X-files etsintää

kukka

auttakaa pientä! Mistä löytyisi X-files dvd boksi missä olisi kaikki tuotantokaudet,tai edes osa. En ole löytänyt mistään kaupasta missä olen hyllyjä kolunnut.

5

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PhearTheReaper

Kotimaisista kaupoista:
      http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=47338&lang=fi&subsite=movies&&ref=
      Kaikki tuotantokaudet -boksi, hinta 329€.

http://www.filmifriikki.fi/~oJdpx0000001/?Y999=PIF&Y104=005039036023061&Y220=4595530000005aad001a0d2d38c3114cf8824699
      kaikki tuotantokaudet -boksi, hinta 299,90€

Tai jos haluat saada sen kohtuullisesti halvemmalla, suosittelen brittiläistä sivustoa play.com:
      http://www.play.com/DVD/DVD/4-/701791/X_Files_Complete_Seasons_1_9_Box_Set/Product.html
      Kaikki tuotantokaudet -boksi, hinta 139,99£/~208€

Play:hin tarvitset tosin luottokortin, mutta hinta on silti sama koska toimitus on ilmainen.

• Play-poju

Play on tosi jees mutta tuon hintainen boksi jää tulliin ja joudut maksamaan arvonlisäveron päälle.

Raja on 45 euroa

• PhearTheReaper
        Play-poju kirjoitti:

Play on tosi jees mutta tuon hintainen boksi jää tulliin ja joudut maksamaan arvonlisäveron päälle.

Raja on 45 euroa

Itse unohdin tuon tullihomman aivan täysin kun en muistanut että vaikka Play on brittiläinen firma, niin keskus josta tavara lähetetään, sijaitsee Jerseyn saarella joka on osa EU:hun kuuluvaa Iso-Britanniaa, mutta Ahvenanmaan tyylinen vapaakauppa-alue, joka ei siis kuulu EU:hun.

Unohdin sen varmaan siksi kun olen tilannut sieltä meinaan ylikin 200 euron edestä DVD:itä kerralla mutta Play:lla laittoivat levyt useampaan pakettiin kun eivät olleet alunperinkään yhdessä boksissa. Näin ei yhtä pakettia kohden tullut yli 45 euron arvoa.    

Kannattaa vaikka kysellä tullista mikä on paras tapa toimia.. kun kuitenkin lisättyine alveineenkin koko paketti tulisi tyhmän pääni mukaan maksamaan alle 260 euroa, eli ainakin sellaset 40e säästöä Suomen hintoihin verrattuna jos on yhtä pihi kuin itse olen. :D

• mattson
        PhearTheReaper kirjoitti:

Itse unohdin tuon tullihomman aivan täysin kun en muistanut että vaikka Play on brittiläinen firma, niin keskus josta tavara lähetetään, sijaitsee Jerseyn saarella joka on osa EU:hun kuuluvaa Iso-Britanniaa, mutta Ahvenanmaan tyylinen vapaakauppa-alue, joka ei siis kuulu EU:hun.

Unohdin sen varmaan siksi kun olen tilannut sieltä meinaan ylikin 200 euron edestä DVD:itä kerralla mutta Play:lla laittoivat levyt useampaan pakettiin kun eivät olleet alunperinkään yhdessä boksissa. Näin ei yhtä pakettia kohden tullut yli 45 euron arvoa.    

Kannattaa vaikka kysellä tullista mikä on paras tapa toimia.. kun kuitenkin lisättyine alveineenkin koko paketti tulisi tyhmän pääni mukaan maksamaan alle 260 euroa, eli ainakin sellaset 40e säästöä Suomen hintoihin verrattuna jos on yhtä pihi kuin itse olen. :D

Osoitteesta
        http://www.bensonsworld.co.uk/dvd/7000000104743.asp?aff=tdf
        tuo complete box set löytyy playtakin halvemmalla, hintaan £134.99 (n. €204.36)
        En jaksanu vaivautua kattomaan, et toimiiko Bensonkin Jerseystä käsin, mut halvemmaksi se hinta joka tapauksessa jää.

• Veteranfan

Filmifriikki sivuilla mainostetaan X-Files Suomi julkaisuja kesäkuun loppu puolella,1 ja 2 kaudet tulevat myyntiin samaan aikaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      151
      13447
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9751
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      96
      9148
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      8086
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6773
    6. 149
      6186
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3365
    8. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      27
      1657
    9. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      397
      1265
    10. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1184
    Aihe