Talleja Laitilassa?

M.e.j.

Heippa! Tietääkö kukaan oisko Laitilassa mitään yksityistalllia, missä vois käydä ratsatamassa. Liian korkea kynnys mennä näihin Laitilan "virallisille" ratsastustalleille. Rupee itselläkin jo ikää olemaan, ja ratsastustaitoa ei vielä ole... Tai lähiseudulta hyviä paikkoja?

17

3009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frozen.rose

      Minulla on yksityinen talli Mynämäen ja Laitilan puolivälissä. Kyseessä pieni, kolmen hevosen talli, jossa ei juuri ulkopuolista porukkaa käy. Itsellä kokemusta hevosista yli 20-vuoden ajalta.

      Ota toki yhteyttä, jos kiinnostuit.

      [email protected]

      • k10

        No olen tässä ratsastuspaikkaa vailla niin voisiko sinne sinun tallille tulla ratsastamaan jollain sinun hevosella?


    • Milla 9v

      Palttilan tiellä on 1 talli

    • k10

      Hei! voisinko tulla ratsastamaan sinun tallillesi koska etsin tässä hyvää tallipaikkaa kun tahtoisin aloittaa ratsastuksen frozen. rose jos se käy sinulle?

    • Epätoivoinen

      Heiiii! Onko laitilassa muita talleja kuin May Cherin talli? Kun olen ehtinyt vinhasti muita talleja olen löytänyt vain Kyrön tallin ja sekin on liian kaukana en oikein tiedä haluanko käydä palttilan talissa koska siellä painostetaan enimmäkseen kouluun ja olen kiinistunut enemmän esteistä, kiittos jso tiedät toisen tallin laitilassa :)

      • Izkuu

        Moi onko kenelläkään mitään hajua missä täällä laitilan lähellä ois mitään vuokra tai liikutus poneja tai mistä löytäs ku oon 12.v ja ratsastanut kohta kaksi vuotta esteitä on tullut hypättyä se 50 cm en oikein pidä koulusta osaan muutamia väistöjä mutta ei kummempaa😊


    • Eve12

      No laitilassa on aika vähän talleja ainut on May Cherin talli mutta Uudessakaupungissa on sellainen kuin annin talli siellä on kaksi hevosta ja on yksityinen :) .

    • Hepsukka

      hei!

      Onko Laitilassa tai uudessakaupungissa jotakin tallia jossa pääsisi ratsastelemaan? Tietääkö kukaan? ratsastuskoulua tai yksityistä tallia, jossa pääsis hääräilemään hevosienkin kanssa.

      • howrde

        Lokalahdella on johanna pohjolalla talii.


      • Anonyymi

        Esim Nästin talli kun ajetaan Mynämäelle päin


    • bhvhh

      ....

    • yhghgg

      ....

    • Annabel10

      Hei! Tietääkö joku jotain tallia Laitilassa jossa voisi käydä ratsastamassa ja joka ei maksa?

    • vqjkim

      tietääkö joku laitilassa yksityistä tallia jossa vois käydä auttelemassa ja hoitamassa poneja? 😅

    • Ratsasta

      Laitilassa on muunmuassa Nästissä yksi talli jossa itsekin käyn ratsastamassa. Sinne on matkaa Laitilan keskustasta noin 10-15 min ajomatka. Muita talleja on Palttilan tiellä sijaitseva May Chery Maryn talli ja Kaivolassa sijaitseva hevoaharrastekeskus.
      Tässä muutamia talleja Laitilassa.

    • Anonyymi

      Hei olisiko jollain tieto onko laitilassa joku talli josta voisin vuokrata hevosta/ponia?

    • Nästin talli oikein hyvää opetusta ja sijaitsee kun lähdetään ajamaan kohti Mynämäkeä ja yksi tunti vain 20€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe