Heissan,
onko teillä kellään ollut vastaavaa ongelmaa, eli lapaluut on "jämähtäneet" kiinni, eli ei liiku. vaikka kuinka käsiä vetää taaksepäin, ei luut heilahda.
Samaan aikaan on olkapäiden liikeradat kanssa pienentyneet, kuun alussa sanin kädet selän takaa yhteen (toinen ylhäältä ja toinen alhaalta), ja sit seuraavana päivänä hyvä et sain seuraavana päivänä just ja just paitaa päälle, kädet ei taipunu mihinkään.
lapaluinen
1
330
Vastaukset
saattaa olla kyse jopa ns. jäätyneestä olkapäästä mutta tuskinpa nyt kuitenkaan koska molemmat on kerralla jumissa.
Kokeilepas seuraavaa: ota kaksi täysinäistä vesisankoa. Kumarru reilusti etten päin ja roikota sankoja käsissäsi. Tunnet venytyksen lapaluiden välissä. Toinen keino on se että menet punttisalille ja teet saman homman niin raskailla painoilla kuin jaksat.
Ja tangossa roikkuminen on aina hyvä konsti. Monta kertaa testattu ja hyväksi havaittu.
Kaiken lainen jumppa ja käsien pyörittely auttaa.
Mutta jos ei omat konstit auta niin ei muuta kun lääkäriin.
Oikein hyvää alkavaa vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788