uuden vuoden vietto

Minkälaisin pöydän antimin otatte uuden vuoden vastaan? Itse ajattelin nauttia epäperinteistä pizzaa.

10

719

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vichyä

ja siihen kunnon tappelu päällee nam nam

• Ei keskustella juomista nyt. Se ku ei taida muuttua oli arki tai juhla.

• ihan sama

hameen päälle ja perunasalaatit naamaan. ukkokin pitäs raahata happea imemää.

• IHAN HYVÄ

UUNNAVUONNA RUUAKSI MINÄ LITOIN PERUNASALTTIA AJ NAKKIA TEENPÄ PIZZAN HUOMMENNA MINÄKIN ON SEVAAN NIIN HYVÄÄ VAIKKA ROSKARUOKKAA ONKIN.

• taitaa...

olla juustotarjotin, hedelmäsalaattia, juustokakkuja ja muitan joululta jääneitä leivonnaisia, suolaisia pasteijoita. Nämä nyt yhtä-äkkiä tuli mieleen. Onhan tässä päivä vielä aikaa suunnitella ja tehdä

• hanhenmaksapalleroita

kermassa haudutettua tenojoen lohta,kainuulaista leipäjuustoa lapin hillojen kera

• Huuh----

Anna osoite tai vinkki, niin tuun viivana!

• muuttuikin
        Huuh---- kirjoitti:

eli meillä syötiin MUTTIA nyrkinsilimästä voin kera, lisäksi ispinäpottuja, lummuusia, huituvelliä, leipäpaistia, ohorapuurua, rössipottuja ja röpörieskaa kahavin kans jäläkiruuaksi. Tuuhan syömään. Terv.vs

• "Aittapolulla"
        muuttuikin kirjoitti:

eli meillä syötiin MUTTIA nyrkinsilimästä voin kera, lisäksi ispinäpottuja, lummuusia, huituvelliä, leipäpaistia, ohorapuurua, rössipottuja ja röpörieskaa kahavin kans jäläkiruuaksi. Tuuhan syömään. Terv.vs

Kiitti sulle, mutta ennätin juuri syödä kinkkua ja laatikkoruokia niin, että soittele ja tule rva:n kanssa kahville! (Se mutti pannee kyllä arveleen.)

• iivana!
        Huuh---- kirjoitti:

!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      833
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      746
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe