelua.

Sinulle nyt vain on sattunut ne muut Tokmannin kassaihmiset kohdalle. Odotahan kun sattuu se yksi joka pilaa koko kaupan ja ammattikuntansa maineen murjottavalla tyylillään. Viimeksi käydessäni sain erittäin ystävällistä palvelua keski-ikäiseltä punertavahiuksiselta kassarouvalta. Ei tämän yhden ihmisen ilme ja käytös johdu asiakkaan käytöksestä. Hän vain ei ole omalla alallaan.

• Saman huomannut

Totta tosiaan, kyllä vähintään katsekontaktin ottaminen asiakkaaseen on alkeellisempia käytöstapoja myyjältä. Tosin Tokmannillakin muut kassat ja henkilökunta tämän tekevätkin, joten valitsen aina, jos mahdollista kassan, joka edes vilkaisee silmiin vaihtorahoja antaessaan.

• Markkinointipäällikkö

Asiakaspalvelu on vuorovaikutusta. JOs et ole tyytyväinen saamaasi palveluun eikö olisi reilua sanoa se suoraan asianomaiselle asiakaspalveluhenkilölle. Mehän ei mennä kauppaan viihtymään vaan ostoksille, on muistettava että kauppaliikkeessä on paljon erilaisia töitä ja se silmiinkatsominen on yksi osa, mutta, mutta... Kannattaisi itse kokeilla kassalla olemista ja sitä asiakaspalvelua, kuinka monelta meistä se onnistuu moitteetta????

• Vuorovaikutustaidoton
        Markkinointipäällikkö kirjoitti:

Asiakaspalvelu on vuorovaikutusta. JOs et ole tyytyväinen saamaasi palveluun eikö olisi reilua sanoa se suoraan asianomaiselle asiakaspalveluhenkilölle. Mehän ei mennä kauppaan viihtymään vaan ostoksille, on muistettava että kauppaliikkeessä on paljon erilaisia töitä ja se silmiinkatsominen on yksi osa, mutta, mutta... Kannattaisi itse kokeilla kassalla olemista ja sitä asiakaspalvelua, kuinka monelta meistä se onnistuu moitteetta????

Itse väitän myös viihtyväni ostoksilla liikkeissä, joissa asikaspalvelun tärkeys on ymmärretty myös kassatyöskentelyssä. Ja koulutuksellahan voi välillä palautella mieliin palveluasenteen tärkeyttä, hyvä johto panostaa kyllä koulutukseenkin.

• Koko paketti
        Vuorovaikutustaidoton kirjoitti:

Itse väitän myös viihtyväni ostoksilla liikkeissä, joissa asikaspalvelun tärkeys on ymmärretty myös kassatyöskentelyssä. Ja koulutuksellahan voi välillä palautella mieliin palveluasenteen tärkeyttä, hyvä johto panostaa kyllä koulutukseenkin.

Missä saamme palvelua? Saamme jos osaamme itse palvella itseämme. Antakaamme kassojen tehdä työnsä, tekevätpä he sitten sen mielestämme hyvin tai vähemmän hyvin. Ei käy kateeksi henkilöä joka istuu koko päivän kassalla ja naputtelee hintoja. Toivon kaikille kaupan kassoille Hyvää Uutta Vuotta!

• myynnin ammattilainen

HYMYILE IHAN ITTE VAAN, se on vittu itSepalvelumyymälä.
      Taukit ei vaan ymmärrä.

• myynninammattilainen

Jos Tokmanni on sun mielestä ITSEPALVELUMYYMÄLÄ, niin miksi siellä on KASSA??? Miksi???
        Vastaa vittu-myynninAMMATTILAINEN, jos vaan osaat!
        (Aivan super äälliö kommenenti sinulta myynninAMMATTILAINEN!)

• Aina ollut ja aina on

Tokmanni on alusta alkaen palkannut sitä Ö-luokan työvoimaa,eli sitä rupusakkia,joka ei muualta edes kassan hommia saa.Eli ammattitaidotonta väkeä,siitä ammattitaidottomuudesta kielii juuri tuo töksähtävä käytös asiakaspalvelutilanteessa.

Vai miten muuten on selitettävissä,että aina kun siellä käy,jää paha maku suuhun juuri siitä nuivasta käytöksestä,jota kassalla ostoksia maksaessa saa?!

• kait sieltä löytyy

kouluja käyneitäkin kassan naputtelijoita,mutta niin se vain tuppaa olemaan,että ei tarvita,kuin yksi tympeä naama kassalla töksäyttelemässä,niin jää tunne,että tämä lafka pyörii "yrmyjen" avulla.

Keskustellaan asiasta,ehkäpä joku tyyppi,joka näitä lukee,menee itseensä,löytää tuttua itsestään ja parantaa tapojaan=)

• persaukisten paratiisi

tollasen perseaukisen valittajan on näköjään pakko käydä siellä laskemassa kolikoita gevalia kahvista.sun kantsii mennä linja-autolla tuuriin ja tuu sit tänne kehumaan palvelua.

• Kiireinen päivä

Itselläni on aina niin kiire etten huomaa mitään tuollaisia, pinvstoin olen tyytyväinen kun saan hommn hoidettua.

• on olevinaan NIIN KIIRE

ettet osaa kirjoittaa sanoja oikein,vai onko sisälukutaitosi tuota tasoa...
        No, ei huomaa omia mokia, ei kiinnitä toistenkaan törttöilyihin huomiota, on siitä tolloudesta se hyvä puoli!

• siis Tokmannin naiset!
        on olevinaan NIIN KIIRE kirjoitti:

No, ei huomaa omia mokia, ei kiinnitä toistenkaan törttöilyihin huomiota, on siitä tolloudesta se hyvä puoli!

Luin tätä kirjoittelua pari päivää sitten, nyt olen käynyt ihan itse Tokmannilla.
        Myyjä jolla tatska niskassa, oli oikein jees, mutta mutta, se kassa... olen osan kirjoitajista kyllä ihan samaa mieltä, valitettavasti. Perustaidot uupuu.

• Huomaatko myös omat
        on olevinaan NIIN KIIRE kirjoitti:

Huomaatko myös omat virheesi vai oletko niiiin täydellinen!

• TÄYDELLINEN,
        Huomaatko myös omat kirjoitti:

Huomaatko myös omat virheesi vai oletko niiiin täydellinen!

mitä edes kyselet tampio!
        No en todellakaan ole täydellinen, mutta eikö siis huonosta palvelusta saa antaa kommenttia? Jos kantaa rahansa johonkin myymälään ja sieltä saa ruttunaaman vastaan, eikä ei tyydy siihen, niin mitä silloin teke väärin?
        Olet siis se kassa itse, kun toisilta täydellisyyttä haet, silloinhan omat mokat jää muilta huomioimatta.
        Harmi vain, et ole siinä piilottelussa onnistunut.
        Parempaa uutta vuotta, sillä sulla on vain yksi suunta vastassa...

• sivustaseuraajan

olen huomannut saman kuin tämän ketjun aloittaja,se uusi muujä on asiakaspalvelun pohjanoteeraus,ei minkäänlista kontaktia asikkaaseen.eräs päivä toinen nuori kassa ei poistanut asiakaan ostamasta vaatteesta hälyjä,olin kassalla seuraava ja kuulin kun asiakas itse pyysi poistamaan huomattuaan,no kassa poisti ja asiakas käveli pois,kuitenkin hälytin laukesi koska sinne oli jäänyt vielä toinen häly,ja asiakas taas kassalle,ei minkäänlaista anteeksipyyntoä tai pahoittelua.

• tokmannilla

saa ihan hyvää palvelua,ainakin punertava hiuksinen rouvas henkilö on todella mukava ja hymyileväinen.Joka paikkaan mahtuu jokunen tosikko,ei pilata sillä mieltämme :)

• -07
        tokmannilla kirjoitti:

saa ihan hyvää palvelua,ainakin punertava hiuksinen rouvas henkilö on todella mukava ja hymyileväinen.Joka paikkaan mahtuu jokunen tosikko,ei pilata sillä mieltämme :)

Pistäydyinpä eilen kyseisessä kaupassa ja kassalla istui vaalea, lyhythiuksinen henkilö, jonka palvelussa ei ollut moitteen sijaa, vaan luonnollisen ystävällistä palvelua. Onhan se harmi, kun näissä keskusteluissa leimaantuu muukin henkilökunta yhden ihmisen takia.

• En leimannut KOKO Tokmannia
        -07 kirjoitti:

Pistäydyinpä eilen kyseisessä kaupassa ja kassalla istui vaalea, lyhythiuksinen henkilö, jonka palvelussa ei ollut moitteen sijaa, vaan luonnollisen ystävällistä palvelua. Onhan se harmi, kun näissä keskusteluissa leimaantuu muukin henkilökunta yhden ihmisen takia.

vaan ihmettelin sen punapinnisen bruneten töykeyttä. Töykeä kun oli.
        Mikkelissä saa hyvin monissa liikkeissä aivan ok palvelua, sen tähden nämä taitamattomat pistävät erikoisesti silmään, ja korvaan myös.
        Luin jostakin, että jos ei osaa työnkuvaansa, eikä ole luontaisia lahjoja imrovisoida, niin johan tökkii. Liekö tässä juuri tästä kyse?
        T:Keskustelun aloittaja

• likka 87

Oletko aivan varma että tämä tietty myyjä ei pyytänyt anteeksi...? Voisiko olla mahdollista että myyjä pyysi anteeksi, mutta sinä et kuullut...? Tuo kuulostaa aivan että minä olisin ollut kassalla koska minulle kävi noin, mutta MINÄ PYYSIN ASIAKKAALTA ANTEEKSI. Pitäiskö sen kuulua kaikkialle että myyjä pyytää asiakkaalta anteeksi.. Se on minusta asiakkaan ja myyjän asia eikä sivusta seuranneen asia..

• likka 87

Ei kannattais kovin yleistää tuota kommentia. Ei siellä todellakaan ole kaikki tuollaisia. Miks pitää sanoo jotain jos asiakas ei sano ja haukkuu kassa neidit paskoiksi... Asiakkaillekin voisi antaa vähän noottia käyttäytymisestä..

• likka 87

Tämä iloinen jouluapulainen toivotti jopa asiakkaillensa HYVÄÄ JOULUA.. Sitten ennen uutta vuotta toivotin HYVÄÄ JA HAUSKAA UUTTA VUOTTA... Eli ei kannattais yleistää.. Oliko sinun kohdalle sattunut kassa neiti lyhyt vai pitkä hiuksinen...?

• Anonyymi

tavattoman viehättäviä kasssaneitejä tokmannissa!<3<3<3

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi

Ja myös kaljupää 😁 mies.
        Nyt Tokmannilla on hurrjia tarjouksia.
        Tiistaina oli kaupassa rauhallinen iltapäivä.
        Kassoilla ei jonoa ja sain hyvää palvelua.
        Suklaat nyt puoleen hintaan 😋
        Rustassa myös halpoja tuotteita ☺

• Anonyymi

On muutosesitys yksi aika pitkätissinen työntekijöitä siellä. Ostin joulukalenterin niin osa luukuista aukes, kun tissit paukutti luukkuja auki kassalla.

• Anonyymi

Mulla tuli pati lahkeeseen kun kuvittelin mielessäni tämän kauniin tapahtuman kassalla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla tuli pati lahkeeseen kun kuvittelin mielessäni tämän kauniin tapahtuman kassalla..

taijat olla aika herkkä mes?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taijat olla aika herkkä mes?

Tai pelkästään viriili😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä toi on merkki miehestä joka ei naista saa. Fantasioi joka nurkassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä toi on merkki miehestä joka ei naista saa. Fantasioi joka nurkassa.

Sinähän sen tiedät parhaiten😂

• Anonyymi

Toinen katsoo silmiin, toista kiehtoo peräpää
      Silmien alla on jotain mikä minua miellyttää
      Siellä on daisarit, (daisarit), daisarit, (daisarit),
      daisarit ja ne rauhasta muistuttaa

Päivä päivältä elämäni kasvaa elämää suuremmaks,
      seitsemästä ihmeestä maailman, beibi sulla on kaks
      Nämä, nämä, nämä, nämä, nämä, nämä, nämä, nämä,
      daisarit, (daisarit), daisarit, (daisarit),
      daisarit ja ne rauhasta muistuttaa.

Jos intressit ei kohtaa eikä neuvottelut luista,
      muista aina että totuus löytyy imeväisten suista
      Siellä on daisarit, (daisarit), daisarit, (daisarit),

Toisillensa vittuilee yhä Bush ja Saddam Hussein,
      on kummaltakin näkemättä jääneet turhan ussein
      (Nämäkö, nämäkö?) (Ne, ne, ne, ne, ne, ne),
      daisarit, (daisarit), daisarit, (daisarit),

Poikien on syytä silloin olla varuillaan,
      kun on kevät ja tyttäret leikkii hyppynaruillaan
      Ja niillä on daisarit, (daisarit), daisarit, (daisarit),

Daisarit ja ne rauhasta muistuttaa

J.L

• Anonyymi

vois toivottaa asiakkaalle hyvää päivänjatkoa sillein että tulisi enemmän sydämestä se.nyt kuulostaa niin tylsän rutiiniselta toivotus

• Anonyymi

Ylänappi tai kaksi, kolmekin voisi olla auki jotta ääni pääsisi paremmin tulemaan sieltä sydämestä. En oo muuten ikinä nähny miespuolista Tokmannin työntekijää. Jos olisi niin tasavertaisuuden nimissä voisivat olla ilman paitaa,.ja yläkroppa öljyttynä tiukoissa housuissa niin että pullottaa tykyttävä jortikka housun lahkeessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylänappi tai kaksi, kolmekin voisi olla auki jotta ääni pääsisi paremmin tulemaan sieltä sydämestä. En oo muuten ikinä nähny miespuolista Tokmannin työntekijää. Jos olisi niin tasavertaisuuden nimissä voisivat olla ilman paitaa,.ja yläkroppa öljyttynä tiukoissa housuissa niin että pullottaa tykyttävä jortikka housun lahkeessa.

Niin, miksi siellä on vain naisia? Onko se totta, että sinne saattaa joutua yli 60 vuotiaana pitkäaikaistyöttömänä palkkatuella. Sepä ei paljon silloin naurattaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, miksi siellä on vain naisia? Onko se totta, että sinne saattaa joutua yli 60 vuotiaana pitkäaikaistyöttömänä palkkatuella. Sepä ei paljon silloin naurattaisi.

Palkkatuki on ihan yhtä hyvä kuin "normaali" työkin. Todellakin kelpaisi palkkatuki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et tykkää työnteosta, oletko luonnostaan vaan niin laiska? Kaikki pitää saada ilmaiseksi, annatko yleesäkään koskaan mitään vai oletko aina vain vaatimassa itsellesi, etuja ja tukia, mihin yhteiskunta edes tarvitsee sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palkkatuki on ihan yhtä hyvä kuin "normaali" työkin. Todellakin kelpaisi palkkatuki

Mutta kun on tottunut vaan elämään yhteiskunnan siivellä. Mitään muuta mieti kun että miten saisi jonku uuden etuuden itselleen. Töihin, ei helvetissä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun on tottunut vaan elämään yhteiskunnan siivellä. Mitään muuta mieti kun että miten saisi jonku uuden etuuden itselleen. Töihin, ei helvetissä!

Fiksu hyödyntää yhteiskunnan tarjoamat etuudet maksimaalisesti. Elämä on kivempaa, kun ei ole sidottuna työntekoon, ja toisten käskyvallan alaisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiksu hyödyntää yhteiskunnan tarjoamat etuudet maksimaalisesti. Elämä on kivempaa, kun ei ole sidottuna työntekoon, ja toisten käskyvallan alaisuuteen.

Olet sidottu Kelan pompotteluun, on harhaluulo että tuilla eläjä olisi vapaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      72
      6338
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      138
      5752
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      481
      3604
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      119
      2028
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      39
      1351
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      396
      1328
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      73
      1163
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1024
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      110
      952
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      56
      950
    Aihe