Neuvokaapa miten Pateniemessä Väliahontiellä tulee oikein ajaa. Tielle on laitettu liikennemerkit "moottoriajoneuvoilla ajo kielletty" sekä lisämerkki "Pihoille ajo sallittu/ei koske mopoja".
Hankkimalla nämä liikennemerkit on muutamat tienvarren asukkaat (33-39,36-42) halunneet estää läpiajoa Väliahontiellä.
Liikennemerkki on voimassa aina seuraavaan risteykseen asti, eli lisämerkki osoittaa tässä tapauksessa, että pihoille ajo on sallittua seuraavaan risteykseen asti, ei enää risteyksen jälkeisiin pihoihin. Ongelma on nyt, kun seuraava risteys ei näy liikennemerkkien kohdalle, eikä millään merkillä ilmoiteta mille tontille ajo on sallittua.
Toinen suuri ongelma on liikennemerkkien vaikutusalueella asuvat omakotiasujat, jotka päivystävät pihassaan kameran kanssa ja tekevät ohi ajavista "rikollisista" rikosilmoituksia.
Lisää aiheesta www.kyttaajat.net
Moottoriajoneuvoilla ajo kielletty
Patela Veska
1
659
Vastaukset
- jos ajelet...
Itse teen niin, että käyn jonkun pihassa kääntymässä ihan kaiken varalta. Silloin ei saa antaa sakkoja, kun pihoille ajo on sallittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232