Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?
Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
57
1262
Vastaukset
- Anonyymi
Näin teemme.harmi ku kummatkin on pelkureita.
- Anonyymi
Mä en kyllä ole, mutta toimintamahdollisuudet on rajalliset
- Anonyymi
Luulen, että hän tekee jotain kivaa. Itse teen juuri kuvaamaasi. 😅
- Anonyymi
Kärvistelyä vaan 😬
- Anonyymi
Minä ainakin kaipaan ja paljon. Muutama päivä on ollut hiukan helpompaa, kun ollaan viestitelty, mutta kaipuu ja halu on vaan lisääntyneet. Sivusta huutelen
- Anonyymi
Nyt on ikävä jo melko maximissa. Tekisi mieli mennä ja... ❤️
- Anonyymi
Minä ainakin kärvistelen juuri noin.
- Anonyymi
Kaikkea sitä ihminen vapaaehtoisesti suostuukin tekemään. Älyttömät tunteet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea sitä ihminen vapaaehtoisesti suostuukin tekemään. Älyttömät tunteet!
Niinpä! Ja kun vielä tietää pitkän viikon olevan edessä... Joillakin nimeltämainitsemattomilla 🤨 Että ei mee aivan nallekarkit tasan, hmph. -epistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Ja kun vielä tietää pitkän viikon olevan edessä... Joillakin nimeltämainitsemattomilla 🤨 Että ei mee aivan nallekarkit tasan, hmph. -epistä
Söin just nallekarkkeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söin just nallekarkkeja
Oispa merkkareita. Ne oli hyviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oispa merkkareita. Ne oli hyviä.
Ette puhu karkeista 😶🤫
- Anonyymi
Niin.. Minä ainakin olen "kärvistellyt" näiden tunteiden ja ikävän kanssa jo aika kauan.
- Anonyymi
Mikä on aika kauan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on aika kauan?
Enemmän kuin vähän aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän kuin vähän aikaa
Selvä peli eli puolesta vuodesta vuoteen.
- Anonyymi
Ikävä kyllä siltä se näyttää ja kumpikaan ei uskalla laittaa tikkua ristiin asian suhteen.
- Anonyymi
Totta ja ei..
- Anonyymi
Mihin sinun uskaltamattomuutesi perustuu?
- Anonyymi
Alkaako vanhemmiten tippua hampaat suusta?
- Anonyymi
Omat on ja pysyy 😬
Ennen vanhaan saatiin rippilahjaksi tekohampaat.
Nykyihmiset eivät ymmärrä miten etuoikeutettuja ovat hammashoidon suhteen.
- Anonyymi
Minä ainakin latailen intensiivistä energiaa pienen taantumaan jälkeen. Jos emme ole valmiina, minun täytyy elää joka tapauksessa aktiivisemmin.
- Anonyymi
Niin. Me kärvistellään tunteidemme kanssa ja kumpikin tietääkin sen. Tää on hulluutta.
Nainen sivusta- Anonyymi
Mä oon pikkusen hullu. /mies sivusta
- Anonyymi
Varmasti monella noin. Pitäisi vain kohdata ja jutella, niin siitä se varmaan useimmilla nytkähtäisi eteen päin.
- Anonyymi
Käsittämätöntä että suuret tunteet voi tietyllä tavalla jopa pelottaa. Aivan ennennäkemätön tilanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittämätöntä että suuret tunteet voi tietyllä tavalla jopa pelottaa. Aivan ennennäkemätön tilanne
Mua ei pelota mitkään tunteet vaan keskeneräisyys siitä ettei olla puhuttu yhdessä. Ihmisen elämässä mikään ei rasita niin paljon kuin keskeneräiset asiat.
Niihin liittyy tunteet ja toisesta välittäminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontrollin menettämisen pelko uuden tunteen edessä. Hyvin tyypillinen reaktio. Ei se auta pelkoon.. mutta et menetä kontrollia. Tunteiden väkisellä pidättäminen ja peittely saa ne ryöppymään arvaamattomasti. Salli itsesi tuntea ja luota että sä totut uuteen lopulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin usein tapahtuu. Se on normaaliakin.
- Anonyymi
En tiedä. Minun tarvitsisi kyllä olla joka yö yhden naisen viekussa ja oikeastaan aina kun mahdollista.
- Anonyymi
Kyllä, mullakin on eräs jota kaipaan lähelle. Mut jos et oo kuullu niin mä valitettavasti joskus kuorsaan. Eli jos haluat nukkua niin pidä minut hereillä, eiku...🤔
- Anonyymi
Eihän järkevät aikuiset ihmiset nyt niin tekisi ;-)
Nainen sivusta- Anonyymi
Jospa molemmista löytyy kuin löytyykin juuri sen verran epäjärkevyyttä, vaikka aikuisia ollaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa molemmista löytyy kuin löytyykin juuri sen verran epäjärkevyyttä, vaikka aikuisia ollaankin.
Siltä se nyt on kovasti näyttänyt ja etenkin tuntunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä se nyt on kovasti näyttänyt ja etenkin tuntunut.
Ihmettelyä ja odottelua on kyllä riittänyt. Mahtaisitkohan olla hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelyä ja odottelua on kyllä riittänyt. Mahtaisitkohan olla hän.
Molemmat meistä ainakin tietää toistemme tunteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat meistä ainakin tietää toistemme tunteista.
Puhutko nyt työkaveristasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun työkaveri on maailman ihanin. Molemmat tiedetään toistemme tunteet ja leijaillaan jossain pää pilvissä. Ikävä on, kun ei nähdä koko ajan eikä edes joka päivä. Jos hän sattuisi tämän lukemaan, niin tietäkööt, että minulle on vain hän. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun työkaveri on maailman ihanin. Molemmat tiedetään toistemme tunteet ja leijaillaan jossain pää pilvissä. Ikävä on, kun ei nähdä koko ajan eikä edes joka päivä. Jos hän sattuisi tämän lukemaan, niin tietäkööt, että minulle on vain hän. ❤️
Muillakin siis ihania kollegoja. ❤️ hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä vaan minä tunnun leijailevan 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uteletko tältä abstraktilta naiselta eli palstasedältä kaikkiin sen hiljattain kirjoittamiin provoihin liittyen ja yrität ikäänkuin manageerata/hallita jonkun yksilön elämää? Hanki elämä jo
- Anonyymi
Itse asiassa en missään vaiheessa ole luullut tätä tilannetta kummankaan puolelta tunteettomaksi. Molemmat vain olleet liian jääriä.
- Anonyymi
Lupaan, että yritän olla vähemmän jäärä.
-sivusta
- Anonyymi
Olen pidempään yrittänyt tunteista eroon. Saattaa vastapuolellakin olla tunteita, muttei halua edes vastata viestiin.
Olkoon sitten. Ei halua, tuntemattomana tulee vastaan. Omalla tavalla vapauttavaa.
-p- Anonyymi
Mä vierastan tätä vastapuolella sanaa. Eikö pitäisi olla samalla puolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vierastan tätä vastapuolella sanaa. Eikö pitäisi olla samalla puolella?
Anteeksi virheellinen sanavalinta. Tämä on vähän surullista enkä tiedä mitä ajatella. Siksi yritän resetoida itseäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi virheellinen sanavalinta. Tämä on vähän surullista enkä tiedä mitä ajatella. Siksi yritän resetoida itseäni.
Ei tarvitse pyytää anteeksi. Tsemppiä, toivottavasti kaikki kääntyy vielä niin kuin haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse pyytää anteeksi. Tsemppiä, toivottavasti kaikki kääntyy vielä niin kuin haluat.
Kiitos kannustuksesta. Yritän päästä eroon näistä pskoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen katsellut asuntoja muilta alueilta jos muutto vähän helpottaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen katsellut asuntoja muilta alueilta jos muutto vähän helpottaisi.
Minäkin katson viikottain asuntoja. Vielä en ole tehnyt mitään muuttopäätöstä, kunhan tarkistan markkinatilannetta.
- Anonyymi
En kyllä sinusta ole varma mutta omalla kohdalla asiat ovat juuri näin .
- Anonyymi
Uskon kyllä että tiedät
- Anonyymi
Hieman itsekästä. mutta toivon näin. Vaihtoehto kun on, että vain minä kärvistelen ihan syyttä.
- Anonyymi
Mä ainakin kärvistelen ja ehkä hänkin.
- Anonyymi
Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme a kumpikaan ei saa todellisia toimenpiteitä suoritettua?
- Anonyymi
Minut jätetään pian taas yksin 🙂 Ennemmin yksin kuin huonossa seurassa 🙂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2394349- 173949
Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi383870Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343865Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1453742Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k263712Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1243522Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202974Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!192825Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2622620