Parta-agama ja terra

Eräässä eläinkaupassa väitettiin 100x50x50 terran sopivan agamalle. Itse kuitenkin olen pitäytynyt tässä 150x50x50? Toinen vaihtoehto tästä liikkeestä olisi 120x60x60, olisiko se ok?
3668
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

No kannattaa miettii tarkaan...

Äänestä

Tuo 150x50x50 on kaikista paras parta-agamalle. korkeutta voisi olla jopa enemmän, mutta tuokin kelpaa. :)

Äänestä

..kaikista parhain terraarion koko ole hiekkaerämaan kokoinen. ;> Sinne vaan sitten teltta pystyyn.

Tuskinpa absoluuttista totuutta sopivasta koosta on olemassakaan, käytäntö vaan on osoittanut jonkin tilan sopivaksi jollekin eläimelle luontaisten tarpeiden tyydyttymiseen.

Täälläpäin myytiin parta-agama, poikanen kylläkin, 60x30 terraarioon.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

partisagama kirjoitti:

Eräässä eläinkaupassa väitettiin 100x50x50 terran sopivan agamalle. Itse kuitenkin olen pitäytynyt tässä 150x50x50? Toinen vaihtoehto tästä liikkeestä olisi 120x60x60, olisiko se ok?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu