the ratzz hallelujah! mä annan 10: pin.
äänestys
7
304
Vastaukset
- KITA 2
0:PIN.
- kotisivu
Hei sinä siellä KITA2! toi 10:pin! tarkoitti lyhettynä että annan kympin!! joten lopeta ton kiusaamisen ääliö!!!
- kotisivu.
Hei sinä siellä KITA2! toi 10:pin! tarkoitti lyhettynä että annan kympin!! joten lopeta ton kiusaamisen ääliö!!!
- Kalma 666
Ite annan tolle kaappaleelle 0 pistettä.. Surkee kappale!
Ja mitenköhän toi liittyy Lordiin?- kotisivu.
En osa sanoa miten se liittyy lordiin! muut muun mielestä eläimet ovat parempi lamaan kuin oikeat ihmiset!!!! niin kun pikku oravat, the razz ja crazy frog ne on mun suosikkeja! tai oikeastaan ehkä kaikki mitkä eläin levyjä nyt tehän kaupassa!
- kotisivu
En osa sanoa miten se liittyy lordiin! muut muun mielestä eläimet ovat parempi lamaan kuin oikeat ihmiset!!!! niin kun pikku oravat, the razz ja crazy frog ne on mun suosikkeja! tai oikeastaan ehkä kaikki mitkä eläin levyjä nyt tehän kaupassa!
- Lady Awa
Jos kouluarvosana pitää antaa,niin mä annan ainakin 9.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976