Eräässä eläinkaupassa väitettiin 100x50x50 terran sopivan agamalle. Itse kuitenkin olen pitäytynyt tässä 150x50x50? Toinen vaihtoehto tästä liikkeestä olisi 120x60x60, olisiko se ok?
Parta-agama ja terra
partisagama
3
613
Vastaukset
- Juice kampaamossa
No kannattaa miettii tarkaan...
- JonZku
Tuo 150x50x50 on kaikista paras parta-agamalle. korkeutta voisi olla jopa enemmän, mutta tuokin kelpaa. :)
- Darw
..kaikista parhain terraarion koko ole hiekkaerämaan kokoinen. ;> Sinne vaan sitten teltta pystyyn.
Tuskinpa absoluuttista totuutta sopivasta koosta on olemassakaan, käytäntö vaan on osoittanut jonkin tilan sopivaksi jollekin eläimelle luontaisten tarpeiden tyydyttymiseen.
Täälläpäin myytiin parta-agama, poikanen kylläkin, 60x30 terraarioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105