Noloja spermanruiskahduksia ?

Sperm

Kertokaapa naiset pieneksi kevennykseksi tänne niitä noloja kokemuksia kun mieheltä on spermat ruiskahtaneet täysin väärällä hetkellä/paikassa!
Nyt voitte kerrankin oikein hekumoida asialla. Älkää säästelkö yhtään!

92

57354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole nainen

      mutta eilen ruiskutin vahingossa tyttöystävän oikeaan sieraimeen nesteet, kun piti suuhun tulla.

      • Anonyymi

        Tykkään katsoa kun naiset Lespoilee tulen siitä erittäin kiimmaiseksi Ja saan siitä tajuttoman kovia orgasmeja


    • Noniino

      Silloin kun mieheltä "ruiskahtaa" sperma naisen kanssa ollessa, niin silloin tilanne ei lienee "täysin väärällä hetkellä/paikassa". Mitähän sinäkin tarkoitat? Sitäkö että tumputat käsi taskussasi vieraan naisen lähellä ja saat sormillesi? Kerää kokemuksia ja mieti sitten mistä kirjoitaisit!

      • -"-@

        on vähän noloa, jos sitä pääsee muualle kuin kumiin tai talouspaperiin, siis jos vaikka ruiskaus lähtee yllättäen ja päätyy vaikka vaatteille. Mä en oikein osaa erotella mielssäni noita alapään eritteitä niin, että se tuntuisi vähemmän hassulta kuin vaikka virtsan tiraus.


      • sperm

        >Silloin kun mieheltä "ruiskahtaa" sperma naisen kanssa ollessa, niin silloin tilanne ei lienee "täysin väärällä hetkellä/paikassa".

        Taidat kärsiä mielikuvituksen puutteesta?
        Jätin ihan vastaajien oman harkinnan varaan mikä on täysin väärä hetki/paikka.
        Itselleni (mies) sellainen olisi taatusti ollut esim. ollessani kerran nuoren hemaisevan naislääkärin vastaanotolla... Makasin selälläni lääkärin tutkiessa ilmeisesti verenkiertoni kuntoa kun hän yllättäen käski minun laskea housujani sen verran että voisi tunnustella pulssia nivusistani. Talvi kun oli, minulla oli pitkät kalsarit ja nehän piti laskea myös jotta nivusiin pääsi käsiksi... Minulla oli jo valmiiksi puoliseisokki päällä, ja kun se lekuri sitten painoi käsillään siitä kivespussien molemmin puolin niin täysi stondishan siitä seurasi... Ne muutamat sekunnit tuntuivat tosi pitkiltä (ja toisaalta liian lyhyiltä..) kunnes hän sanoi minun voivan vetää taas housut jalkaani. Nolona tungin siinä sitten seisovan elimeni väkisin takaisin housuihini.
        Jälkeenpäin vähän jopa harmittelin itsekseni etten ole tämän herkemmin laukeavaa sorttia. Siinähän olisi voinut vaikka mälli lentää. Sitten tulin ajatelleeksi että jos tuo oli jonkinlainen rutiinitoimenpide niin jollekulle herkemmälle on voinut hyvinkin voinut käydä niin.. ainakin tämän kyseisen tohtorin "käsittelyssä" ;-)


      • Anonyymi
        -"-@ kirjoitti:

        on vähän noloa, jos sitä pääsee muualle kuin kumiin tai talouspaperiin, siis jos vaikka ruiskaus lähtee yllättäen ja päätyy vaikka vaatteille. Mä en oikein osaa erotella mielssäni noita alapään eritteitä niin, että se tuntuisi vähemmän hassulta kuin vaikka virtsan tiraus.

        Näin sitä vain käy. Älä välitä


    • Ei se haittaa kulta

      Yhden jannun kanssa kävi niin että se tuli käsille kahdesti peräkkäin..eikä se oikeesti ollu kyydissä minuuttiakaan..enpä enää jaksanu kolmatta kertaa yrittääkään...joku on joskus ruiskinu myös silmään (ja kirvelee muuten ihan perkeleesti)

      • kihokiho

        oletpa, taitava käsistäsi. alko seisoo. jatka samaan tyylin. mut ota itelleskin....


      • kokkikolmonen
        kihokiho kirjoitti:

        oletpa, taitava käsistäsi. alko seisoo. jatka samaan tyylin. mut ota itelleskin....

        Exälläni ruiskahti hernekeittoon. Tarjosimme sitä kuitenkin vieraille ja hyvää kuulemma oli.


      • Hyvää ruokahalua!
        kokkikolmonen kirjoitti:

        Exälläni ruiskahti hernekeittoon. Tarjosimme sitä kuitenkin vieraille ja hyvää kuulemma oli.

        ... jänispaistia, porkkanalaatikkoa tai kuorrtuttaa vaikkapa kermakakkua exäsi siemennesteellä. Avatkaa ravintola tämänsuuntaisella menuulla.

        Huh huh! Olette julmia kavereita! Yäk!


      • Olisin syönyt, omat mausteet kunniaan!


    • ruikkassut

      vahingossa suoraan kaverini silmään. :D Hehheh. Oli kuulemma tisseille tarkoitettu, mutta tähtäys vissiin kusi. Seurauksena erittäin vaikea ja pitkäkestoinen silmätulehdus.

      • totuuden?

        ...vai kehtasiko yleensä edes mennä lääkärille? :-)


    • silivi

      otin poikaystävältäni suihin autossa ja tähtäs vahingossa auton ikkunaan :D

      • heeetkinen

        jos otit ukolta suihin autossa niin miten sperma voi lentää ikkunaan?


      • Litlecok
        heeetkinen kirjoitti:

        jos otit ukolta suihin autossa niin miten sperma voi lentää ikkunaan?

        Vidun jonne eik sul om autos ikkunoi


    • annukka_

      mä runkkasin miestäni parvekkeella, lopuksi spermat lensi kaiteen yli alakerran parvekkeelle kuivumassa olevien pyykkien päälle..naurattaa vieläkin.

      • alakerran naapuri

        Me kun luulimme niitä lokinjätöksiksi!


    • Hahahaha.....

      Hahahahahah, no jo on ruiskimista vähän jokaisella tänne kirjoittaneella, ei voi muuta sanoa.

    • ateisti_

      Nykyisin liimailen vihkiraamatun sivuja kiinni toisiinsa ruikkimalla siemennesteet sivujen väliin ja laittamalla raamatun takaisin kirjahyllyyn kuivumaan. Jumalahan halusi että ihmisten pitää laittaa siementä (vakoon) jotta maapallo täyttyisi...minä haistatan paskat tälle ja linkoan mällit maapallon liikakansoituksen aiheuttajalle.

      • kokeilin vaaan

        Joskus 16v muistan "tutustuneeni" hiukan siihen, miten pojat toimii ja olin just uskaltamassa laittaa vehjettä suuhun, kun yhtäkkiä alkoi lentää! :D suurin osa tais valua mun paidan sisään.. Poika oli niiin kiusaantunut ja minä niin ihmeissäni, ettei oo tosikaan! Jälkikäteen naurattaa vaan. :D


      • suu täynnä spermaa
        kokeilin vaaan kirjoitti:

        Joskus 16v muistan "tutustuneeni" hiukan siihen, miten pojat toimii ja olin just uskaltamassa laittaa vehjettä suuhun, kun yhtäkkiä alkoi lentää! :D suurin osa tais valua mun paidan sisään.. Poika oli niiin kiusaantunut ja minä niin ihmeissäni, ettei oo tosikaan! Jälkikäteen naurattaa vaan. :D

        Mieheni tuli pitkältä työmatkalta ja hain hänet n. 100 km päässä sijaitsevalta lentokentältä.
        Oli kesä ja päälläni oli vain ohut mekko. Olin varmaan herkullinen näky, etenkin kun mieheni oli ollut puutteessa pari viikkoa. Molemmat oltiin aivan kiimaisina autossa, emmekä malttaneet odottaa kotiin asti vaan kurvasimme heti seuraavalle p-paikalle.

        Siinä sitten touhusimme ja mieheni tuli voimalla suuhuni ja tuntui että tavaraa riitti. En muutenkaan ole niin innostunut nielemään, joten spermaa valui jo suusta. Kauhukseni autossa eikä meillä kummallakaan ollut mitään pyyhepaperia mukana, johon olisin voinut pyyhkiä suuni ja johon sylkäistä spermat suustani.
        Aukaisin auton oven ja aloin sylkäisemään, kun viereen kurvasi juuri silloin saksalainen keski-ikäinen pariskunta mersullaan.
        Tilanne oli hirveä. Olen muutoin ulkonäöltäni kuin Elovena tyttö, mutta naama spermassa ja valmiina yökkäämään lisää, en varmaan kirkastanut heidän suomikuvaansa.

        Mieheni tajusi tilanteen, käynnisti auton ja kaasutti pois. Siinä vaiheessa spermat sitten lensivät suustani ja niitä sitten oli kesämekollani, auton penkillä ja lattialla.


      • pörvörtti
        suu täynnä spermaa kirjoitti:

        Mieheni tuli pitkältä työmatkalta ja hain hänet n. 100 km päässä sijaitsevalta lentokentältä.
        Oli kesä ja päälläni oli vain ohut mekko. Olin varmaan herkullinen näky, etenkin kun mieheni oli ollut puutteessa pari viikkoa. Molemmat oltiin aivan kiimaisina autossa, emmekä malttaneet odottaa kotiin asti vaan kurvasimme heti seuraavalle p-paikalle.

        Siinä sitten touhusimme ja mieheni tuli voimalla suuhuni ja tuntui että tavaraa riitti. En muutenkaan ole niin innostunut nielemään, joten spermaa valui jo suusta. Kauhukseni autossa eikä meillä kummallakaan ollut mitään pyyhepaperia mukana, johon olisin voinut pyyhkiä suuni ja johon sylkäistä spermat suustani.
        Aukaisin auton oven ja aloin sylkäisemään, kun viereen kurvasi juuri silloin saksalainen keski-ikäinen pariskunta mersullaan.
        Tilanne oli hirveä. Olen muutoin ulkonäöltäni kuin Elovena tyttö, mutta naama spermassa ja valmiina yökkäämään lisää, en varmaan kirkastanut heidän suomikuvaansa.

        Mieheni tajusi tilanteen, käynnisti auton ja kaasutti pois. Siinä vaiheessa spermat sitten lensivät suustani ja niitä sitten oli kesämekollani, auton penkillä ja lattialla.

        tumputin anopin villahatuun,tuntu tosi hyvälle


    • Varokaa mattoja.

      Mutta voin kertoa että kerran lens olkkarin matolle. Sitten kyllä putsasin suuremmat pois ja seuraavana päivänä pesin matun, mutta kun laitin seuraavan kerran maton takaisin, kissa repi maton just tuosta kohtaan jonne lasti oli lentänyt. Oli siinä muilla perheenjäsenillä ihmeteltävää kun kissa haistelee ja repii hampaillaan mattoa just yhdestä ja samasta kohdasta. Oikein katselivat ja tutkivat sitä kissan repimää kohtaa. Sanoin että sitä minäkin ihmettelen. Mutta perheessäni tämän tietää vain tyttöystäväni (ehkä tuleva vaimoni) ja minä sekä kissa. Matto meni vaihtoon... Kissa ei jättänyt sitä millään ilveeellä rauhaan.

      • pimpelopom

        Hehe tästä tulikin mieleeni eräs teinivuosien kokemukseni. Silloinen poikaystäväni ja minä olimme koiravahtina vanhemmillani heidän ollessaan matkoilla. Siinä sitten sekstailtiin olohuoneen sohvalla ja poikaystävän lauetessa vähän liian aikaisin rojut sitten lensivät sohvalle. No ei muutakun siivoilemaan ja onneksi oli nahkasohva, niin eipä siinä juurikaan mitään näkynyt jälkeenpäin.
        Vanhempien tullessa matkoilta he ihmettelivät, minkä takia meidän kollikissamme jatkuvasti kusi sohvalle ja aina samaan paikkaan, koskaan aiemmin ei siis ollut kussut mihinkään sisälle. Jälkeenpäin tajusin, että perskele tuohan on se sama kohta mihin pojan mällit menivät! Kissa siis merkkasi reviiriään.. :D No, eipä sitä kukaan koskaan saanut selville.


    • N18__

      Juuri kun yks jätkä tuli, otti siittimen emättimestä nii kädellä huitas vahingossa pippeliään nii spermat lens suoraan mun silmään. :D

    • jori2010

      Suoraan kalusta ei ole vielä roiskunut minne sattuu mutta kerran kun naitiin appivanhempien talossa ja aktin jälkeen hipsittiin suihkuun niin vaimolta tippui pimpistä aika lasti äitinsä helvetin kalliille persialaiselle matolle. No läikkähän siihen jäi.

      Jos anoppi luet tämän niin pyydän anteeksi huolimattomuuttamme (en sitä että panin tytärtäsi).

    • viime kesänä

      kiihottavalle hullulle 26-v. miehelle, jota silloin tapailin... Hänellä oli useimmiten vaikeuksia saada seisomaan, koska olin ensimmäinen nainen jonka kanssa hän oli erottuaan harrastanut seksiä. Olin siis tottunut ottamaan häneltä suihin ja lopuksi, jos muna oli tehtävänsä suorittanut, nielemään.

      Nyt kertomani kerran viikolla olin havainnut, että hän piti ilmoitusta s24 treffeillä SEKÄ munankuvallista ilmoitusta iskurissa. Nyt kertomani kerran päivänä mulla oli krapula ja suostuin hänen luokseen käymään kuitenkin. Hyvin seisoi miehellä, kun panimme hänen sohvallaan. Taisin orgasmejakin saada, mutta lopussa kun hän perhosasennossa huohotti "ota suihin" ja veti ulos, mä sanoin, että sori mut en nyt otakaan. Spekua lensi kuin suihkulähteestä sohvalle, joka siis oli a) kangasta, b) musta ja c) viikko sitten ostettu. Hah.

      • semmoinen että

        tää sekomies on kissaihmisiä ja hänen ex-tyttökaverilla/avovaimolla/heillä niitä oli ollut kaksi. Jos hän hankkii uuden kissan itselle niin se sohva on kai sit kohta täysin päreinä :D


      • oli lähel :s
        semmoinen että kirjoitti:

        tää sekomies on kissaihmisiä ja hänen ex-tyttökaverilla/avovaimolla/heillä niitä oli ollut kaksi. Jos hän hankkii uuden kissan itselle niin se sohva on kai sit kohta täysin päreinä :D

        me pelästytti ukon kans hieman sitä tapausta kun oli tarkotus hoitaa hommat kumin kanssa niiyhtäkkii kumi vaa irtos ja mällit oli suoraa mun pimpin päällä... enkä mie todellakaa haluu vielä 18 vuotiaana tulla paksuks... no onneks sitä vahinkoo ei sit käynykkää.


    • peliaddikti.

      Mieheltäni roiskahti kerran ravintolassa lahkeeseen just kun hän voitti kolikkopelistä 100 euron voiton. Oli siinä ihmettelemistä koko kirkkoväellä.

    • multul

      Mulla kävi melko nolosti silloin jo ex.kimman kanssa, saatiin vehje kumiin ja kun aloitin työnnöt takaapäin multa ruiskahti jo kumin seinään. siinä nolona sitten keräsin kamppeitani :=) ja eukko ei oikein kypällä tuulettanut :D

    • sekunttikyrpä

      On sitä tullut oltua niinkin kiihkeässä mielentilassa, että kun olen kaluni saanut vaimoni sisään työnnettyä, on ollut noin kolmen työnnön pano ja koko vehje sykkinyt ja jo pikkasen roiskinutkin jo, ja pakko lopettaa ettei tuu heti. Siinä sitten on saattanut mennä tovi ennenkuin kesto löytyy, mutta kun niin kävi, molemmat huusimme uskomattomissa orkuissamma kun räjähdimme ja vaimoni sai yleensä useamman. Lisäksi hän nielee kiltisti kaikki kun kalun suuhun työnnän ja siihen pisteeseen päästään, kunnon masiina sängyssä :)

    • Retun viuhtoja

      Poikaystävältäni Ollilta lensi lambadaa tanssiessa kuupallinen sörsseliä parketille kikulista. Tämä tapahtui orkesterilavan edessä. Heti tämän jälkeen Ollista tuli kulkija. Kyllä nolotti.

    • yksnainen88

      Viime kerralla kun pantiin vakkarin kanssa niin sehän otti ja laukesi auka rajusti. Alkuperäinen suunnitelma oli kai tulla siihen alavatsalle, mutta lopputulos oli se, että sitä tavaraa oli tisseillä, olkapäillä, tukassa, lakanalla ja mun tyynyssä minkä havaitsin kun vihdoin käytiin nukkumaan. Eikä se tyyny edes ollut lähellä kun tämä kliimaksi tapahtui hahha :D Mutta omapahan oli sänkynsä, että itse siivoaa..

    • ruokavammanen

      Oltiin menossa exäni kanssa sen mummin synttäreille ja päädyttiin sit panee suihkun jälkeen. Hän halus tulla mun kasvoille ja sit sitä meni mun silmään. Oli kiva mennä sinne synttäreille sit kun silmä oli ihan punanen :D

    • ruiks

      Mälliä on ollut seinässä, petivaatteissa, peilissä, pakastimen kyljessä, ikkunassa, patterissa, kengässä, auton penkillä, silmissä, nenässä, korvassa, hiuksissa, suihkuverhossa, äidin torkkupeitossa, talon ulkoportailla, taulussa, vessanpöntöllä, sipsipussissa, kaljapullon kyljessä, lankakerässä, vaihdekepissä, puun kyljessä, kodan seinässä... Kyl se aina yrittää tähdätä mun selän tai mahan päälle, mutta minkäs teet kun mälli lähtee näköjään mihin suuntaan tahansa! :D

    • kosktsklaket

      Vaimo otti kotona poskeen työtuolissa istuen. Ei pidä mausta ja otin pois viime hetkellä. Orkku oli niin taivaallinen etten oikein tasapainoa pystynyt pitämään. Iso mälli lensi olkapään yli läppärin näppäimistölle, emme kehdanneet viedä huoltoon....

    • Autorunkkari

      Liikenteessä heitin lastit liikkuvasta autosta suoraan takana tulevan tuulilasiin :D

    • sähköpeeeeenis

      Sain kerran sähköimpulssin töpselistä työmaalla änäriini. Minulta tuli rojut kaverin työkalupakkiin välittömästi. Sain lopputilin herkän mulukkuni takia. Olipa se nolo orkasmi ja perman ruiskahtus aikoihin. Pääsin sittemmin kyllä taas töihin.

    • funnyhorsy

      Kerran ruiskahti niin että se lensi lamppuun ja lamppurikki.. Oli selittelemistä vaimolle kun tuli töistä ! En ole pahemmin sen jälkeen leivänpaahdin päällä masturboinutkaan koska leivänpaahdin sai sähköiskun ja siitä minulle jotenkin antoi myös tällin ja mällyrä lensi vähän liiankin äkäisesti.

      • hermanni siponen

        Minulle kävi sama juttu kerran. Kerran ruiskautin niin että lähti pääkallo irti. Lienenkö enää hengissäkään nykyään (?)


    • Oops

      Runkkasin myöhän illaa lla ja luulin ettää tulee spermaa mutta tulikin pisssaa

    • trampoliinipaini

      Mä painin kerran tytön kaa trampoliinilla niin se vetäs mun shortsit nilkkoihin ja istu mun mahan päälle niin multa lensi lasti välittömästi. Se oli noloo kun oli kavereita siin trampan ympärillä, mut ei siinä vaan voinu pidättää.

    • käsihoito

      Mulla oli aikanaan poikakaveri, joka oli tosi herkkä. Pidin monet kerran lystiä sen kaa kun oltiin jossain yleisessä paikassa missä oli paljo porukkaa niin hieroin sitä kädellä tai perseellä silleen ettei muut huomanneet mitään, mut kundilla oli spermat alushousuissa

      • Taidat pitää runkkaamisesta:


    • Uimahalli

      Kerran uimahallissa saunaan mentyäni istahdin vahingossa löylykiulun päälle,ja löylykauhan varsi tunkeutui anaaliini. Minulta ruiskahti aika satsi kiukaalle! Tuli aikamoinen käry,ja muut poistuivat saunasta. Minä jatkoin,enkä ottanut löylykauhaa pois!

    • Anonyymi

      Mulla oli nuorena ollessani kiihoittavan isorintainen ja seksille perso tyttökaveri. Kerran mökillä ulkona hän alkoi hinkata aurinkotuolilla päälläni alapäätään uikkareissa piileskelevää kaluani vasten. Mälli lensi uikkareiden sisään ja siinäpä sitten kysyttiinkin jo mieskuntoa kun tyttökaveri halusi heti ja siinä paikassa orgasmista veltostumaan alkavan kaluni sisäänsä... :)

    • Anonyymi

      Joo. Vähän liippaa tapaukseni kysymystä läheltä... Jos nyt kevennykseksi kerron, ku toivoit. Saat runkata jutulleni...
      Kävipä kerran sellanen mäihä että pääsin tökkäämään muuatta puliakkaa. Oltiin kumpanenkin ryypätty pitkän aikaa, mutta tää nainen oli kuitenkin alan ammattilainen vuosien ryyppäämisen vuoksi. Kuitenki, pienessä porukassa, yhessä ryypättiin.
      Pitkään olin ollut puutteessa ja panetti tavattomasti. Jopa naisten polkupyörän näkeminen teki häijyä...
      Kysäsin ryyppyruusulta, että miten ois pienet panot? Naikkonenhan oli heti valmis. Ei ku syrjemmälle pensikkoon ja oitis leidi oli perse pystyssä. Siltä seisomalta sohasin nahkamiekan suoraan persaukkoon. Ja kuivana. Toki se kalun pää solahti sisään heti, mutta tää nainen parkasi tuskasta niinku muuli ja yhellä hypyllä hypähti eteenpäin ja pää suoraan ainoaan leppään koko pensikossa. Siis puuhun. Siinä se nainen jatkoi kontallaan mesoamista. Minä heti perään tökkään toisen kerran ja nyt sitte solahti koko kalu sisään. Sanotaan että nalli paukahtaa joutuin ku kuivana vetelee... Akka ehti ensin. Orkkujan siltä tuli ja samalla se päästi helekatin väkevän juoppopierun. Sellanen ääni niiku ilmapallosta päästetään hitaasti ilmaa ulos. Toki näin vinkui ku kalu oli vielä reiässä.
      Eikä se siihen päättynyt. Heti perään lorahti ruikulia kullinvartta pitkin. Ja se haju. Voi jösses. Multa tuli samalla hetkellä aivan tajuton yrjökohtaus. Samalla ku oksensin ryyppyruusun niskaan niin meikältä yökkäämisen vuoksi solahti paskat housuun. Nolona äkkiä nykäisin paskaset farkut polvista jalkaan ja nousin ylpeänä seisaalleni.
      Akka se mölisi juoppobasson äänellä vielä orkun huumassa ja kehui, että "olipa kunnon pano" ja että "päästitpä aimo ruiskauksen spermaa selkämyksille ja niskaan" .
      Ihmetteli vaan että ku oksennus ja paska haisee riskisti.

    • Anonyymi

      Olin 69 kundin kanssa, minä päällä, kun toinen kundi tuli taakse, ja alkoi tuupata pääoven, alla ollut kundi katseli 10 cm päästä eestaas liikettä.
      About 5min jälkeen takaa vetävät kundi tuli, ja kun alkoi ruiskasta, veti ulos ja ampui tavarat kaverinsa naamalle ja silmiin. Ja nauroi hysteerisesti.

      Kuulin että mälli kirvelee silmissä ihan hirveästi. Olivat olleet ennenkin kaksin samat tytön kimpussa.

    • Anonyymi

      Nolo ja nolo, mutta opiskeluaikana kurssikaveriin kehkeytyi kova himo, mutta periaatteideni vuoksi pidin haarukan kiinni (mies oli varattu perheellinen).
      Lopulta luonne antoi periksi ja antauduin.
      Hänellä oli iso ja se seisoi kovin herkästi.
      Ensimmäinen työntö riitti ja mies purkaantui voimalla sisääni.

      Ei siis sinälään nolo mutta vuoden pihtauksen tulos.

    • Anonyymi

      Kerron miehenä nolon ruiskahduksen. Seurustelin silloin vähän alle 50-vuotiaana vähän yli 60-vuotiaan isorintaisen naisen kanssa. Alettiin toimeen ja nuolin aluksi hänen pilluaan. Sitten hieroin kyrvälläni hänen rintojaan. Ei olisi kannattanut, kun tuli lasti kaulalle ja rinnoille ja loput tipat mahalle.

    • Anonyymi

      Olen mies, ja noloin ruiskahdus oli aikoinaan erään tutun naisen kanssa hän halusi ottaa suihin piknikillä ollessamme puistossa. Makoilimme puistossa hiukan sivummalla viltin päällä, juuri kun laukesin niin eikös sattunut kaksi varttuneenpaa naista tulemaan siihen sattumalta paikalle, Naiseni säikähti heidän tuloaan ja päästi kalun suustaan tuloksella että spermaa ruiskahteli pitkin hänen kasvojaan ja rinnuksiaan, hiukan siinä kyllä nolotti kun naiset katsoivat suu auki kun kaveri oli siinä kalu kovana ja naisellani spermat pitkin kasvoja ja rinnuksia.

      • Anonyymi

        Mulla on aika hyvin mennyt sinne minne pitääkin. Johtuu varmaan siitä, että vaimo yleensä ottaa ne hallitusti ulos. Kerran lähti esileikistä, pelkän ajatuksen voimalla, vaikka vaimo ei ollut koskenut lainkaan, olin vain keskittynyt hyväilemään häntä kunnolla kiimaiseksi. Ehdin just sanoa, että kohta tulee. Ehti ottaa mun kalsarit ja sillä vastaan, ettei paikat sotkeentuneet.

        Toisen kerran lähti etuajassa vaimon rinnoille saunassa. Olin 27 vuotta onnistunut varoittamaan muutamaa sekuntia enne, että milloin tulee.

        Oli aina halunnut lastin hallitusti johonkin, mutta nyt se meni hallitsemattomasti rinnoille. Pari viikkoa myöhemmin halusi taas ottaa lastin ulos saunassa ja tapani mukaan varoitin, että kohta tulee, mutta mitään perinteiseen vastaanottoon viittaavaa ei tapahtunut. Kysyin, että mitä mitä meinaat, kun noin jatkat. Sanoi ohjaavansa lastin rintojensa ja mahansa päälle. Totesin siihen, että anna mennä, saat käyttää mua just niinkuin haluat.

        Saa nähdä tuliko vahingosta uusi normaali :)


    • Anonyymi

      Kyllä se vähän sellanen juttu on että torsoksi jää jos lastit ei laukea sinne minne kuuluu, myös monet naiset vaativat saada spermat sisäänsä ja tuntea pumppaava kyrpä sisällään.

      • Anonyymi

        Poikkeus vahvistaa säännön. Kun on ollut neljännesvuosisadan naimisissa, niin kyllä ne lastit on vuosien vieriessä menneet Todella monta kertaa sinne minne ne kuuluu. Jos vaimo haluaa ottaa joskus lastit jonnekin muualle, niin saa mun puolesta ottaa ihan niin kuin lystää.

        Tiedän 100% varmuudella, että heti kun pystyn saan laukoa ne myös sisään.

        Jos vaimo antaa aina kun pyytää, niin miksen sitten minäkin aina kun voin. Ja mun puolesta tyyli saa olla vapaa. Koitan vaan parhaani mukaan kertoa koska lasti tulee, jotta saa ne haluamaansa paikkaan.

        Aina se ei onnistu ja sitten voi käydä niin, että vahingosta tulee normaali tiettyyn tilanteeseen, jos se olikin jotain mkä tuntui hyvältä.

        Se että haluaa ottaa lastin rinnoille joskus ei muuta sitä että haluaa ottaa lastin parhaillaan useamman kerran päivässä sisälleen.

        Vaimo tietää, että jos on ollut taukoa useampi päivä tai viikkoja, hän ei ehdi mukaan ja silloin saattaa olla halu ottaa lasti muuten ja vähän myöhemmin sitten sisään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeus vahvistaa säännön. Kun on ollut neljännesvuosisadan naimisissa, niin kyllä ne lastit on vuosien vieriessä menneet Todella monta kertaa sinne minne ne kuuluu. Jos vaimo haluaa ottaa joskus lastit jonnekin muualle, niin saa mun puolesta ottaa ihan niin kuin lystää.

        Tiedän 100% varmuudella, että heti kun pystyn saan laukoa ne myös sisään.

        Jos vaimo antaa aina kun pyytää, niin miksen sitten minäkin aina kun voin. Ja mun puolesta tyyli saa olla vapaa. Koitan vaan parhaani mukaan kertoa koska lasti tulee, jotta saa ne haluamaansa paikkaan.

        Aina se ei onnistu ja sitten voi käydä niin, että vahingosta tulee normaali tiettyyn tilanteeseen, jos se olikin jotain mkä tuntui hyvältä.

        Se että haluaa ottaa lastin rinnoille joskus ei muuta sitä että haluaa ottaa lastin parhaillaan useamman kerran päivässä sisälleen.

        Vaimo tietää, että jos on ollut taukoa useampi päivä tai viikkoja, hän ei ehdi mukaan ja silloin saattaa olla halu ottaa lasti muuten ja vähän myöhemmin sitten sisään.

        Eihän nopeastituleminen silloin ole ongelma, jos halua ja kykyä riittää pikku tauon jälkeen toisiinkin kertoihin.

        Ongelma se on silloin, jos halut loppuu siihen yhteen tulemiseen.


    • Anonyymi

      Ottaa lasti tämän suihin otto tuossa jo tulee lensi mälli kohta. Nolo on.

    • Anonyymi

      Tapasin toisen bimiehen autossa. Olin n.43v ja toinen 10v nuorempi. Olimme tavanneet muutamn kerran aiemminkin...runkkailleet ja hän oli ottanut multa suihin ja molemmat lauenneet.
      Nyt sii hänellä oli käytössä tilaauto ja päätimme nähdä yhdella parkkisella ja hoitaa homman entiseen tapaan. Aloin sit riisumaan ja hänkin alkoi, mut sit kaverin ilme kävi oudoksi...pystyi vain sanomaan, että sorry...en pysty pidättämään ja laukes jo ennekuin päästiin edes kosketus asteelle... se oli sellainen tapaus sillä kertaa...tiedä sit mikä hänet niin herkäksi sillä kertaa sai. Oli toki ennenkin ollut niin, että mua runkattiin enemmän ja otettiin suihin ja paljoa ei hänen kaluunsa saanut koskea, kun oli aika herkkä eli vasta lopussa sit reilumpaa runkkausta ja nopee laukeaminen myös hänellä. Mut tuo mällin tulo oli kyl ennätys...hän pahoitteli, mut koetin kääntää asian toisn päin...joo ihan kiva että sain sut tulemaan pelkällä läsnäolollani.

    • Anonyymi

      vähän noloa kun ruiskautti miun pilluun ois ees nykässy poi ja ruiskuttanut vaikka muualle vaikka piian pilluun joka vierellä makas toimettomana

    • Anonyymi

      Minulle kävi kirpparilla niin että näin naisten nylon mummopikkareita kasan pöydällä ja joitakin rintaliivejä myös.Olin tosi kiimainen ja työnsin kaluni pikkareiden väliin,sileä pinta tuntui mukavalta.Koska nojasin hyllyyn ei kaluni näkynyt käytävälle.Työntelin siinä hiljalleen ja sitten paikalle tuli vanhempi rouva.Jähmetyin paikoilleni,en voinut vetäytyä.Hän laittoi kätensä pikkari pinon päälle ja arvatenkin tunsi seisovan kaluni.Hän katsoi minua hiukan ilkikurisen näköisenä ja painoi kättään enemmän kaluni päälle.Siinä oli välissä kahdet tai kolmet alkkarit ja olin niin kiihottunut että aloin taas varovasti työnnellä.Tunsin että nyt kohta tulee ja katsoin häntä silmiin samalla kun spermani sykki alkkareiden väliin.Hän hymyili minulle ja mitään sanomatta lähti jatkamaan matkaa

    • Anonyymi

      No tanssilattialla useamman kerran.

    • Anonyymi

      Noin 15v sitten naapuriin muutti uusi perhe, jonka vaimo oli erittäin haluttavan näköinen ja tosi mukava. Siitä asti unelmoin että kun joskus saisin siltä... Joitain vuosia myöhemmin olivat eronneet ja satuimme tapaamaan naisen kanssa paikallisessa hotelliravintolassa. Ja se tuli pyytään nussiin kanssaan varaamaansa huoneeseen. Tietenkin suostuin, unelmien täyttymys ja pienen hetken lämmittelyn jälkeen olimme valmiit yhtymään ja oisko ollu kolmen työnnön jälkeen laukesin, kyllä hävetti helvetisti. Mutta ei ole ikinä ennen eikä jälkeen emätin tuntunut yhtä hyvältä, kuin tämän naisen. Toista tilaisuutta en ole saanut, toki kun tämä nainen löysi uuden poi frendin. Masturpoidessa olen usein muistellut sitä tuntoa aaaaah, sitä ei unohda. Vaikka olen joskus lauennut nopeasti niin en ikinä noin äkkiä, kuin silloin kun sain haluamaani. 😁

    • Anonyymi

      Ex anoppi runkkasi ja sai mällin pitkin sukkahousuja oli vielä isot synttärit.

    • Anonyymi

      Itse kiihotun kun naisella on TODELLA PAKSUT rillit. Sitten kun aika on masturboin naisen edessä ja h-hetken tullessa singautan kiissellit naisen pullonpohjasilmälaseille.

    • Vuonna 2018 kesällä oli ystävättäreni häät.
      Hän oli löytänyt uuden miehen enkä juurikaan tuntenut juhlaväestä juuri ketään.
      Juhlat oli maatalossa jossa wc mahdollisuudet olivat suhteellisen huonot ja pesualtaita ei ollut julkisessa naisten wc:ssä kuin yksi.

      Olin viimeisen päälle laittautunut. Hiukseni olivat hienosti kampaajan laittamat.
      Juhlat eteni ja tunsin oloni aika yksinäiseksi kunnes euraani liittyi nuori sulhasen poika, joka vaikutti heti olevan ihastunut minuun.
      Poika illan mittaan ilmaisi puheillaan ja kosketteluineen yhä rohkeammin halunsa minua kohtaan. Itse jo jokseenkin humaltuneena aloin myös innostua pojasta.

      Lopulta olimmekin kahden piiloutuneina aitan taakse ja minä polvillani ottamassa pojan kivikovan jäykkää penistä suuhuni.
      Siinä kun suutelin peniksen vartta hieman alempaa pitäen sitä samalla kädessäni, tunsin sen nopea rytmisesti alkavan sykkimään.
      Tunsin hiuksilleni roiskuvan useita sperma syöksyjä ja kun vetäydyin hieman taakse, näin vain kun peniksen päästä sinkoutui spermaa suoraan silmäkulmaani ja osin silmälaseilleni.

      Ette voi uskoa kuinka vaikeaa sperma on pestävä paikassa, johon siihen ei ole mahdollisuutta.
      Vaikka sain kasvoni ja spermaisen käteni paperein jollain tapaa säädyllisiksi, niin hiuksia pyyhkiessä spermat tuntuivat vain leviävän pitkin hiuksiani eikä niitä ilman kunnon pesua hiuksistani pois lopulta edes saanutkaan!
      Loppuilta juhlissa menikin sitten häpeän merkeissä!

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Kuts­­­um­­me sinu­­­t kä­­ymään u­ude­­­ss­­a chatissa! Mei­tä on yl­­­i miljo­ona! 👉 http://5206699.com/H/Or7f 👈

    • Anonyymi

      Olin 38 v kun kaverini poika näytti ihastuneen minuun. Se näkyi kaikessa,kun meni ohitseni niin kosketti mun persettä.
      Kerroin miehelleni joka vaan naureskeli että anna sille.
      Se on vasta 17v juuri täyttänyt ,en voi.
      Se on jo kova peli ,mieheni kiusasi.
      Poika tuli ilmoittamatta meille , mieheni katseli mua ja kuiskasi käy kiinni.
      Mies lähti muka jollekin tekosyy matkalle ulos.
      Minulla oli se aika kuukaudesta että mikä ei riittänyt.
      Katsoin poikaa ,sillä seisoi.
      Mitä katsot,poika hymyili ja veti housut alas.
      Housuista ponnahti esiin kova,,ja iso.
      Jalkojen välissä alkoi tyytymään.
      Menin polvilleen ja otin kädellä kiinni,ja nuolia kullia. Maistui kamalalta.
      Upotin kuitenkin kullin suuhun,se alkoi sykkivä ja poika alkoi äänellä .
      Oli kait kolmas imaisu kun tunsin että taitaa tulla.
      Otin kullin suusta,se oli täysosuma. Olin spermat peitossa.
      Poika oli nolona,pyyhin naamaa pikkuisen paitaan.
      Otin kaikki vaatteet pois,ja sanoin että nyt kyllä bussit minut kunnolla ja pitkään.
      Ja mitä vielä. Kaksi työntö ja poika täytti pillun spermallaan.
      No kolmas onnistui jo paremmin. Mieheni kolisteili keittiössä.
      Pojalle tuli paniikki,ja piti pitää kiinni ettei pomo annat ylös,mieheni tietää mitä teet minulle. Oli pikkuisen noloa pojalle tulla meidän makkarista ja mun ihan naama sperman sotkemana. Mieheni vaan nauroi.
      Kysyi pojalta oliko hyvä pillu Vaimolla.

      Seuraavan kerran runkkasin pojan kullia kunnolla ennen kun annoin pillua.

    • Anonyymi

      Olimme vaimon ja anopin kanssa mökillä, heräsin aamulla aikaisin kahvia juomaan ja keittiöstä näkyi anopin makkariin jossa anoppi nukkui ja oli varmaan ollut kuuma kun oli ottanut peiton pois niin hiivin salaa katsomaan ja näin kuinka anoppi nukkui alasti selällään todella isot roikkuvat tissit sekä runsas pillun karvoitus sai kullini seisomaan ja aloin hiljaa runkata fantasoiden anopista ja en malttanut lopettaa vaikka jännitti että herääkö ja sitten laukesin voimalla sitä lensi anopin naamalle ja rinnoille runsaasti ja osa lattialle, enkä voinut pyyhkiä niitä ettei heräisi jäin vain odottamaan mutta onneksi nukkui vielä monta tuntia ja spermat kuivua ;)

    • Anonyymi

      Noloin. Jouduin sattuneesta syystä reiluksi viikoksi osastolle vuodepotilaaksi ja siinähän sitten pyöri toinen toistaan nätimpiä hoitsuja.

      No, tuli kotiutumisen hetki niin piti kuoriutua sairaalan hepeneistä. Lonkkaa en saanut paljoa taivuttaa niin tarvitsin housujen kanssa hoitsun apua. Kyrpä siinä sitten tykkäsi ruveta sojottamaan ja joku touhutippakin sieltä roiskahti. Hoitsu punastui ja nolostui ja sopersi jotain "sattuuhan sitä ja parisuhteellekkin etu että noin herkästi seisoo" tai jotain.
      Poistuin talosta niin siellä kopissaan ne iloisesti heiluttivat. Varmaan oli ollu puhetta:)

    • Anonyymi

      H­ei! Oma str­­­eam. Sisää­­nkäynti k­aiki­­­lle, jotka haluav­­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://6211222.com/H/oW7b 👈

    • Anonyymi

      Olin silloisen poikaystävän kanssa saunassa ja myös äitini oli mukana. Poikaystävä ei ollut saanut pitkään aikaan ja paineet olivat sen mukaiset. Menimme poikaystävän kanssa löylyhuoneeseen joka oli pieni ja vähän ahdas. Lauteet olivat lähellä ovea. Tarkoituksena oli tehdä nopeat temput ennenkuin äitini tulisi myös lauteille. Helpottaisi poikaystävän paineet edes hiukan.

      No olimme juuri hommissa ja poikaystävän ilmeestä päätellen purkautuminen oli jo tosi lähellä. Tällöin ovi kävi ja äitini änkesi lyölyhuoneeseen. Poikaystäväni irrottautui nopeasti minusta kulli pystyssä mutta purkautuminen oli jo alkanut. Jäykkä kulli sitten sojotti sinne tänne ja siementä roiskui myös. Myös äitini päälle.

      Silloin ei asia naurattanut mutta myöhemmin kyllä.

      N52

      • Anonyymi

        Minulla oli nuoruudessa vähän saman tyylinen kokemus poikaystävän kanssa silloisella Lahden Suurlavalla. Elettiin tätä seksuaaalisen vapautumisen aikaa. Oli läpinäkyvät puserot, ilman rintaliivejä, lyhyet hameenhelmat ja tanssipaikoilla useimmat tytöt ilman pikkupöksyjä. Niin minäkin silläkin kertaa.
        Poikaystäväni oli aika innokas seksin suhteen, enkä minäkään mitenkään innoton ollut.

        Istuimme tilanpuutteen vuoksi tanssilavan seinustoja kiertävällä penkillä orkesterin tauon aikana sylikkäin ja siinä poikaystäväni innostui hivuttamaan kätensä vaivihkaa hameenhelmani alle ja pian tunsin hänen kalunsa pullottavan varsin levottomaksi muuttunutta takamustani vasten. Hetken päästä hän kohotti minua hetkeksi, painoi jalkansa yhteen, jolloin painuessani takaisin hänen syliinsä jalkani joutuivat reilusti haralleen hänen jalkojensa sivuille. Samalla hän kohotti hameeni helmaa takaa, jolloin tunsin paljasta pyllyäni vasten hänen seisovan kalunsa. Uusi pieni kohotus ja paljas kalu liukui pimppini suulle. Kiihotun jo kovasti ja taisin itse ohjata kalun pimppiini levittäen hieman lisää jalkojani ja vaivihkaa painamalla nupin kädellä hameen helman päältä oikeaan kohtaan.

        Keinahtelimme siinä musiikin tahdissa. Tuntui hyvälle ja olihan se tosi jännää olla siinä naitavana ihmisten keskellä. Ei siinä edes välittänyt huomasiko joku. Vierellä istujillakin tuntui oleva erilaista sutinaa. Ainakin toisella puolella suudeltiin pitkään kaverin käsien puristellessa kunnolla tytön liivittömiä rintoja.

        Kohottelin varovasti pyllyäni ja ja tunsin kuinka kalu silläni vavahteli. Silloin äkkiä oli hahmo edessäni, käteeni tartuttiin ja kuului: Moi Pike, nyt kyllä tulet tanssimaan tämän kipaleen. Minut vedettiin samantien jaloilleni, jolloin juuri purkautumassa ollut kalu vapautui pimpistäni ja sain ruiskaukset osin jalkoväliin, pyllylleni ja osin hameeni päälle.

        Arvatkaa vaan nolottiko. Se kipale jäi tanssimatta, sillä minä syöksyin eteiseen ja vessaan siistiytymään.

        Musiikkikin alkoi


    • Anonyymi

      Minä olin huomannut vävyn katseet jo pidemmän aikaa. Kun vähän vihjailevatkin puheet ja pienet kosketuksetkin lisääntyivät, niin päätin hiukan kiusata vävyä.
      Aloin lisätä mahdollisuuksia vävylleni nähdä minut pelkissä alusvaatteissa esim. töiden jälkeen en pitänyt kiirettä vaihtaa kotipaitaa, vaan saatoin olla vain rintaliiveissä. Silloin tuntui vävyllä olevan paljon asiaa anopille, kun niin pysyi lähellä.
      Vävy alkoi myös pelata peliä ja alkoi keksimään asiaa tulla käymään usein juuri siihen aikaan, kun tulin töistä. No ajattelin kiusoitella lisää ja aloin ottamaan rintaliivitkin pois, enkä laittanut paitaa heti. Saatoin käydä makuuhuoneesta vain alushosut jalassa, rinnat paljaana kylpyhuoneessa tai keittiössä juomassa. Tai muuten vaan olla tekenevinään jotain, että vävy sai silmänruokaa.
      Himon näki vävyn silmistä selvästi ja housuissakin alkoi näkyä pullotusta.
      Muutaman vierailun jälkeen päätin viedä leikkini loppuun.
      Taas kerran vävy seisoi kylpyhuoneen ovella jutellen ja katsellen minua, kun olin poistamassa meikkejä kasvoista. Olin siis vain alushousut jalassa.
      Otin pikkupyyhkeen ja käännyin vävyyn päin. Aloin nostella rintoja pyyhkien mukamas hikeä rintojen alta. Samalla vähän puristelin rintojani. Käännyin laittamaan pyyhkeen pois ja samalla puristelin nännejä. Minulla on aika kookkaat nännit ja hyvin kosketusherkät ja niinpä ne nöpöttivät terhakkaasti. Pakko myöntää, että tilannekin edesauttoi siihen.
      Käännyin taas ja vävyn katse nauliintui suuriin rintoihini. No tekisikö mieli kokeilla ja puristella niitä? Vai katseletko vaan? Menin ihan lähelle ja katsoin syvälle silmiin. Saat kokeilla, jos uskallat. Hän ei sanonut mitään, mutta nosti kätensä rinnoilleni.
      Vävyni alkoi puristella ja hieroa isoja rintojani, unohtamatta nännejä. Vävy nosteli rintojani, ikäänkuin punnitsien niitä. No, miltä tuntuu, kysyin. Vävy sai sanottua ääni väristen, että taivaalliselta. Sun rinnat ovat niin suuret, ihanan pehmeät ja painavat. Kiittelin kehuista ja kysyin, että jos ne ovat pehmoiset, niin olisikos sinulla näytettävänä anopille jotain kovaa? Joo, kuului kuiskaus juuri ja juuri.
      Vävy aukaisi farkkunsa ja laski ne ja boxerit nilkkoihin. Ja kasvojeni alla sykki vavahdellen kookas, paksu suonikas nuoren miehen elin kivikovana. Jos kyseessä ei olisi ollut vävyni, olisin upottanut tuon kiimasta kiiltelevän herkkutatin huulieni väliin.
      Aivan. olin itsekin äärimmäisen kiihoittunut ja pillu märkänä, mutta järki pysyi päässä. En koskenut häneen, vaikka mieli teki.
      Vävyni jatkoi rintojeni hieromista ja painoi kaluaan vatsaani vasten hinkaten. Sanoin hänelle, että voi luoja, miten komea ja kova kalu sinulla on. Tuo tekisi varmasti hyvää anopin pillussa.
      Tuon sanottuani, vävyn kalusta alkoi purkautua spermaa kovalla paineella valtavina suihkuina kerta toisensa jälkeen vatsalleni ja aina rinnoilleni saakka. Vävyni sai valtavan orgasmin ilman kosketustani.
      Tämä ei kai ollut mikään väärä paikka/hetki, mutta ns. reisille tuli. Tosin pidemmälle en olisi mennyt ja hävettää, että vein sen noinkin pitkälle. Vävy on kyllä ottanut etäisyyttä tapahtuneen jälkeen ja hyvä niin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse olen mies nyt jo pari kymppinen. Mutta silloin kun tämä tapahtui olin 16. Oltiin salilla nnn jälkeisenä päivänä oli hirveä paine ja kello oli 9.00. Niin ajattelin mennä nurkan taakse tumputtelemaan. Tumputtelin siellä menemään, kunnes laukesi spermaa lensi aivan kauhean paljon joka paikka oli aivan mällissä. Mua nolotti aivan kauheasti joten lähin menee. Matkalla kotiin tajusin että olis voinut tumputella vessassa.

    • Anonyymi

      Vuosia sitten vanhojen tanssien jatkoilla nautittiin kaikenlaisia juomia turhankin runsaasti. Tuli siinä suudeltuakin perusteellisesti, mikä johti siihen, että lupasin vessassa runkata kaverin. Sitten sattui vahinko! Parin runkkausliikeen jäkeen sain spermat pukuvuokraamon pitkälle satiinileningille kun en ollut ollenkaan varautunut niin nopeaan purkautumiseen. Muulla porukalla tosin oli kauhean hauskaa kun noloina yritimme puhdistaa pukuani.

      Maija 23v

      • Minulla kävi niin myös laukesi kihlatun uudelle mökille nolotti


      • Sami25v kirjoitti:

        Minulla kävi niin myös laukesi kihlatun uudelle mökille nolotti

        Kumpi runkkas sinä vai kihlattu?


    • Anonyymi

      Vaimoni tädin kanssa minulla oli joskus vuosia sitten suhde ja kerran hän otti suihinn heidän suku mökkinsä keittiössä kun muut olivat alhaalla rannassa.
      Juuri kun sanoin hänelle että nyt tulee niin kuulimme jonkun tulevan taloon.
      Ruiskin hänen naamalleen ensimmäisen ruiskauksen ja sitten sain tungettua kullini housuihin. Jotenkin selvisimme tilanteesta mutta hiukan myöhemmin huomasin hänen hiuksissaan kuivuneen sperma klöntin. …

      • Anonyymi

        Jos vaimo ei ota suihin loppuun asti niin silloin kyllä lentäny millo minnekkin,aina pitää ottaa loppuunasti jos on kerta alottanu!


    • Anonyymi

      Joskus -80 luvulla oli yksi kipulääke ( en sano nimeä, eikä sitä ole enää apteekeissa) joka aiheutti siemesyöksyjä ihan milloin vain. Pikkaisenkin, jos sattui vaikka vahingossa ajattelemaan asiaa, alkoi tuntua, ja sitte ruiskahti, ilman erektiota. Muistan muutamia kertoja: linja-autossa tärinä aiheutti, elokuvissa, kadulla kävellessä, uimahallissa (ennätin vessaan altaasta) ja kaikkein "noloin" fysioterapiassa (söin sitä lääkettä loukkaantumisen takia ja kävin fyssarilla) Oli kaksi nuorta fyssaria jotka laittelivat jotain elektrodeja reisiin ja jonnekin takapuoleen lihaksiin, olin selälläni ilman vaatteita, pyyheliina vain alapään peittona, eikä siinäkään kunnolla, vaan oli vähän sivussa, kun ruiskahti ja lensi ihan rinnuksille, melkein leukaan, Fyssarit vaan että oho..ja pyyhkivät pois.

    • Anonyymi

      Kyllä se noloin taitaa liittyä saunomiseemn, kuten joillakin muillakin. Murrosikäisenä silloinen pippeli (myöhemmin mulkku) innostui hyvin herkästi ja oli useinkin laukeamistilassa. No..olin meidän kellarissa sijaitsevassa saunassa yksin ja tietenkin hiplailin siinä ja olin jo aika lähellä laukeamista, kun meidän vinttihuoneessa vuokralla asuva sairaanhoitaja tupsahti saunaan, ja sanoi että sori, on vähän kiire ja tuli lauteille. Silloin laukesi. Hoitsu ei sanonut siitä yhtään mitään, huomasi kyllä.

    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­­eam. Sisäänkäynti k­­aikille, jotk­­a haluav­­­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://3711222.com/H/Q8hZ 👈

    • Anonyymi

      Tuttu mies halusi helpottaa himojaan autossa ja autoin häntä viereiseltä penkiltä puhelemalla kiihottavia hänen tumputtaessaan munaansa kuskin paikalla. Kehuskelin vehjettä, kuvailin miten hyvältä se tuntuisi omassa pimpassa ja kehotin runkkaamaan kovempaa yms. No eipä aikaakaan kun kaveri alkoi olla laukeamispisteessä ihan omin käsin. Ampui sitten spermat sellaisella paineella että lensi ihan äijän omalle naamalle koko satsi. Kyllä sitä sitten naurettiin. Jäi ihan meidän salaisuudeksi mutta onhan tuosta keskenään vitsailtu jälkeenpäinkin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin baarissa ystävättäreni kanssa kesällä -21.
      Näin siellä sattumoisin erään miehen, johon tutustuin toisessa työpaikassani. Se oli myös miehelle ns. kakkostyöpaikka.
      Mies on mua aika paljon vanhempi. Tultiin kuitenkin todella hyvin hänen kans juttuun, niin kuin siellä baarissakin. Oltiin ystävättären kanssa sovittu että lähdetään kahden bussilla kotiin. Mies kysyi kuitenkin että, jäisinkö hänen kans vielä istumaan iltaa baariin. Sanoin että mikäs ettei. Ystävä lähti kotiin ja me jatkettiin juttua.
      Sovittiin että, mennään samalla taksilla koteihimme. Kun oltiin taksissa, niin mies ei tehnyt minkäänlaista peliliikettä vaikka lähestyimme jo kovaa vauhtia hänen pihaa. Siinä pihalla minä sanoin suoraan että, haluan jäädä myös tänne. Tiesin että mies on sinkku.
      Mies kakisteli ensin asiaa että no joo, voithan sää jäädä. Olin alkuun että teinkö virheen ku kysyin että, oliko mun seura sittenkin niin huonoa.
      Yleensä mua on lähinnä kysytty mukaan. Olen kuulemma kaunis ja omistan myös todella hyvän perseen. No perse on kehittynyt aiemmin taito- ja kuvioluistelussa, kuntosalin ja myös äidin geeneistä. Istuvat tiukat Levikset ei ainakaan huonontanut sitä tilannetta, jotka minulla oli jalassa. Päästiin hänen luo sisälle, juotiin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­e­­­i! Kuts­­umme sinut kä­­ym­ään uude­­­ss­­­a cha­­­tis­sa! Meitä on yl­i mil­­joona! 👉 http://5555501.com/H/Q4jd 👈

    • Anonyymi

      Olin nuorena miehenä tanssimassa eräässä pienessä (huonomaineisessa)paikassa ja havaitsin, että eräs tanssitettavani oli pukeutunut hyvin ohueen leninkiin, ja alusvaatteet olivat jääneet kotiin. Tunnustelin kädellä siitä selkäpuolelta ja partneri hieroi itseään minua vasten, kun huomasi erektioni. Vaaleanharmaat kesähosuni eivät pahemmin peitelleet, vaan siemensyöksyn jäljet näkyivät erittäin hyvin.

    • Anonyymi

      Olen homo.

      - Habazi (homo)

    • Anonyymi

      Mun jätkäkaverilla herkästi ruiskahtelee eli hän roiskii esileikkivaiheessa.
      Mutta ei sinänsä ole spermaruiskahduksia vaan kunnon siemensyöksyjä.
      Joskus alan runkkaamaan häntä ja varon koskemasta samalla terskaan, eli kullin varresta ainoastaan vetelen edestakaisin, mutta hän on sen verran herkkä ja usein kait jo niin kiihottunut, että häneltä tulee jo tuossa vaiheessa.
      Hänellä tulee vielä spermaa paljon ja se on tosi paksua, enemmän kuin sitkeää limaa kuin nestettä ja ne sykäykset ovat todella vahvoja.
      Tykkään kyllä kun hän laukeaa mun sisälle, kun tunnen hyvin nuo nytkähtelyt, ne ovat melkeinpä sellaisia takovia liikahduksia.
      Ainoa vaan, että aika sotku siitä tulee, kun tuo spermalima alkaa jossain vaiheessa valumaan uloskin, tai ainakin osa siitä, niin reidet on pitkän aikaa yhdynnän jälkeen tahmaiset.

    Ketjusta on poistettu 115 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe