Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme

Anonyymi-ap

Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?

57

1262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin teemme.harmi ku kummatkin on pelkureita.

• Anonyymi

Mä en kyllä ole, mutta toimintamahdollisuudet on rajalliset

• Anonyymi

Luulen, että hän tekee jotain kivaa. Itse teen juuri kuvaamaasi. 😅

• Anonyymi

Kärvistelyä vaan 😬

• Anonyymi

Minä ainakin kaipaan ja paljon. Muutama päivä on ollut hiukan helpompaa, kun ollaan viestitelty, mutta kaipuu ja halu on vaan lisääntyneet. Sivusta huutelen

• Anonyymi

Nyt on ikävä jo melko maximissa. Tekisi mieli mennä ja... ❤️

• Anonyymi

Minä ainakin kärvistelen juuri noin.

• Anonyymi

Kaikkea sitä ihminen vapaaehtoisesti suostuukin tekemään. Älyttömät tunteet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea sitä ihminen vapaaehtoisesti suostuukin tekemään. Älyttömät tunteet!

Niinpä! Ja kun vielä tietää pitkän viikon olevan edessä... Joillakin nimeltämainitsemattomilla 🤨 Että ei mee aivan nallekarkit tasan, hmph. -epistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä! Ja kun vielä tietää pitkän viikon olevan edessä... Joillakin nimeltämainitsemattomilla 🤨 Että ei mee aivan nallekarkit tasan, hmph. -epistä

Söin just nallekarkkeja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söin just nallekarkkeja

Oispa merkkareita. Ne oli hyviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oispa merkkareita. Ne oli hyviä.

Ette puhu karkeista 😶🤫🫩

• Anonyymi

Niin.. Minä ainakin olen "kärvistellyt" näiden tunteiden ja ikävän kanssa jo aika kauan.

• Anonyymi

Mikä on aika kauan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on aika kauan?

Enemmän kuin vähän aikaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän kuin vähän aikaa

Selvä peli eli puolesta vuodesta vuoteen.

• Anonyymi

Ikävä kyllä siltä se näyttää ja kumpikaan ei uskalla laittaa tikkua ristiin asian suhteen.

• Anonyymi

Totta ja ei..

• Anonyymi

Mihin sinun uskaltamattomuutesi perustuu?

• Anonyymi

Alkaako vanhemmiten tippua hampaat suusta?

• Anonyymi

Omat on ja pysyy 😬

Ennen vanhaan saatiin rippilahjaksi tekohampaat.
        Nykyihmiset eivät ymmärrä miten etuoikeutettuja ovat hammashoidon suhteen.

• Anonyymi

Minä ainakin latailen intensiivistä energiaa pienen taantumaan jälkeen. Jos emme ole valmiina, minun täytyy elää joka tapauksessa aktiivisemmin.

• Anonyymi

Niin. Me kärvistellään tunteidemme kanssa ja kumpikin tietääkin sen. Tää on hulluutta.

Nainen sivusta

• Anonyymi

Mä oon pikkusen hullu. /mies sivusta

• Anonyymi

Varmasti monella noin. Pitäisi vain kohdata ja jutella, niin siitä se varmaan useimmilla nytkähtäisi eteen päin.

• Anonyymi

Käsittämätöntä että suuret tunteet voi tietyllä tavalla jopa pelottaa. Aivan ennennäkemätön tilanne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittämätöntä että suuret tunteet voi tietyllä tavalla jopa pelottaa. Aivan ennennäkemätön tilanne

Mua ei pelota mitkään tunteet vaan keskeneräisyys siitä ettei olla puhuttu yhdessä. Ihmisen elämässä mikään ei rasita niin paljon kuin keskeneräiset asiat.
        Niihin liittyy tunteet ja toisesta välittäminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kontrollin menettämisen pelko uuden tunteen edessä. Hyvin tyypillinen reaktio. Ei se auta pelkoon.. mutta et menetä kontrollia. Tunteiden väkisellä pidättäminen ja peittely saa ne ryöppymään arvaamattomasti. Salli itsesi tuntea ja luota että sä totut uuteen lopulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin usein tapahtuu. Se on normaaliakin.

• Anonyymi

En tiedä. Minun tarvitsisi kyllä olla joka yö yhden naisen viekussa ja oikeastaan aina kun mahdollista.

• Anonyymi

Kyllä, mullakin on eräs jota kaipaan lähelle. Mut jos et oo kuullu niin mä valitettavasti joskus kuorsaan. Eli jos haluat nukkua niin pidä minut hereillä, eiku...🤔

• Anonyymi

Eihän järkevät aikuiset ihmiset nyt niin tekisi ;-)
      Nainen sivusta

• Anonyymi

Jospa molemmista löytyy kuin löytyykin juuri sen verran epäjärkevyyttä, vaikka aikuisia ollaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa molemmista löytyy kuin löytyykin juuri sen verran epäjärkevyyttä, vaikka aikuisia ollaankin.

Siltä se nyt on kovasti näyttänyt ja etenkin tuntunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä se nyt on kovasti näyttänyt ja etenkin tuntunut.

Ihmettelyä ja odottelua on kyllä riittänyt. Mahtaisitkohan olla hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelyä ja odottelua on kyllä riittänyt. Mahtaisitkohan olla hän.

Molemmat meistä ainakin tietää toistemme tunteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat meistä ainakin tietää toistemme tunteista.

Puhutko nyt työkaveristasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun työkaveri on maailman ihanin. Molemmat tiedetään toistemme tunteet ja leijaillaan jossain pää pilvissä. Ikävä on, kun ei nähdä koko ajan eikä edes joka päivä. Jos hän sattuisi tämän lukemaan, niin tietäkööt, että minulle on vain hän. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun työkaveri on maailman ihanin. Molemmat tiedetään toistemme tunteet ja leijaillaan jossain pää pilvissä. Ikävä on, kun ei nähdä koko ajan eikä edes joka päivä. Jos hän sattuisi tämän lukemaan, niin tietäkööt, että minulle on vain hän. ❤️

Muillakin siis ihania kollegoja. ❤️ hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä vaan minä tunnun leijailevan 🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uteletko tältä abstraktilta naiselta eli palstasedältä kaikkiin sen hiljattain kirjoittamiin provoihin liittyen ja yrität ikäänkuin manageerata/hallita jonkun yksilön elämää? Hanki elämä jo

• Anonyymi

Itse asiassa en missään vaiheessa ole luullut tätä tilannetta kummankaan puolelta tunteettomaksi. Molemmat vain olleet liian jääriä.

• Anonyymi

Lupaan, että yritän olla vähemmän jäärä.
        -sivusta

• Anonyymi

Olen pidempään yrittänyt tunteista eroon. Saattaa vastapuolellakin olla tunteita, muttei halua edes vastata viestiin.

Olkoon sitten. Ei halua, tuntemattomana tulee vastaan. Omalla tavalla vapauttavaa.

-p

• Anonyymi

Mä vierastan tätä vastapuolella sanaa. Eikö pitäisi olla samalla puolella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä vierastan tätä vastapuolella sanaa. Eikö pitäisi olla samalla puolella?

Anteeksi virheellinen sanavalinta. Tämä on vähän surullista enkä tiedä mitä ajatella. Siksi yritän resetoida itseäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi virheellinen sanavalinta. Tämä on vähän surullista enkä tiedä mitä ajatella. Siksi yritän resetoida itseäni.

Ei tarvitse pyytää anteeksi. Tsemppiä, toivottavasti kaikki kääntyy vielä niin kuin haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse pyytää anteeksi. Tsemppiä, toivottavasti kaikki kääntyy vielä niin kuin haluat.

Kiitos kannustuksesta. Yritän päästä eroon näistä pskoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen katsellut asuntoja muilta alueilta jos muutto vähän helpottaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen katsellut asuntoja muilta alueilta jos muutto vähän helpottaisi.

Minäkin katson viikottain asuntoja. Vielä en ole tehnyt mitään muuttopäätöstä, kunhan tarkistan markkinatilannetta.

• Anonyymi

En kyllä sinusta ole varma mutta omalla kohdalla asiat ovat juuri näin .

• Anonyymi

Uskon kyllä että tiedät

• Anonyymi

Hieman itsekästä. mutta toivon näin. Vaihtoehto kun on, että vain minä kärvistelen ihan syyttä.

• Anonyymi

Mä ainakin kärvistelen ja ehkä hänkin.

• Anonyymi

Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme a kumpikaan ei saa todellisia toimenpiteitä suoritettua?

• Anonyymi

Minut jätetään pian taas yksin 🙂 Ennemmin yksin kuin huonossa seurassa 🙂

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      239
      4349
    2. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      17
      3949
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      38
      3870
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      34
      3865
    5. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      145
      3742
    6. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      3712
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      124
      3522
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      2974
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      19
      2825
    10. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      262
      2620
    Aihe