v40, 160 tkm

äsken ostettu

Tietääkö kukaan, mistä saisi tiedon, mitä v40:lle tehdään 160 tkm huollossa ja kannattaako enää noin paljon ajettua viedä merkkikorjaamoon?

7

2570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo_puranen

Onko huoltokirjassa kilometrilukemia joissa vaihtuu sytytystulpat, suodattimet jarrunesteen ym. Itsellä on 850 huoltokirjassa.
      Jos ei ole mene merkkiliikkeeseen pyydä lista vaidettavista osista jotka kuuluu 160tkm huoltoon ja kyseisen huollon hinta.Päätä sitten kannataako tehdä merkkihuolossa vai tekeekö itse huollon.

• Nimimerkki

Noilla kilometreillä taisi olla öljy ja suodatin ne tärkeimmät vaihdettavat, tuota seuraavassa on vaihtovuorossa ainakin omassa vuosimallissa ilmansuodatin ja sytytystulpat öljyjen lisäksi.

Ainakin ei-merkikorjaamo on huomattavasti edullisempi kuin merkkikorjaamo, vaikka osat olisivatkin samoja. Kysellessä huollon hintoja, oli ei-korjaamo toista sataa edullisempi kuin merkki-korjaamo. Valintani oli selvä.

• suodatin

vaihdetaan 160tkm.huollossa

• Nimetön

160 tuhannessa ei ole merkattu huoltoa. Tärkein kuitenkin että jakopäänhihna on joskus vaihdettu (vaihtoväli 120tkm) Ja moottoriöljyjen vaihtoväli 15 tkm (itse vaihdan öljyt 10tkm välein ja suodattimen joka toisella kerralla)

Tässä lähimmät huollot:

150 tuhatta
        Vaihda jäähdysytysneste ja jarruneste

180 tuhatta (iso huolto)
        Vaihda: Moottoriöljyt, öljynsuodatin, jäähdytysneste, ilmansuodatin, sytytystulpat

Tämä ei ole välttämättä ainoa oikea huoltokirja, mutta itselläni tällainen ja näiden ohjeiden mukaan olen huoltanut.

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

160 tuhannessa ei ole merkattu huoltoa. Tärkein kuitenkin että jakopäänhihna on joskus vaihdettu (vaihtoväli 120tkm) Ja moottoriöljyjen vaihtoväli 15 tkm (itse vaihdan öljyt 10tkm välein ja suodattimen joka toisella kerralla)

Tässä lähimmät huollot:

150 tuhatta

180 tuhatta (iso huolto)
        Vaihda: Moottoriöljyt, öljynsuodatin, jäähdytysneste, ilmansuodatin, sytytystulpat

Tämä ei ole välttämättä ainoa oikea huoltokirja, mutta itselläni tällainen ja näiden ohjeiden mukaan olen huoltanut.

vaihtoväli on minun huoltokirjassani 120 tkm...

• aloittaja
        Nimetön kirjoitti:

Tässä lähimmät huollot:

150 tuhatta

180 tuhatta (iso huolto)

Varmaan riippuu sitten vuosimallista, meillä 02 ja huoltokirjassa on 160 000 huolto. Soitin ja kysyin mitä kuuluu: Öljyt, suodatin, jakopään hihna ja polttoaineensuodatin. vastaus siis merkkiliikeestä.

• qehqehqj
        Nimetön kirjoitti:

Tässä lähimmät huollot:

150 tuhatta

180 tuhatta (iso huolto)

mikäs mahtaa olla 240 tuhatta huolto tai mitäs sisätäis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe