Vesimiespetturit.

niitä ne on

Veskarit ovat itsekeskeisiä pettureita. Eivät näytä tunteitaan. Eivät puhu eivätkä pussaa.
Juntteja kaikki tyynni.

18

4015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä...

      horoskooppimerkkinen?

      • eräskin

        heinäkuun leijona.
        Ja mielipiteestään on harvinaisen varma.


      • kuin yrität
        eräskin kirjoitti:

        heinäkuun leijona.
        Ja mielipiteestään on harvinaisen varma.

        nähdä tikkua toisen silmässä, näe se halko omassa. Älä tuhla elämääsi toisten arvosteluun vaan keskity mieluummin omiin puutteisiin. Niitä on sulla omastakin takaa riittävästi ainakin viesteistäsi päätellen.


      • totuus vai totuus
        kuin yrität kirjoitti:

        nähdä tikkua toisen silmässä, näe se halko omassa. Älä tuhla elämääsi toisten arvosteluun vaan keskity mieluummin omiin puutteisiin. Niitä on sulla omastakin takaa riittävästi ainakin viesteistäsi päätellen.

        Mitä tuota kieltämään, samaa mieltä olette itsekin. Lukeekaa vain noita kirjoituksia. Vesimies on röyhkeä, oman edun tavoittelija, suuttuu jos ei saa tahtoaan läpi. Ajautuu vaikeuksiin toisten kanssa ja syyttää muita omista ongelmistaan. Lisäksi vielä on suustaan törkeä, ei tietoakaan yhteistyökyvystä. Uskoo omiin valheisiinsa. Arvaamaton. Tulee mieleen voimansa menettänyt leijona.


    • jellyviin

      Saman olen kokenut.. parhaita valehtelijoita ikinä. Päin naamaa valehtelevat, vaikka todisteet pettämisestä olisivat heidän nenänsä edessä...

      • justiinsa näin

        Joku sentäs on samaa mieltä.
        Vaan niinhän se juuri meneekin, eipä tuu seuraava ukko ainakaan oleen tollanen vesimiesvalehtelija. Törkeyden huippu se on kun päin naamaa sahataan silmään.


      • jellyver
        justiinsa näin kirjoitti:

        Joku sentäs on samaa mieltä.
        Vaan niinhän se juuri meneekin, eipä tuu seuraava ukko ainakaan oleen tollanen vesimiesvalehtelija. Törkeyden huippu se on kun päin naamaa sahataan silmään.

        Valehdellaan silmät kirkkaina vaikka veskarikin tietää että nyt on jääty kiinni. Myönnä ei, vaikka sängystä yllättäisi toisen kanssa.


      • san_shine
        justiinsa näin kirjoitti:

        Joku sentäs on samaa mieltä.
        Vaan niinhän se juuri meneekin, eipä tuu seuraava ukko ainakaan oleen tollanen vesimiesvalehtelija. Törkeyden huippu se on kun päin naamaa sahataan silmään.

        ei se kuulkaa oo horoskooppimerkistä kiinni vaan ihmisestä itestään.. paska nakki käyny jos on toinen pettäny ja valehdellu.. mut ehkä kannattais ennemminki miettiä omaa käyttäytymistään ku toisen horoskooppimerkkiä.. lapsellista tommonen.. aina löytyy syy ja useinmiten se on kuulkaa ihan omassa itessä..


    • joonia

      Olen täysin samaa mieltä! Olen nainen, joka seuraavalla kerralla ei haksahda vesimieheen.

    • erilaisia

      Kohdalleni on osunut 2 keskenään aivan erilaista vesimiestä. Toinen oli melko narsistinen, kukasta kukkaan tyyppi. Toinen eli (ukkoni) on avoin tunteissaan, kertoo tunteensa ja näyttää. eikä taida olla uskotonta sorttia.

      • merkeille

        Varmasti on kaikissa merkeissä kaikkia mahdollisia tyyppejä, mutta suuret linjat tuntuvat silti olevan tyypillisiä kullekin merkeille. Näitä keskusteluja lukemalla löytyy ne suuret linjat ja loput on hienosäätöä. Millä tavalla ihminen toteutta merkkiään, riippu muista tekijöistä ja ´yllättäen´ jopa vahaiskasvatuksesta.


    • tirlittan...

      Olen itse vesimies nainen ja siinä olet oikeassa, että vesimies ei paljoa puhu ja pussaa, mutta me näytämme tunteet pienillä joka päiväisillä eleillä. En minäkään kovin usein tunteistani puhu, ja se vaan on niin tyypillistä vesimiehelle ettei siitä kannata ottaa itseensä. Ja jos vesimies ei tyydytä tarpeitasi niin nytpähän sitten opit virheistäsi. Vesimies tarvitsee kaltaisensa kumppanin, esim kaksonen tai oinas. Näin veskari naisena voin sanoa, että jos joku mies yrittää hempeillä ja jutustella hempeitä niin kyllä minä aika vesimiehen tyyliin yritän vaihtaa puheenaihetta tai poistun paikalta. Tulee vaivalloinen olo! Tottakai hemepeilyä pitänee olla mutta liika on liikaa, siinä vaiheessa voi miehelle ostaa hamekankaan! Vesimies on aika taiteellinen tyyppi, kaikki ei tarvi olla ihan justiinsa!! Ja pitänee muistaa, että joillakin vesimiehillä menee se oma aika siihen ympäristön haisteluun...

    • Kaappi-veskari

      ...kaikki keräämään polttopuuta rovioon ja aloitetaan oikea vesimies-noitajahti!

    • KaurisMies

      Sellasia ne vaan on...eivätkä muuksi muutu.

    • Nauttinut

      Ovat kumminkin hyviä rakastajia.

    • KOKENUT

      VALEHTELEVAT, PETTÄVÄT,EIVÄT OSAA NÄYTTÄÄ TUNTEITAAN, EI OLE MIELIPITEITÄ.

    • Näin se vain on

      Hei
      vaakamies todellinen huoripukki.

    • Kate83

      Itse Vesimies Naisena olen hyvin uskollinen suhteessa ja ei tulisi mieleenikään pettää kumppaniani=).. Kun rakastun niin olen hyvin omistuvainen,romanttinen ja näytän tunteeni avoimesti joka päiväises arjes=).. Perustuu varmaan hyvään kotikasvatukseen;)..Kerron tunteistani ja suukottelen omaa kultaa,kun siltä tuntuu=)..Olen varmaan poikkeus Vesimiehestä=).. Vasta kohta kylmälle ja vaikeasti ilmaisuille tunteille=)..

      Mun luonteeseeni ja periaatteisiini ei kuulu pettäminen.. ja jotka sitä tekee niin niit ihmisii en oo koskaan ymmärtänyt.. Jotkut opisto aikaiset kamut olivat sellasii.. ja en ymmärrä että mitä järkee siin on.. ja mitä ne siit saa.. Mut se siitä.. Itse jos sortuisin..niin varmasti sydän särkyis..

      Tosta itsekeskeisyydestä.. en mielestäni ole sitä vaan ajattelen myös toisten tunteita ja otan ne huomioon.. oon niin sanotusti kakkosena..,ajattelen enemmän toisten tunteita kuin omia,mutta kun teen tai haluan jotain niin annan sen kuulua ja ajattelen vain itseäni,kun tunnen siihen todella tarvetta...esim..yksin oloon ja mitä ny mihinkin..

      On sanottu monta kertaa jotta oon liian kiltti ihminen ja se on toisaalta huono piirre,koska sen huomaajat käyttävät tilaisuutta hyväkseen ja käyttävät hyväksi.. Mutta tuo kuuluisa naisen vaisto on kyllä tarvittaessa kertonut aika paljon asioita ennalta ja kiitos sen niin pysyy ajan tasalla..

      Oon sen verran tunteellinen ihminen.. Tosiaan meit Vesimiehii on erilaisia,persoonia ja luonteita.. Kunhan meihin vaan tutustuu paremmin.. ja jos tuntee muutaman Vesimiehen,niin mielestäni se ei oikeuta haukkumaan kaikkia Vesimiehiä maan rakoon.. Mikäs nyt horoskoopiltaan oletkaan niin varmasti on joitakin samoja mielipiteitä myös sun horoskooppimerkistäs,jotta mietippä sitä.. Ja tuon mielipiteen vois pitää omas tiedos.. Ennemmin kuin kertoa sen "meidän vesimiesten" keskustelu palstalla.. Mut tuon asian ois voinu kertoo ja selventää rakentavammin..esimerkiksi jos on omii kokemuksii ja kertoo enemmän meidän luonteesta ja teoista.. Eikä vain haukkua ja töksäyttää tuollaista..

      Se mun mielipide sun laittamasta viestistäs..

      Tunteellinen Vesimies Nainen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe