Liikunnallinen ystäväni on menossa naimisiin ja olen yrittänyt pohdiskella hänen polttareihinsa jotain hänelle sopivaa pikku tuhmaa ohjelmaa. Jonkinlainen eroottinen, striptease-tyyppinen, aerobic-tunti voisi olla hauskaa, mutta mistä löytyisi sopiva opettaja? Netistä löytyi kyllä jotain videoita, mutta livenä opetus olisi ehkä kuitenkin mieleenpainuvampi kokemus. Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta, löytyykö pääkaupunkiseudulta tällaista palvelua?
Eroottinen tanssitunti polttariohjelmaksi?
8
2429
Vastaukset
- valitsin maistraatin
Itse valitsin maistraatin juuri tällaisten polttareiden vuoksi (ja osittain myös rahan vuoksi). Ihmettelen suuresti onko tosiaan sellaisia morsmaikkuja (tai sulhasia), jotka toivovat pikkutuhmaa ohjelmaa ja vieraita miehiä jne. Ja jos on, niin kannattaako silloin mennä naimisiin?
Mielestäni etenkin ystävien tulisi kunnioittaa avioliittoon aikovia. Nykyään kun se tehdään useinmiten rakkaudesta. Ei siinä kaivata pahaamieltä ennen häitä. Hääpari tuskin haikailee muiden kuin oman puolisonsa perään.
Mieleeni tulee vain, että tällaisia polttareita järjestävät "ystävät" ovat vain niin kateellisia, että yrittävät tahallaan pilata häät tai ainakin hääparin tunnelman häissä.- armitar
Omia polttareitani vietin muutama viiko sitten.
Ystäväni olivat järjestäneet minulle ihanan päivän. Oli oikein mukavaa !! Rakastan tulevaa aviomiestäni paljon ja en himoitse muita miehiä.
Polttareissani oli strippari joka oli mukava "kerran elämässä kokemus". Tämä ei muuta tunteitamme toisiamme kohtaan. Kummallinen ajatus, että stripparilla, striptease tanssilla olisi mitään tekemistä rakkauden kanssa tai olisi este avioliitolle. - Iina'80
Minäkään en ymmärrä miksi pitää tuoda vieraita miehiä/naisia polttareihin. Ihan kuin tahallaan tuodaan viime hetken kiusauksia. Kyllä minusta olisi ollut ikävää jos mieheni eteen/syliin olisi tuotu aloston vieras nainen juuri ennen häitä. (miehenikään ei olisi tästä pitänyt, kun itse oli asian kieltänyt) Polttareiden suunnittelijoiden tulee ottaa huomioon niin juhlakalu kuin tämän tuleva puoliso.
Itselläni oli juuri polttarit ja onneksi kaverit (sekä minun, että mieheni) olivat tajunneet tämän asian. Polttareissani oli seinäkiipeilyä, hyvät ruuat ravintolassa ja lopuksi saunomaan tuttavani mökille, jossa teimme kasvohoitoja. Pientä naposteltavaa ja juotavaa. Juttelimme myöhään yöhön. Mukavat muistot jäivät ja olen ikuisesti kiitollinen kavereilleni, etteivät he aiheuttaneet mielipahaa tai säröjä suhteeseemme. - kaaso
Mun viestini tuli selvästikin ihan väärin ymmärretyksi. Ajatuksenani oli siis jumppatunti naisten kesken ja tarkoituksena oppia pyörittämään lannetta ja liikkua seksikkäästi omaa tulevaa aviomiestä varten.
Netissä tarpeeksi kauan surffailtuani opin myös, että homman nimi on striptease-aerobic ja että sitä ei järjestetä Suomessa.
Polttarikauhuisille tiedoksi, että näissä polttareissa on lisäksi tarjolla hyvinvointiin ja kauneuteen liittyvää koulutusta, uskallusta testaavaa extreme-urheilua, lapsuus/nuoruus muisteluita sekä kansainvälistä eksotiikkaa ja tietenkin paljon terveellistä ruokaa. Uskoakseni nämä ovat ystäväni näköisiä juttuja ja niistä pitäisi löytyä jotain hauskaa myös kaikille muille juhlijoille.
Vaikka kyllä mua nyt kieltämättä on alkanut vähän hirvittää... Ystäväni vakuutti, ettei hänen vuokseen tarvitse järjestää polttareita, mutta toimitti kuitenkin kiltisti pitkän listan ystäviä ja sukulaisia (mm. molemmat äidit), jotka olisi suotavaa kutsua paikalle. Olisikohan paras ottaa varman päälle ja kutsua hänet ainoastaan työpäivän päätteeksi saunomaan...
p.s. Munkin ystävä menee muuten naimisiin maistraatissa. Mulle ei kuitenkaan ainakaan ole vielä osunut silmiin mitään kieltolappua, ettei maistraatissa vihittäville saa järjestää polttareita... - kaason kätyri
kaaso kirjoitti:
Mun viestini tuli selvästikin ihan väärin ymmärretyksi. Ajatuksenani oli siis jumppatunti naisten kesken ja tarkoituksena oppia pyörittämään lannetta ja liikkua seksikkäästi omaa tulevaa aviomiestä varten.
Netissä tarpeeksi kauan surffailtuani opin myös, että homman nimi on striptease-aerobic ja että sitä ei järjestetä Suomessa.
Polttarikauhuisille tiedoksi, että näissä polttareissa on lisäksi tarjolla hyvinvointiin ja kauneuteen liittyvää koulutusta, uskallusta testaavaa extreme-urheilua, lapsuus/nuoruus muisteluita sekä kansainvälistä eksotiikkaa ja tietenkin paljon terveellistä ruokaa. Uskoakseni nämä ovat ystäväni näköisiä juttuja ja niistä pitäisi löytyä jotain hauskaa myös kaikille muille juhlijoille.
Vaikka kyllä mua nyt kieltämättä on alkanut vähän hirvittää... Ystäväni vakuutti, ettei hänen vuokseen tarvitse järjestää polttareita, mutta toimitti kuitenkin kiltisti pitkän listan ystäviä ja sukulaisia (mm. molemmat äidit), jotka olisi suotavaa kutsua paikalle. Olisikohan paras ottaa varman päälle ja kutsua hänet ainoastaan työpäivän päätteeksi saunomaan...
p.s. Munkin ystävä menee muuten naimisiin maistraatissa. Mulle ei kuitenkaan ainakaan ole vielä osunut silmiin mitään kieltolappua, ettei maistraatissa vihittäville saa järjestää polttareita...Suunnitelmat kuulostaa hyvältä! Itse ainakin pitäisin tuollaisista polttareista. Ikävä kyllä ei häitä vielä tiedossa. Kaason apuna tässä ideoita metsästän ja hyvät ideat siis tarpeen. Tuo kauneuspuolen opastus juttu voisi sopia meidänkin päivänsankarille jossain muodossa.
Ihmettelen kuitenkin, että miksi äitit ovat vieraslistalla? Eikö siitä saata jollekkin muulle vieraalle tulla hieman vaivautunut olo? Riippuu tietenkin ihmisistä...
Maistraattikaan tuskin estää pitämästä polttareita, jos morsian ja sulhanen ovat etukäteen asiasta ilmoittaneet. Jälkikäteen ei mielestäni voi tai ainakaan pidä järjestää polttareita. Olen vain ollut siinä uskossa, että maistraatissa mennään naimisiin juuri sen vuoksi, että halutaan välttää kaikki ylinmääränen häähumu ja oheisjutut, kuten polttarit. Ei varmaan kuitenkaan kaikilla näin ole. Itse järjestäisin vain luvan kanssa polttarit. - 875421
Eikös polttareitten tarkoitus ole juuri se, että vietetään viimeinen ilta naimattomana ja silloin kuuluu tehdä kaikkea pöhlöä (en tarkoita mitään pettämistä vaan yleisesti)koska sitten papin aamenen jälkeen eletään aviollista "siveellistä elämää". Siis karkeasti sanottuna näin. Toisilla se tarkoittaa teehetkeä kasvonaamioiden kanssa. Toisille laskuvarjohyppyjä ja strippareita. Kaikkien oma valinta. Eikä sen stripparin ole tarkoitus pilata mitään ja antaa aihetta pettämiselle, katsoa saa vaan ei koskea. jos ei luottamusta löydy niin miksi mennä edes sitte naimisiin?? Eri asia jos juhlakalu ei itse halua mitään sellaista. Kyllä ainakin ite on vietetty kumpainenkin ikimuistoiset polttarit, eikä tartte mitään katua eikä myös harmitella kun oli niin nuivat kemut. Kukin tyylillään.
tiedustelee löytyikö strippitanssin opetusta?? Itsekin kaipaisin keväälle pääkaupunkiseudulle sellaista
- kaaso
Polttarit olivat viime viikonloppuna ja otsikon mukaisesti aerobic striptease oli jättimenestys.
Tilasin netistä Carmen Electran aerobic striptease dvd-sarjan ja sain houkuteltua erään puolitutun jumppaohjaajan opettajaksi meille. Olisi varmasti toiminut myös ilman opettajaakin sillä video on erittäin selkeä, mutta opettaja tietysti helpotti toteutusta ja hauskuutti kommenteillaan.
Meillä oli käytössä "the lap dance" sarja. Lihaskunto helpottaa sen suorittamista, mutta varsinaista "hiki-liikuntaa" se ei ole. Sarja on suht lyhyt: ensin keikutetaan lannetta tuolin takana, kierrtään tuoli, nostetaan jalat vuoron perään tuolille, istutataan tuolille, pyöritetään rintakehää ja vartaloa, kallistutaan tuolille makaamaan, potkitaan jaloilla ylös, sama toisin päin.
Rohkeimmat sarjat löytyvät videolta "advanced aerobic striptease". Melkein suosittelisin sitä polttareihin. Me jouduimme luopumaan siitä, koska siinä käytetään olennaisessa roolissa joitakin asusteita kuten hattua, solmiota, silmälaseja ja kauluspaitaa, ja meillä oli varusteiden paljouden kanssa jo muutenkin hankaluuksia.
Kannattaa vertailla hintoja, jos aikoo tilata dvd:t netistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569