Milloinkahan valmistajat heräävät kehittämään mönkijän/lumikelkan välimuodon jossa olisi kahdet telat.Menisi maastossa on lunta tai ei.
Tekniikat pitäisi olla valmiina keksittynä;armeijan panvaakenit,kaivinkoneet,takavuosina on tehty lumikelkkaakin kahdella matolla.
Ei olisi paljosta kiinni kehittää tällainen jokakelin ajopeli.Miksi tätä ei ole jo markkinoilla? Yhden miehen ajopelinä ei pitäisi olla liian raskasrakenteinenkaan.
Mönkijä teloilla
12
2746
Vastaukset
- marssit
liikkeeseen ja ostat!!!
- esimerkin
mallin että voisi etsiä moisia menopelejä.
Onko ne kehitetty yhden miehen käyttöön sopiviksi.löytyyköhän netistä kuvia,lisätietoja.
- 4x4bmw
tuote melkein jo on,tosin neljällä telalla.
http://www.rhead.org/kuvia/journeys/atv2006/DSCF3488.JPG.htmljoskus nähneeni kuvia (ja kerran luonnossakin) sellaisesta, missä oli takan telat. Ettei vain ollut joku pidennetty ja lavalla varustettu malli? Joku amerikkalainen nimi?
- aloittaja
Miehille jotka kulkevat omia polkujaan.Hinnat taitaa vain olla messinkiä,on vähän sen näköinen.
Tosi hyvät sivut heitit,kiitos siitä. - camry
sitroen kirjoitti:
joskus nähneeni kuvia (ja kerran luonnossakin) sellaisesta, missä oli takan telat. Ettei vain ollut joku pidennetty ja lavalla varustettu malli? Joku amerikkalainen nimi?
Polaris Sportsman 500 6x6 ?
Kuva löytyy Google-haulla (Kuvat).
- burde
www.litefootatv.com
http://www.takatalo.fi/atvpolaris.html POLARIS PROSPECTOR -telasarja - asdfrtgyhjuk
ja menee paremmin upottavassa lumessa kuin kelkka kokeikin muistaakseni polarista tai artic cattia 700c.kovalla alamäkeen pirullinen ajettava ainakin 60kympin vauhdissa mut kovalla ylämäkeen paljon vakaampi,ja oli muuten neljällä telalla ja jokainen vetävä,itse ainakin ottaisin ennemmin telamönkkärin hyötykäyttöön kuin kelkan
- saa myös
prätkiinkin takapäähän ja suksi etupäähän.. ainakin olen netissä nähny videoita ja linkkei jo varman 3-4 v sitten
- aloittaja
Onko tiedossa näitä moottoripyörä videoita/linkkejä,valmistajia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1651920- 821624
- 381547
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?181406- 621264
Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?551126Kirk ei ollut hyvä ihminen
Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli2451106Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p601043Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o43989Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol172972