Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perä laskee

hieman nolosti alaviistoon - auto olisi hyökkäävämmän näköinen kun takakontti olisi paksumpi- mutta oikeassa varmaan olet.

• KVKJ

Cudassa on parempi perä,mutta hieno on.

• siitä selvitään

Suomessahan noita nostettiin noita takapäitä just sen takia, ei varmaan mahdotonta nostaa tuotakaan.

• Retku

tuo eka menettelis vielä.

• dodge city
        Retku kirjoitti:

tuo eka menettelis vielä.

just tollasia dodget oli aikoinaan hyvinä aikoina,nytten vaa jotain caliberia täälä.sanoisin että 22cal noihin 440 magnumeihin verrattuna...

• Tli

Joo -70 Challenger on kyllä hienoin auto mitä koskaan on valmistettu

• teidän

juttunne kuuluvat museopalstalle. Minulla oli aikoinaan uusi charger, mutta enhän tänään sellaista huolisi. Autot ovat hiukan kehittyneet niistä ajoista. Ostakaa Caliber.

• 318
        teidän kirjoitti:

juttunne kuuluvat museopalstalle. Minulla oli aikoinaan uusi charger, mutta enhän tänään sellaista huolisi. Autot ovat hiukan kehittyneet niistä ajoista. Ostakaa Caliber.

Tuo mulle -68-70 äR/Tee-hemichargeri, saat vaihdossa 5 kpl uusia äR/Tee calibereja............

• tarjouksesta
        318 kirjoitti:

Tuo mulle -68-70 äR/Tee-hemichargeri, saat vaihdossa 5 kpl uusia äR/Tee calibereja............

mutta kuten varmaan arvaatkin, niin luovuin autostani kahdeksankymmentä luvun alussa. Enpäs omistanut kristallipalloa, nyt olisin tehnyt hyvät kaupat pitämällä chargerin tallissa.

• joo just joo
        tarjouksesta kirjoitti:

mutta kuten varmaan arvaatkin, niin luovuin autostani kahdeksankymmentä luvun alussa. Enpäs omistanut kristallipalloa, nyt olisin tehnyt hyvät kaupat pitämällä chargerin tallissa.

mullaki oli sellanen hemi chargeri vai oliko se hemi...jaa ei tainnu olla ees charger..siis nuorena.eipä kuule tainnut olla ku taunus coupe ja caliber sun eka säälijenkki.noita juttuja kuulee baaris yllinkyllin.

• Retku
        teidän kirjoitti:

vanhaan chargeriin ja challengeriin verrattuna?

• Chargeri
        tarjouksesta kirjoitti:

sulla oli 80 luvulla. Vuosimalli, konekoko, oliko alkuperäinen suomitilaus, vai muuttoauto niitä ei 80 luvun alussa ollut kuin muutama suomessa.

• sdgfdsgf

hieno on mutta mielestäni jää kakkoseksi Chargerin vieressä!

• fxjng

mitäs muuten tuo T/A tarkoittaa....joissakin on R/T.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      129
      811
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      716
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      698
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      593
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      577
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      552
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      526
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    9. 26
      501
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      473
    Aihe