Mun mielestä mielettömän upea leffa! En ymmärrä miksi sitä haukutaan niin paljon. Ihmiset ei ymmärrä hyvää vaikka se tungettaisiin naamaan kiinni. =P
Jos jollain on kotona kyseinen leffa ja muistaa sanat mitä leffan lopussa sanottiin, ihan lopussa, voisiko olla kiltti ja laittaa tänne?
Netistä ei löydy mistään. Hankin kyllä itselleni leffan kun mahdollista ja sitten viimeistään saan ne, mutta kun se ei vielä onnistu pitkään aikaan. =/
Ultravioletista
sanoja lopusta
2
388
Vastaukset
- jotka levittävät sortoa,
epäoikeudenmukaisuutta ja vihaa, saavat toivoa, että ei.
- Eero.
Katoin "Uv:n" tossa pari viikkoa sitte ja oli mielestäni iha kohtalainen. Muista, että jokasel on oikeus omaa mielipiteeseen leffoista kuin muistakin aiheista. Onhan se silloin tällöin inhaa jos kukaan ei oo samaa mieltä jostain pätkästä... Mutta sillä ei loppuenlopuxi oo yhtää mitää merkitystä. Sä tykkäsit siitä enemmän ku monet muut ja sen on sun juttu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5557305Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3292755Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872045- 1271254
- 311213
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41149- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64981- 44852