Voiko sulkijalihas löystyä?!

Shining star

Kyselisin sellaista, että jos usein harrastaa anaaliseksiä, niin voiko sulkijalihas löystyä, niinkin paljon, että ei pidä enää jätöksiä sisällä, vaan on usein se hätä?? Vai, onko tämä vain satua. ASIALLISET VASTAUKSET VAIN LUEN!!

12

9935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaretc..

Niin anetaan suoraan kysymykseen suora vastaus, joka on. Kyllä ja ei. Nimittäin sulkialihaksen löystymiseen pitkällä aika jänteellä vaikutavat myöskin ijän mukanaan tuomat muutokset, jotka eivät suora sanaisesti ole anaali yhdynnän aikaan saamia muutoksia. Toisaalta onhan selvää, että jos on vuosikausia ottanut sisäänsä isoa kalua, saattaa sulkialihas jossakin määrin menetää sulkemis mekanismiaan.
      Muutokset siis pääosin riipuu siitä millaista anaali seksiä harrastetaan. Mutta muutoksia tapahtuu myös jo, niin kuin sanoin, ihmisen luonnolisen vanhenemisen kautta. Kyllä tietenkin sulkija lihas anaali yhdynnässä joutuu poikeukselisen kovalle rasitukselle, sen alkuperäisen tarkoituksen verrattuna, enemmän. Mutta sulkija lihaspystyy reagoi näihin tilantesiin yllättävän hyvin, niin ettei sille koidu siitä mitään pysyviä muutoksia. Jos yhdyntä tehdään oikein kunnollisen liukastus aineen kanssa, ja suolen sisäpintoja säästetään turhilta iho kontakteilta runsaan liukiu voiteen avulla. niin en usko, että sulkialihakselle tapahtuisi mitään vaurioita, jotka saisivat aikaan pysyviä muutoksia sen lihas rakenteissa.
      Jatkaisin tähän vielä sen verran, että joskus saattaa käydä niin että voimakas vatsahapon eritys saattaa aiheuttaa reaktion. Jossa tuntuu miltei siltä ettei pystyisi pidättämään ulostustaan. Tässä on kyse vai siitä, että vatsa happo on polltanut perä aukon pitaa. Ja yleensä niilä joille tämä vaiva tulee on ainoa keino jolla polteen saa pois on suihkuttaa perä aukon kohtaa viileällä vedellä.

Terveisin: Jaretc

• pampperssit

Kyllä voi ja löystyykin. Jo muutaman anaaliaktin jälkeen kannattaa varoa yskimistä. Voi nimittäin tulla tavarat housuun!

• Jaretc..
        pampperssit kirjoitti:

Kyllä voi ja löystyykin. Jo muutaman anaaliaktin jälkeen kannattaa varoa yskimistä. Voi nimittäin tulla tavarat housuun!

Järki hoi, äly älä jätä. Et varmasti ole kokenut mitään anaali seksistä. Joten toivoisin ettet sitä myöskään komentoisi. Tuo oli tyhmintä mitä olen kuullu koskaan. Joten oman tyhmyytesi ositit minulle. KIITOS SIITÄ.

• shining star

Hei Jaretc, kiitos asiallisesta ja viisaasta viestistä. Toivon, että sulkijalihas ei minulla löysty. Olen 18v, ja olen muutaman kerran harrastanut anaaliseksiä, dildolla ja oikean kullin kanssa :) Että, ei luulisi sen vielä muutamista kerroista alkavan löystyä. Hyvää jatkoa sinulle.

• mieltä
        pampperssit kirjoitti:

pamperssin kans. kyl sulkija löystyy ku hanurii tungetaa jotaa mikä ei sinne kuulu. ja pahimmas tapaukses pamperssii joutuu käyttää jo enne vanhankotii

• ennen kaikkea
        shining star kirjoitti:

Hei Jaretc, kiitos asiallisesta ja viisaasta viestistä. Toivon, että sulkijalihas ei minulla löysty. Olen 18v, ja olen muutaman kerran harrastanut anaaliseksiä, dildolla ja oikean kullin kanssa :) Että, ei luulisi sen vielä muutamista kerroista alkavan löystyä. Hyvää jatkoa sinulle.

Ei se anaali veny liikaa jos kullilla tai enintään saman kokoisella dildolla vetelee silloin tällöin. En ainakaan ole itse joutunut pamperslinjalle, hyvin pitää edelleen. Ainoa mistä eron huomaa, niin sisäänvienti sujuu vähän helpommin kuin ekakerralla. Jos uloste on kovalla, tulee ulos ihan saman kokoista "jöötiä".

• Jaretc..
        shining star kirjoitti:

Mulla itselläni on ikää tällä hetkellä kohta jo 40 vuotta. Ja olen ekan kerran antanut pojan työntää kalunsa pepuuni jo 15 vuotiaana. Sen jälkeen olenki sitten ollut ahkerassa käytössä useamman miehen kanssa. Eikä minulle ole tullut siitä minkäänlaisia ongelmia ainakaan vielä. Enkä jaksa uskoa siihen, että myöhemmässäkään vaiheessa tulisikaan. Olen harrastanut ihan vastaavia juttuja kuin sinäkin. Ja kokemus on osittanut, ettei niistä koidu oikein tehtynä ole mitään haitaa. Mutta se minkä itsekin tiedän on se, että ikääntyminen tuo mukanaan ongelmia, jotka vaikeutavat elämää jokin verran. Ja ovat kuitenkin ihan luonnolinen osa ihmisen vanhenemista. Että kyllä ihmisen paikat kestää yllättävän paljon poikeukselisia rasituksia. Jotka liityvät elämään. Jos vaan omasta terveydestään ja kunnostaan pitää muuten hyvää huolta. Niin ja tietenkin täytyy katsoa siihenkin kenen kanssa sitä seksiä harrastaa. Kumin käyttö on ehdoton edellytys silloin, kun harrastaa irto suhteita. Aina on hyvä näissä hommissa pelata varman päälle. Säästäen näin itsensä ikäviltä yllätyksiltä, jodenka seuraukset voivat olla kohtalokaat.

• lääkäriltä

Voi vaurioitua pahastikin ja rajoittaa normaalia elämää! Kannattaisi tyytyä normaaliin seksiin.

• ei uklata

kyllä ja multa tuli spermapieruja ulosteen kera housuun ja se johtui siitä että nainnin aikana meni ilmaa peppuun ja tottakai se tulee ulos jossain vaiheessa ja mulla oli valkoiset farkut yllä et arvaa hävettikö? sis tämä on totta ja en harrasta anaalia kun siis ällöttää.

• Kaduttaa

Ikävä kyllä tuota touhua tuli harrastettua muutaman kerran. Nyt sitten tulee märkiä pieruja ja pahimmillaan oikeen varren kanssa. Ei kivaa kun alkkareissa on jatkuvasti jarrutusjälkiä..

• tietäväinenn

Vastaus: kyllä. Kaikki lihakset mukautuvat käytössä, vertaa mihin tahansa lihakseen, esim. pohjelihas. Venyttely vetreyttää.

"Käytössä kulumisen" lisäksi sulkijalihas voi vaurioitua myös kertaheitolla, eli revetä jostain kohtaa. Leikkaukset hankalia, kivuliaita, paraneminen epätodennäköistä. Eli varovaisuutta ja järki käteen kun anaalia sorkitaan. Se on kuitenkin tarkoitettu ulosteen ulostulokäytäväksi..

• Jaretc...

Kyllä peräsuolen sulkija lihas on rakenteeltaan sellainen, että se tarpeen vaatiessa pystyy venymään suhteelisen suureksi vaurioitumattomana. Se on kuitenkin lihas rakenteeltaan yllättävän kestävä. Sulkia lihaksen repeytyminen on seurausta siihen kohdistuneesta rasituksesta tai paineesta. Tiedän tapauksia, jossa naiselta on revennyt sulkija lihas ihan synnytyksen yhteydessä. Jos takapuoleen tungetaan liijan suurta kalua. Seurauksena on hyvinkin sulkija lihaksen repeytyminen. Anaali seksissäkin terveen järjen käytöstä on paljon hyötyä, ja se oikein tehtynä, sääatyy usein ikäviltä harmeilta, jotka voivat johtaa leikkauksiin. Tieto ja kokemus on tässä avain asemassa. Ja kokemuksesta minä tiedän että usein ne jotka eivät hyväksy anaali seksiä. Ovat kärkäitä heti neuvoillaan, antaen anaali seksitä tiedottoman ja kokematoman kuvan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33