Onnea vaan kateellisille

hankkikaa elämä

Kyllä naurattaa ja välillä itkettääkin kun joskus tälle palstalle poikkean, ja aina samoja teinejä itkemässä HD stereotypioitaan. Katsokaa nyt jumalauta peiliin jos about 100:sta keskustelupalstasta valitsette HD -palstan jonne tuutte paskaa jauhamaan. Ei luulis vaativan paljoa aivokapasiteettia myöntää et on vaan kateellinen ja tyhmä. Pelkkä tyhmyyskään ei riitä sillä on aika epätodennäköistä että kaikki tyhmän arpoo randomisti aina samalle palstalle .. No tyhmähän ei tiedä olevansa tyhmä... joten tämä vaan teille vinkiksi.

Sitten vaan peilin eteen ja visin lyödä vetoa että sieltä katsoo max.18v siloposki, teiniviiksineen. Iskän tallissa on 125cc muovikuula. Itsevarmuutta niinkuin teineillä aina :-)

Mutta mitäpä minä tässä yritän saada tyhmää ymmärtämään että on tyhmä, tai teiniä ymmärtämään että on ei vielä ymmärrä ihan kaikkea; mutta ainahan voi yrittää...

28

4398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tätä

nykyään, minkäs teet. Se mua tässä huolestuttaa, että ei ole suomalaisuus enää sitä mitä se on ollut ja mitä se mulle aina on ollut eli suoraselkäisyyttä ja rehtiyttä. Kyllä sääliksi käy kun kansa aikanaan näitten varassa on. No, kesä tulee pian ja saa laittaa taas Harleyn liikkeelle. Sitä odotellessa.

• tuo että

kaikki vittuilijat osuu hd sivulle. Täällä sitten todistellaan muitten pyörien/motoristien paremmuutta hd:iin verttuna, eikä kukaan ainakaan kateuttaan ole tänne eksynyt, eihän? Suomi24-foorumilla on vaikka kuinka monta muuta merkkiä.. Vittuilkaa toisillenne, ei mun ainakaan tarvi soittaa turpaani honda, kawasaki, yamaha tms. foorumeilla.

• sensuroi..

Taas suurimman osan näistäkin vastauksista, eivät toki olleet korvaamattomia, mutta kuvastaa hyvin "ajan henkeä".
        Mikä olikaan se H-D malli, jota Suomesta ei saa ?

• ''''''''''''''''''''
        sensuroi.. kirjoitti:

Taas suurimman osan näistäkin vastauksista, eivät toki olleet korvaamattomia, mutta kuvastaa hyvin "ajan henkeä".
        Mikä olikaan se H-D malli, jota Suomesta ei saa ?

harrikkaa jos joku arvostelee niin sensuroidaan, kuskeja kyllä saa haukkua homoiks yms. Tää sheriffi on täys torvi esim toi tom of koko ketju olis poisto kamaa, samaa skeidaa alusta loppuun. Finninaamat sama mitä tähän viestiin vastaatte, ei paljon hetkauta.

• monta samaa
        '''''''''''''''''''' kirjoitti:

harrikkaa jos joku arvostelee niin sensuroidaan, kuskeja kyllä saa haukkua homoiks yms. Tää sheriffi on täys torvi esim toi tom of koko ketju olis poisto kamaa, samaa skeidaa alusta loppuun. Finninaamat sama mitä tähän viestiin vastaatte, ei paljon hetkauta.

olen aika! valikoitua on ton sefun poistot ihan mistäpäin vaan tuulee koko äijä on ku tuulimylly!!!!!!

• malleja ja kuvia vääriä

tossa juuri itte kerroit vääristyneistä mielikuvistasi -- joten älä muita neuvo -- paskat on omissa housuissasi !

• on kulkupeleinä

Volvo XC90 ja muoviluoti - kilogikseri. Ajan radalla johon tuo gikseri mielestäni sopii paremmin kuin fat-boy. On totta ettei ole nyt varaa ostaa HD:tä. Jos päättäisin luopua Volvosta saisin niitä pari-kolme hyvääkin, ei tosin nyt kiinnosta vaikka HD onkin makee pyörä.

Ihan vaan sillä etten ole kateellinen vaan että pyörä on valittu käyttötarkoituksen mukaan. Varmaan myös pyöräksi valitaan HD siksi että se vastaa tarkoitustaan, mielihalujen mukaan ?

• se ainakin
        on kulkupeleinä kirjoitti:

Volvo XC90 ja muoviluoti - kilogikseri. Ajan radalla johon tuo gikseri mielestäni sopii paremmin kuin fat-boy. On totta ettei ole nyt varaa ostaa HD:tä. Jos päättäisin luopua Volvosta saisin niitä pari-kolme hyvääkin, ei tosin nyt kiinnosta vaikka HD onkin makee pyörä.

Ihan vaan sillä etten ole kateellinen vaan että pyörä on valittu käyttötarkoituksen mukaan. Varmaan myös pyöräksi valitaan HD siksi että se vastaa tarkoitustaan, mielihalujen mukaan ?

mulla on aina mennyt eli pyörä (ja auto ym. vekottimet) on valittu ja hankittu OMIEN mielihalujen ja tarpeiden mukaan. Asiaan ei ole ikinä vaikuttanut eikä tule vaikuttamaan mielikuvat, ympäristötekijät tms. epäolennainen.

• Amerikan mopo

en ainakaan ole katellinen hd pyörille,on ollut vuodesta 74 lähtien japsipyöriä.

Ei se aina ole kateudesta kiinni jos ei osta harrikkaa.Eikä rahastakaan,vaan kun ei kiinnosta koko pyörä. On ollut vuodesta 74 lähtien monenmoista pärrää ja Harrikkaakin on kokeiltu.
      Perintöäkin sain muutaman satatuhatta euroa, ettei ole siitäkään kiinni.

• vuodesta 75

Itselläkin ollut monenlaista japsipyörää päätyen
        kawan 12 r:ään. Hauskaa on ollut vaikka ongelmiakin matkalla tullut. Ikää karttuessa halusin siirtyä customiin ja valitsin Harrikan. Valinnan perusteena oli ulkonäkö, äänet ja ajosta syntyvät fiilingit.

Päätös oli itseä tyydyttävä (ei paljon kiinnosta mitä muut ajattelevat). Yamahastakin tykkäsin nimenomaan ulkonäön vuoksi. Joskus tällä palstalla ihmetyttää, että verrataan Harrikkaa johonkin ns. kyykkypyörään. Eihän autoissakaan verrata maasturia henkilöautoon. Ns. kyykkypyöristä ei ole kuin hienoja muistoja, mutta
        aikansa kutakin. Harrikoita mielestäni asiallista
        verrata muihin customeihin ei kyykkyihin.

Ps molemmista pitävä

• olen
        vuodesta 75 kirjoitti:

kawan 12 r:ään. Hauskaa on ollut vaikka ongelmiakin matkalla tullut. Ikää karttuessa halusin siirtyä customiin ja valitsin Harrikan. Valinnan perusteena oli ulkonäkö, äänet ja ajosta syntyvät fiilingit.

Päätös oli itseä tyydyttävä (ei paljon kiinnosta mitä muut ajattelevat). Yamahastakin tykkäsin nimenomaan ulkonäön vuoksi. Joskus tällä palstalla ihmetyttää, että verrataan Harrikkaa johonkin ns. kyykkypyörään. Eihän autoissakaan verrata maasturia henkilöautoon. Ns. kyykkypyöristä ei ole kuin hienoja muistoja, mutta

Ps molemmista pitävä

mäkin ajanut 70-luvulta saakka, alkaen 500 Four, Tuutti, Ysi, jne. jne, jne. Nyt on alkanut tympimään. Customeita ei ole ollut koskaan eikä twiniä yleensäkään, pelkästään rivinelikoita. Tonnikakkonen Spora Roadsteri olis tarkotus hommata. Hyviä pyöriähän noi japsit ovat aina olleet, mutta, mutta....... jotenkin on tullut sellainen fiilis että pitää ostaa H-D. Toivottavasti ei tarvii sitten katua.

• änkkäri
        vuodesta 75 kirjoitti:

Ps molemmista pitävä

Nimenomaan minusta Harrikan äänet ovat tokerön kuuloiset. Papattava pauke ei kuulosta hyvältä.
        Pikkupoikien räpäteissä samat saundit, mutta pienemmät. Ääntä saa olla mutta kohtuus kaikessa.
        En myöskään pidä moottorin ulkonäöstä.

• makuasia
        änkkäri kirjoitti:

Nimenomaan minusta Harrikan äänet ovat tokerön kuuloiset. Papattava pauke ei kuulosta hyvältä.
        Pikkupoikien räpäteissä samat saundit, mutta pienemmät. Ääntä saa olla mutta kohtuus kaikessa.
        En myöskään pidä moottorin ulkonäöstä.

Hyvä että jollain on selvä kanta konkreettiseen asiaan. Oma maku on tärkeä pyörää valittaessa.

Itse tykkään äänistä, sinä et mitä sitten ???

Pysy kannassasi. Tuskin kumpikaan "homoja" .

• wvw
        olen kirjoitti:

mäkin ajanut 70-luvulta saakka, alkaen 500 Four, Tuutti, Ysi, jne. jne, jne. Nyt on alkanut tympimään. Customeita ei ole ollut koskaan eikä twiniä yleensäkään, pelkästään rivinelikoita. Tonnikakkonen Spora Roadsteri olis tarkotus hommata. Hyviä pyöriähän noi japsit ovat aina olleet, mutta, mutta....... jotenkin on tullut sellainen fiilis että pitää ostaa H-D. Toivottavasti ei tarvii sitten katua.

ostin 883 r neljän eri japsipyörän jalkeen kun on ollut rivi nelosta kaksi tahtia sekä pari vee nelosta.hieno laite ajaa jarrut hieman ensi alkuun oudot lyö lukkoon varoittamatta eikä keula niiaa niinkuin japsipyörissä.työkalut täytyy tietysti påivittää tuumasiksi jos rakentaa haluaa.jos tykkää jenkkiautoista tykkää veekakkosen saundista ja viriosia saa noihin ruiskupeleihin pikkuhiljaa lisää.

• viikot
        wvw kirjoitti:

ostin 883 r neljän eri japsipyörän jalkeen kun on ollut rivi nelosta kaksi tahtia sekä pari vee nelosta.hieno laite ajaa jarrut hieman ensi alkuun oudot lyö lukkoon varoittamatta eikä keula niiaa niinkuin japsipyörissä.työkalut täytyy tietysti påivittää tuumasiksi jos rakentaa haluaa.jos tykkää jenkkiautoista tykkää veekakkosen saundista ja viriosia saa noihin ruiskupeleihin pikkuhiljaa lisää.

Kyllä panit kätes paskaan.
        Eikä maksa paljon.

• omakohtaiseen
        viikot kirjoitti:

Kyllä panit kätes paskaan.
        Eikä maksa paljon.

kokemukseen tämäkin vastaus mahtoi perustua, Hevosmiesten Tietotoimistoon?

Onneksi olkoon 883R:n johdosta!

• kaikkinensa

Mulla on HD ja Honda Fireblade. Miksi ette osta kahta pyörää???? ei tarvii kiukutella...

• Jousa
        kaikkinensa kirjoitti:

Mulla on HD ja Honda Fireblade. Miksi ette osta kahta pyörää???? ei tarvii kiukutella...

Mullakin on Blade ja HD;)

• kartsa

HD-hemmotkin vois vilkaista myös joskus peiliin!!!!!!Mitä näkyyyyy? No Rölli peikkoja tietenkin.

• Vai niin.

Kyllä siellä mun tapauksessa ainakin ihan tavallinen töissä kayvä nelikymppinen suomalainen äijä näkyy.

• nams

Vastaan nyt yleisesti, enkä mihinkään yksittäiseen kommenttiin, kun tässä on tullut muutamia asiallisia vasta-vetoja... ihme kyllä vielä ei yhtään sellaista viestiä joihin viittasin tuolla vuodatuksellani. Asiaan siis:

En missään nimessä tarkoittanut että KAIKKI tälle palstalla poikkeavat, tai muilla pyörillä ajavat olisivat kateellisia HD:ta. Miksi olisivat?! Hienoja pyöriähän nämä kaikki ovat. Itse harkitsin tosi pitkään Jammun ja HD:n välillä. Kyykkypyörää en uskaltaisi ottaa - tappaisin vaan itteni - ja customien rento tyyli viehättää. Päädyin sitten HD:iin. Viittasin siis lähinnä näihin pelleihin jotka tulevat tänne häiriköimään - jos ei kiinnosta asiallinen keskustelu niin mikä niitä tänne oikein vetää, juuri tälle palstalle.. Ilmeisesti jokin HD:ssa imee niitä puoleensa kuin kärpäspaperi - oli se sitten tietoista tai ei.

Mulla ei oo tarvetta soittaa suutani muilla palstoilla. Ajattelin myös jatkaa omalla tyylilläni myös HD:n kanssa - sen varran kun mitään tyyliä nyt löytyy 40v siloposkisesta insinööristä jolla on muija, muksut ja omakotivelkaa vielä liki 20v:ksi.

• Onpahan H-D siitä kumma pyörä että harvan jättää tunteettomaksi. Toiset haukkuu aivan paskaks ja toiset ylistää taivaisiin. Sama homma tuntuu olevan esim. Ducatin kanssa. Jotain näissä täytyy olla...Itse ajelen Suzukilla mutta jos Luoja suo (ins Allah) joku päivä vielä V-2 tutisee perseen alla...

• mind veet
        seppotiitinen kirjoitti:

Onpahan H-D siitä kumma pyörä että harvan jättää tunteettomaksi. Toiset haukkuu aivan paskaks ja toiset ylistää taivaisiin. Sama homma tuntuu olevan esim. Ducatin kanssa. Jotain näissä täytyy olla...Itse ajelen Suzukilla mutta jos Luoja suo (ins Allah) joku päivä vielä V-2 tutisee perseen alla...

Mutta annapa ne Stasin kätyrien nimet siitä listaltasi, täältä ne eivät leviä minnekään !

• ------------
        mind veet kirjoitti:

Mutta annapa ne Stasin kätyrien nimet siitä listaltasi, täältä ne eivät leviä minnekään !

Mää vaihdoin aikoinaan (evo) -99 malli) japsiin ,Ja olen ollut tyytyväinen !

Pelkkä mielikuva ei aina riitä !

• .............
        ------------ kirjoitti:

Mää vaihdoin aikoinaan (evo) -99 malli) japsiin ,Ja olen ollut tyytyväinen !

Pelkkä mielikuva ei aina riitä !

vaihdon intikkani H-D:hen enkä ole katunut ja nyt tyttöystävälläkin on samanlainen.

• on se
        ............. kirjoitti:

vaihdon intikkani H-D:hen enkä ole katunut ja nyt tyttöystävälläkin on samanlainen.

kiva kun mun tyttöystävälläkin on H-D ja vielä ihan samanlainen. Me kun ollaan niin motoristipariskuntia että.... meillä kun ihan yhteinen harrastus...niih. On se kivaa. Näin tossa viime syksynä yhden mimmin liikennevaloissa jolta meni jostain kumman syystä iso customi kyljelleen ja eihän se sitä saanut pystyyn. Oli muiden tukkeena. Onneton!

• .............
        on se kirjoitti:

kiva kun mun tyttöystävälläkin on H-D ja vielä ihan samanlainen. Me kun ollaan niin motoristipariskuntia että.... meillä kun ihan yhteinen harrastus...niih. On se kivaa. Näin tossa viime syksynä yhden mimmin liikennevaloissa jolta meni jostain kumman syystä iso customi kyljelleen ja eihän se sitä saanut pystyyn. Oli muiden tukkeena. Onneton!

intikka jäi vertailussa kauas taakse.

• ymmärrän
        on se kirjoitti:

ja sua harmittaa sitten niin paljon..........ymmärrän.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2556
    2. 148
      2234
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2202
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1603
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1536
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      286
      1432
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe