Vanhanen, Vanhanen, Vanhanen :)

jorojukka-kukka

Nyt jo Merja Vanhanenkin on halunnut lööppeihin! "Mistähän löytäisi uuden suhteen?", kyseleepi hän.

Mielenkiinnolla jään seuraamaan palstamme reaktioita, koska tämän ex-puolison nimeen täällä vannottiin Vanhaskohun aikaan. Saako nyt Merja Vanhanen täältä pisteet ja paljonko niitä tulee.

12

1365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfasdfasdf

4-

Ruma. Kaipaisi liftiä kasvot. Muistuttaa feministiä ;)

• jorojukka-kukka

Minua kiinnostaa palstan pisteet Merja Vanhasen lööppitoiminnasta, eikä hänen ulkonäöstään. "Mistä löytäisin uuden miehen", Merja Vanhanen kyselee Iltasanomissa.

• Merja Vee

Ei saa pisteitä. Luulisi tuolla elämänkokemuksella tietävän, mistä uutta suhdetta voi lähteä etsimään.

Jos lehdessä pitää asiaa kuuluttaa, niin puhelinnumero juttuun mukaan. Eiköhän aina jotain löydy.

• P.e.p.e.

... fiksu nainen. En tiedä minkä tyyppisestä jutusta on kysymys tai missä juttu on julkaistu, mutta uskon sen olevan asiallinen. Eikö Merja ole peräti Keskustan kansanedustajaehdokas tulevissa vaaleissa. Näkyvyyden hakeminen on tällöin ymmärrettävää.

• jorojukka-kukka

Pepe, Iltasanomat.

• Minusta Merja V. on hoitanut suhteensa julkisuuteen erittäin tyylikkäästi, vrt. esim. Susan Kuronen...

Tosiasia kuitenkin on se, että iltapäivälehdet repivät nuo lööppinsä myydäkseen lehtiä ja sanan puolikaskin voi johtaa kohteelleen uskomattomaan julkisuuteen. Ehkä tähän ansaan lankesi myös kokematon Susan. Ok, vaalit on tulossa, mutten silti usko, että Merja itseään mihinkään lööppeihin olisi tunkemassa. Minusta sinällään ihan asiallinen juttu ja kuvastaa varmasti monen eronneen keski-ikäisen naisen tuntoja sinkkuelämästä.

• P.e.p.e.
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Pepe, Iltasanomat.

Hyvä juttu. Merja saattaisi olla ihan varteen otettava kansanedustaja. Viitauksia jutussa löytyy, mutta ne lienevät IS:n antipatiaa.

• Hertha

Samalla tavalla löytää uuden suhteen kuin Mattikin. Vaikka tältä palstalta. Onhan täällä näitä miehiä. Keskustelua, Merja!

• yksinkertainen

on toki sallittua kaikille.

Mutta mitä ihmeellistä on tuossa jutussa? Kyseessä on eduskuntaan pyrkivä fiksu ja ajatteleva nainen eikä mikään pyrkyrityyppinen pienellä nettisuhteella julkisuudessa epätoivoissaan ratsastava idiootti...

Eli mitä epäoikeudenmukaisuutta, vääryyttää, miesmyönteisyyttä, sovinistisuutta, epätasa-arvoisuutta Merja Vanhanen sinulle edustaa, jööris?

• jorojukka-kukka

Olet todella melkeinpä palsta ykkönen olettamaan kaikenlaista minun mielipiteistäni. Jännää sinänsä. Mistä tällä kertaa päättelet, että Merja Vanhanen edustaa minulle yhtikäs mitään?

Entä mitä eroa on kertoa iltapäivälehdessä onnettomasta rakkaussuhteestaan tai halustaan löytää uusi mies?????????????

• yksinkertainen
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Olet todella melkeinpä palsta ykkönen olettamaan kaikenlaista minun mielipiteistäni. Jännää sinänsä. Mistä tällä kertaa päättelet, että Merja Vanhanen edustaa minulle yhtikäs mitään?

Entä mitä eroa on kertoa iltapäivälehdessä onnettomasta rakkaussuhteestaan tai halustaan löytää uusi mies?????????????

ovat siinä, että toinen jatkanut samaa jankutusta ja vuodatusta jo viikko tolkulla. Toinen mainitsee asiasta kerran..

• kiinnosta

Tartuin tuossa juuri äsken tiskirättiin, joka mielestäni oli jotensakin vetovoimainen (pöytä pyyhkimättä). Jos nyt vertailemaan ryhtyisi - noh - en ryhdy.

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      252
      6547
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      29
      5037
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      98
      2975
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2347
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      32
      2173
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      57
      2095
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1883
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      24
      1820
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1592
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      236
      1574
    Aihe