Tietääkö kukaan, mistä saisi tiedon, mitä v40:lle tehdään 160 tkm huollossa ja kannattaako enää noin paljon ajettua viedä merkkikorjaamoon?
v40, 160 tkm
7
2659
Vastaukset
- volvo_puranen
Onko huoltokirjassa kilometrilukemia joissa vaihtuu sytytystulpat, suodattimet jarrunesteen ym. Itsellä on 850 huoltokirjassa.
Jos ei ole mene merkkiliikkeeseen pyydä lista vaidettavista osista jotka kuuluu 160tkm huoltoon ja kyseisen huollon hinta.Päätä sitten kannataako tehdä merkkihuolossa vai tekeekö itse huollon. - Nimimerkki
Noilla kilometreillä taisi olla öljy ja suodatin ne tärkeimmät vaihdettavat, tuota seuraavassa on vaihtovuorossa ainakin omassa vuosimallissa ilmansuodatin ja sytytystulpat öljyjen lisäksi.
Ainakin ei-merkikorjaamo on huomattavasti edullisempi kuin merkkikorjaamo, vaikka osat olisivatkin samoja. Kysellessä huollon hintoja, oli ei-korjaamo toista sataa edullisempi kuin merkki-korjaamo. Valintani oli selvä. - suodatin
vaihdetaan 160tkm.huollossa
- Nimetön
160 tuhannessa ei ole merkattu huoltoa. Tärkein kuitenkin että jakopäänhihna on joskus vaihdettu (vaihtoväli 120tkm) Ja moottoriöljyjen vaihtoväli 15 tkm (itse vaihdan öljyt 10tkm välein ja suodattimen joka toisella kerralla)
Tässä lähimmät huollot:
150 tuhatta
Vaihda jäähdysytysneste ja jarruneste
180 tuhatta (iso huolto)
Vaihda: Moottoriöljyt, öljynsuodatin, jäähdytysneste, ilmansuodatin, sytytystulpat
Tämä ei ole välttämättä ainoa oikea huoltokirja, mutta itselläni tällainen ja näiden ohjeiden mukaan olen huoltanut. - Nimetön
Nimetön kirjoitti:
160 tuhannessa ei ole merkattu huoltoa. Tärkein kuitenkin että jakopäänhihna on joskus vaihdettu (vaihtoväli 120tkm) Ja moottoriöljyjen vaihtoväli 15 tkm (itse vaihdan öljyt 10tkm välein ja suodattimen joka toisella kerralla)
Tässä lähimmät huollot:
150 tuhatta
180 tuhatta (iso huolto)
Vaihda: Moottoriöljyt, öljynsuodatin, jäähdytysneste, ilmansuodatin, sytytystulpat
Tämä ei ole välttämättä ainoa oikea huoltokirja, mutta itselläni tällainen ja näiden ohjeiden mukaan olen huoltanut.vaihtoväli on minun huoltokirjassani 120 tkm...
- aloittaja
Nimetön kirjoitti:
Tässä lähimmät huollot:
150 tuhatta
180 tuhatta (iso huolto)
Tämä ei ole välttämättä ainoa oikea huoltokirja, mutta itselläni tällainen ja näiden ohjeiden mukaan olen huoltanut.Varmaan riippuu sitten vuosimallista, meillä 02 ja huoltokirjassa on 160 000 huolto. Soitin ja kysyin mitä kuuluu: Öljyt, suodatin, jakopään hihna ja polttoaineensuodatin. vastaus siis merkkiliikeestä.
- qehqehqj
Nimetön kirjoitti:
Tässä lähimmät huollot:
150 tuhatta
180 tuhatta (iso huolto)
Tämä ei ole välttämättä ainoa oikea huoltokirja, mutta itselläni tällainen ja näiden ohjeiden mukaan olen huoltanut.mikäs mahtaa olla 240 tuhatta huolto tai mitäs sisätäis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai999520Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764947Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.524647Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82398Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051622- 441444
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota551374Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491311Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641272