kuka mahtaa olla suomen nuorin hirven ampuja/kaataja

kaataja17

Niin onko kellään tietoa suomen nuorimmasta hirven kaatajasta?

27

4234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jöl

      Täällä muoniossa ainakin 15 vuotias on kaatanut hirven

      • pohjalaanen

        Etelä-pohjammalla on pantu reilusti paremmaksi.


    • löytyy täältää...

      Taitaa löytyy täält kymistä...

      • . .

        miskä muka


    • kävi 30-vuotta sitten...

      salakaatamassa hirven yksinään ollessaan noin 9 vuotias. Asuivat maalla ja oli omaa metsää. Mutta se oli sitä aikaa.

      • voivoi .

        voi niitä hyviä aikoja. tässä kyllä varmaan tarkoitettiin luvallisesti ammuttua


    • pekko-setä

      taitaa olla sitten nuorin tuo naapurin 7v tyttö joka on kaatanut vasan pari vuotta sitten. sitä on ollu todistamassakin muutama immeinen

      • nuorempi s

        millä mahtoi kaataa, vai kaatoiko hirvi tytön


      • lienee

        nuorin tuo naapurin 6v poika joka ampui 6 piikkisen sarvipään viime syksynä 6,5x55:sella.


      • e ,
        lienee kirjoitti:

        nuorin tuo naapurin 6v poika joka ampui 6 piikkisen sarvipään viime syksynä 6,5x55:sella.

        Oikein laillisesti, kaikkien pykälien mukaanko?


      • hah
        lienee kirjoitti:

        nuorin tuo naapurin 6v poika joka ampui 6 piikkisen sarvipään viime syksynä 6,5x55:sella.

        ...kovin oli pienet sarvet niitähän tulee vastaan joka kuusen takaa.


      • jahdissa
        e , kirjoitti:

        Oikein laillisesti, kaikkien pykälien mukaanko?

        ei tänävuonna ammuttu laittomasti ainoatakaan hirveä. Siis laillisesti tietenkin.


      • aargh
        lienee kirjoitti:

        nuorin tuo naapurin 6v poika joka ampui 6 piikkisen sarvipään viime syksynä 6,5x55:sella.

        Länsi-Suomessa
        Kirjoittanut: lienee 31.12.2006 klo 21.55

           nuorin tuo naapurin 6v poika joka ampui 6 piikkisen sarvipään viime syksynä 6,5x55:sella.

        AI 6 VUOTIAALLA METSÄSTYSKORTTI!!


      • Tessu
        e , kirjoitti:

        Oikein laillisesti, kaikkien pykälien mukaanko?

        Tuskin laillisesti koska metsästyskortti vaaditaan ja hirvikokeen suoritus.Poikani ampui 8 piikkisen sonnin koiranhaukusta 29.11.2008 Sotkamossa 11vuotiaana.Kertalukauksella tietysti.


      • Anonyymi
        aargh kirjoitti:

        Länsi-Suomessa
        Kirjoittanut: lienee 31.12.2006 klo 21.55

           nuorin tuo naapurin 6v poika joka ampui 6 piikkisen sarvipään viime syksynä 6,5x55:sella.

        AI 6 VUOTIAALLA METSÄSTYSKORTTI!!

        Miksi ei voisi olla 6 vuotiaalla metsästyskorttia? Metsästysasioista voi olla hyvinkin perillä joten tuossakin on vaan pitänyt odottella että osaa lukea riittävän hyvin läpäistäkseen kokeen. Vai saako jollain erityismenettelyllä suorittaa kokeen suullisesti? Tuelta ampuminenkaan ei ole niin ihmeellistä, etteikö 6 vuotias voisi suorittaa ampumakoetta.


    • jus de

      Ite olin 14v kun kaadoin ensinmäiset hirvet, mut omassa tiedossa on täällä p-pohjanmaalla että 10 vuotias poika olisi ampunut hirven..

      • kyllä täälä

        osataan


      • lolleropoks
        kyllä täälä kirjoitti:

        osataan

        ite olin 10 vuotias ku ammuin ekan.


      • Ruuanparantaja
        lolleropoks kirjoitti:

        ite olin 10 vuotias ku ammuin ekan.

        Toi maksan kotia ollessaan 10vuotias.Ja heinäkuuta se oli -70luvulla


      • aaslakka
        Ruuanparantaja kirjoitti:

        Toi maksan kotia ollessaan 10vuotias.Ja heinäkuuta se oli -70luvulla

        mie ammuin 5.5.vuotiaana isän repusta hirven.repussa olin siksi kun en enää jaksanut kävellä ,niin isä laittoi reppuun.hitto ja repun narut oli niin tiukalla ettei henkiä saanu.


    • Ei aseita alaikäisil

      Mikä kehumisen aihe tuommoinen on, että kuka on nuorena ampunut hirven. Onhan noita videoita nähty jossa isät on nappulaikäisen laittaneet hirveä ampumaan ja suolille pätkäisty. Kannattaisi kasvaa sekä isän että pojan vähän henkisestikin ensin.

      • Anonyymi

        Laitahan linkki tuollaiseen videoon, edes yhteen.


    • Anonyymi

      Olen hakenut metsästys kortin 7v ja ammuin hirven 10v

    • Anonyymi

      Kyllä niitä on nuorempiakin mutta itse ammuin kolme tänä syksyn. 13 ikää.

    • Anonyymi

      Itse olen suorittanut metsästyskortin 12 vuotiaana, mutta siihen aikaan hirvimerkki ammuttiin liikkuvaan hirveen ja sitä en olisi tainnut saada suoritettua, toki ei ollut tavoitteenakaan. Yksipiippuisella 16cal baikkalilla ammuin kolme jänistä tuona ensimmäisenä jahtisyksynä.

    • Anonyymi

      Naapurin Kalle 5v. ampui ennen joulua. Pellolla oli 4 hirveä; Kalle ampui neljä kertaa ja osui kaikkiin neljään.

    • Anonyymi

      Kuka on nuorin ihmisen kaatanut metsästäjä? Ei huomioida sodissa tapahtuneita kaatoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe