Kyselisin semmoista, että Renault scenicissä, vm-2001 Vuotaa jostain vettä kuskin ja repsikan jalkotilaan.
Kävi asiantiimoilta merkki huollossa n. 2 kk sitten, sanoivat että jotkut suuttimet tukossa, no nyt taas sama vika kun oli tuossa viikko takaperin kovempaa sadetta. Ei viitsisi juoksuttaa kalliissa huollossa jos vikaa ei todella löydetä.
Vesi siis tuntuu nousevan alhaalta eli maasta ylöspäin, takapenkkien jalkotila on kuiva. Vesi nousee aina kumimaton alle eli tuntuisi tosiaan nousevan jostain pohjilta. Kokemuksia?
Vettä jakotilaan! Missä vika?!?
2
1262
Vastaukset
- ilmiö
No ei nyt kai sentään !
Kyllä se vesi autossasi sinne kumimattojen alle tulee kuitenkin ylempää.
Joten tarkastappa:
- Antennin läpivienti
- "Vesikourut" tuulilasin ja konehuoneen välisestä kotelosta. ( Nostattaa pintaa ja vuotaa raitisilmasuodattimen kautta hyttiin.
- Sisälämmittimen läpivienti.
Onhan mahdollista jäähdytysjärjestelmän vutokin.
- Letku tai liitos vuotaa
- Sisäkenno hajalla ja vuotaa
Jäähdytysnestettä joutuu silloin kyllä aikalailla usein lisäilemään.
Vuotokohta "kalkkeutuu" valkoiseksi, sekä haju on vähän semmoinen "imelä".
Joten läheppä noista liikkeelle ! - as-keetti
siinä tuulilasin alla se kaukalo
"sanoivat että jotkut suuttimet tukossa, no nyt taas sama vika kun oli tuossa viikko takaperin kovempaa sadetta"
lehdet/neulaset/jäät on tukkineet sen
poistoputken(t) ja vesi tulvii
rintapeltiä pitkin sisään maton alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329