ja kaikille Antti-faneille
Hyvää Uutta Vuotta Antille
14
471
Vastaukset
- top-kundi
Älä ammu raketteja silmiin.
- julie daimods
mini stars off yes aegels freed daimods
- :::patricia:::
moi antti!
hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta
oon sun suurin fani- top-kundi
suurempi...
- kysyjäX
top-kundi kirjoitti:
suurempi...
Mikä ihme siinä on että sun pitää käyttää moista nimimerkkiä juuri tällä palstalla, provoilua kenties ? Ihme kyllä kun olen sattuneesta syystä seurannut gay-palstaa muutaman vuoden ajan niin en ole ikinä nähnyt siellä ensimmäistäkään kirjoitustasi, kertoo melko paljon.
- on siitä ei
kysyjäX kirjoitti:
Mikä ihme siinä on että sun pitää käyttää moista nimimerkkiä juuri tällä palstalla, provoilua kenties ? Ihme kyllä kun olen sattuneesta syystä seurannut gay-palstaa muutaman vuoden ajan niin en ole ikinä nähnyt siellä ensimmäistäkään kirjoitustasi, kertoo melko paljon.
ole epäilystäkään.Opetellu pari kolme itsestään coolia sanaa joita täällä toistelee,hih,hih,voi pientä.
- top-kundi
on siitä ei kirjoitti:
ole epäilystäkään.Opetellu pari kolme itsestään coolia sanaa joita täällä toistelee,hih,hih,voi pientä.
kommentoimaan? Miksi haluat mitätöidä rakkauteni kauniita poikia kohtaan solvaamalla?
Onko palstalla useimmillakin henkinen taso sinun luokkaasi?
Antin rakastaminen ei ole 10-vuotiaiden pikkutyttöjen yksinoikeus.
Tuo hih,hih kertoo sinusta paljon. Olet selkeästi vielä hihittelyiässä....... - taivaansini1
kysyjäX kirjoitti:
Kelpaako uusi nimimerkkini sinulle?
Sinä ilmeisesti olet Jumala itse, jos nimimerkkiin tarvitaan hyväksyntäsi.... - kysyjäX
taivaansini1 kirjoitti:
Kelpaako uusi nimimerkkini sinulle?
Sinä ilmeisesti olet Jumala itse, jos nimimerkkiin tarvitaan hyväksyntäsi....Itsehän rupesit kysymään hyväksyntääni... minä vain annoin mielipiteeni nimimerkistäsi syystä johon itse vastasit : "Antin rakastaminen ei ole 10-vuotiaiden pikkutyttöjen yksinoikeus. "
Edelleen olen sitä mieltä että olet pelkkä trolli ja täyshetero. - hitittely-ikäni
top-kundi kirjoitti:
kommentoimaan? Miksi haluat mitätöidä rakkauteni kauniita poikia kohtaan solvaamalla?
Onko palstalla useimmillakin henkinen taso sinun luokkaasi?
Antin rakastaminen ei ole 10-vuotiaiden pikkutyttöjen yksinoikeus.
Tuo hih,hih kertoo sinusta paljon. Olet selkeästi vielä hihittelyiässä.......on kestänyt jo reilusti yli 30v.
- Otan osaa.
hitittely-ikäni kirjoitti:
on kestänyt jo reilusti yli 30v.
Ja anteeksi, en tiennyt kohtalostasi.
- taivaansini1
kysyjäX kirjoitti:
Itsehän rupesit kysymään hyväksyntääni... minä vain annoin mielipiteeni nimimerkistäsi syystä johon itse vastasit : "Antin rakastaminen ei ole 10-vuotiaiden pikkutyttöjen yksinoikeus. "
Edelleen olen sitä mieltä että olet pelkkä trolli ja täyshetero.vaikka sitä mieltä, että maa on litteä.
- koita sinäkin
Otan osaa. kirjoitti:
Ja anteeksi, en tiennyt kohtalostasi.
ottaa elämääsi positiivinen asenne.
- täällä muillekin
koita sinäkin kirjoitti:
ottaa elämääsi positiivinen asenne.
opettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764