Ahdistaa ja olo on aina yksinäinen. Lähettelen tekstareita, joihin harvat vastaavat. Kukaan ei juuri koskaan soita. Ystävät asuvat muuallapäin Suomea. Kukaan ei pyydä minnekään, eikä lähde, jos minä pyydän. Jos järjestän illanistujaisia, ei niihin tule kuin muutama kutsuttu, jos nekään. Talkoisiin ei ole kukaan halukas tulemaan. Yleensä ihmiset luonnehtivat minua ulospäinsuuntautuneeksi ja hauskaksi. Olen hakeutunut uusiin harrastuksiin tutustuakseni uusiin ihmisiin. Kymmenvuotias poikani pitää minua käynnissä edes jollain lailla työn jälkeen. Muuten varmasti käpertyisin vain peittoihin ja nukkuisin seuraavaan aamuun. Kaipaan kuitenkin myös aikuista keskusteluseuraa. Mistä sellaista saa, kun on jo kaikki kokeillut????
Yksinäisyys
3
832
Vastaukset
- pks alueelta
Missä päin vaikutat? Tuttu tilanne.
- A G
Pääkaupunkiseudulla on sinkkuklubeja vaikka minkälaisia.
- tuntematon
yksinäinen. Olet paljon, paljon minua nuorempi, ja kuitenkin tunnet noin. Minulla ei tietystikkään ole sitä poikaakaan, ei kissaa ei koiraa.Pelkkää yksinoloa aamusta iltaan ja illasta aamuun.Olen kyllä
tämän koneen avulla löytänyt ihmisen, jonka kanssa kirjoittelemme ja kyllähän hän joskus harvoin vieraileekin luonani. Mutta paljon jää tyhjää yksinäistä aikaa.Kirjat on yksi pakotie ja jonkun käsityön teko silloin tällöin. Sinä kun olet nuori vielä, niin eiköhän joku " prinssi " vielä osu kohdallesi, toivotaan niin. Hyvää jatkoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835