Näyttää olevan jotkut menee liian syvällisesti keskusteluihin mukaan ja alkavat syyttelemään ketä sattuu mistä sattuu kirjoittelusta. Jos havaitset itsessäsi tällaista pidä taukoa niin asia voi korjaantua.
keskustelun vaaroja
12
1005
Vastaukset
- Kuka olet?
Voisitko antaa jonkin vihjeen henkilöllisyydestäsi?
Saatamme nimittäin tuntea toisemme!minä olen ihan tavallinen ihminen. eipä mussa oo mitään kiinnostavaa.
Kerro sinä itsestäsi jospa vaikka minua alkaaisi kiinnostaa.- Tavallinen mies..
meyri kirjoitti:
minä olen ihan tavallinen ihminen. eipä mussa oo mitään kiinnostavaa.
Kerro sinä itsestäsi jospa vaikka minua alkaaisi kiinnostaa.No, alkajaisiksi kysyn tuon siviilisäädyn (kun nuo luuraavat pojat ovat niin tarkkoja tuon synninteon kanssa) :)
Tavallinen mies.. kirjoitti:
No, alkajaisiksi kysyn tuon siviilisäädyn (kun nuo luuraavat pojat ovat niin tarkkoja tuon synninteon kanssa) :)
tuo utelu ei saannut minua kiinnostumaan niin paljon, että paljastaisin itseäni. Kerro itsestäsi niin ehkäpä....
- (Salaper.....)
meyri kirjoitti:
tuo utelu ei saannut minua kiinnostumaan niin paljon, että paljastaisin itseäni. Kerro itsestäsi niin ehkäpä....
Olet varattu, niin minäkin. Eix varattu ole laatua, vai? Ei oo mikkään pervo tai outo....palataan
- Meyriiiiiiiiiiiii
(Salaper.....) kirjoitti:
Olet varattu, niin minäkin. Eix varattu ole laatua, vai? Ei oo mikkään pervo tai outo....palataan
Täällä yhä oottelen........ Missä ooooooooot?
- Oottaja pitkästyy
(Salaper.....) kirjoitti:
Miksi hylkäsit mun, saanko taas olla sun?
Meyriäää, meyriää, moonikaa (Salaper.....) kirjoitti:
Mulla on jo yks salarakas, en tarvi toista. sorry
j.jussiW-T kirjoitti:
yhteen tyytynyt?
lakkaa pottuilemaan minulle, ei sitä tiedä vaikka ollaan sukua ko kerta puolet H:vetisistä on ja olet itse kieltänyt parjaamasta sukulaisiasi.
- kuulo puheitako
meyri kirjoitti:
lakkaa pottuilemaan minulle, ei sitä tiedä vaikka ollaan sukua ko kerta puolet H:vetisistä on ja olet itse kieltänyt parjaamasta sukulaisiasi.
meyri sillä tällä meijän jussilla on semmonen
alemmuus kompleksi kuulin ABC.llä
On iso imemään ja pieni panemaan ja se vaivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.172563Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant862401- 2021334
- 1191215
- 871202
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2791131Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,14960Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211939Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12927Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta57837