Mönkijä teloilla

lumet hukassa

Milloinkahan valmistajat heräävät kehittämään mönkijän/lumikelkan välimuodon jossa olisi kahdet telat.Menisi maastossa on lunta tai ei.
Tekniikat pitäisi olla valmiina keksittynä;armeijan panvaakenit,kaivinkoneet,takavuosina on tehty lumikelkkaakin kahdella matolla.
Ei olisi paljosta kiinni kehittää tällainen jokakelin ajopeli.Miksi tätä ei ole jo markkinoilla? Yhden miehen ajopelinä ei pitäisi olla liian raskasrakenteinenkaan.

12

2746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marssit

liikkeeseen ja ostat!!!

• esimerkin

mallin että voisi etsiä moisia menopelejä.
        Onko ne kehitetty yhden miehen käyttöön sopiviksi.löytyyköhän netistä kuvia,lisätietoja.

• 4x4bmw
      • joskus nähneeni kuvia (ja kerran luonnossakin) sellaisesta, missä oli takan telat. Ettei vain ollut joku pidennetty ja lavalla varustettu malli? Joku amerikkalainen nimi?

• aloittaja

Miehille jotka kulkevat omia polkujaan.Hinnat taitaa vain olla messinkiä,on vähän sen näköinen.
        Tosi hyvät sivut heitit,kiitos siitä.

• camry
        sitroen kirjoitti:

joskus nähneeni kuvia (ja kerran luonnossakin) sellaisesta, missä oli takan telat. Ettei vain ollut joku pidennetty ja lavalla varustettu malli? Joku amerikkalainen nimi?

Polaris Sportsman 500 6x6 ?
        Kuva löytyy Google-haulla (Kuvat).

• burde

www.litefootatv.com
      http://www.takatalo.fi/atvpolaris.html POLARIS PROSPECTOR -telasarja

• asdfrtgyhjuk

ja menee paremmin upottavassa lumessa kuin kelkka kokeikin muistaakseni polarista tai artic cattia 700c.kovalla alamäkeen pirullinen ajettava ainakin 60kympin vauhdissa mut kovalla ylämäkeen paljon vakaampi,ja oli muuten neljällä telalla ja jokainen vetävä,itse ainakin ottaisin ennemmin telamönkkärin hyötykäyttöön kuin kelkan

• saa myös

prätkiinkin takapäähän ja suksi etupäähän.. ainakin olen netissä nähny videoita ja linkkei jo varman 3-4 v sitten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      165
      1920
    2. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      82
      1624
    3. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      38
      1547
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      18
      1406
    5. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1264
    6. Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme

Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?
      Ikävä
      55
      1126
    7. Kirk ei ollut hyvä ihminen

Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli
      Maailman menoa
      245
      1106
    8. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      60
      1043
    9. Minulla on edelleen

ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o
      Ikävä
      43
      989
    10. Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa

Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol
      Maailman menoa
      172
      972
    Aihe