Wig Wam

KISS my a**

Katsoin eilen videolta vuotta aikaisemman euroviisuhevi-esityksen ja on se Wig Wam niiin paljon melodisempaa ja lahjakkaampaa soitantaa/laulua kuin Lordin murina. Wig Wamille olisin suonut voiton, hevidiggari kun olen. Lordin örinä ei ole taitavaa laulamista. Tai eihän se ole laulua ollenkaan.
Kuunnelkaa Wig Wamia ja vertailkaa: huomaatte mitä tarkoitan.
Kyse ei ole makuasiasta, vaan taidosta.
Ja kuten Lordin kohdalla huomaa, ei tarvitse olla lahjakas pärjätäkseen. Näin se vain ikävä kyllä on.

15

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AMEN

      SANON MINÄ! LORDIN SOITANTA JA LAULANTA ON PARASTA!!

      • KISS my a**

        Perusteluja kiitos. Esim. miten Putaansuun lahjakkuus tulee esiin?
        Ymärrätkö SINÄ, mitä on lahjakkuus ja musiikillinen osaaminen, vai oletko vain LORDI-fani?


    • AMEN

      KISS MY ASS?

      • KISS my a**

        Ei, nimimerkkini on KISS my a**.


      • Miss Kita
        KISS my a** kirjoitti:

        Ei, nimimerkkini on KISS my a**.

        Häivy muualle! Tänne ei tulla keskustelemaan mistään v*tun Wig Wamistä, vaan Lordista! Ja jos sinulla ei siitä mitään sanottavaa ole, ala mennä. Ja tuosta lahjakkuusjutusta vielä, että Tomi Putaansuu ON lahjakas! Nimittäin tekemään biisejä, pukuja ym. ym. ja laulamaan. Jos pidät sitä örisemisenä, en voi sille mtn, mutta itse olen eri mieltä!


    • faktaa.

      Se on saletti että jos Wig Wam ei olisi edellisenä vuonna esiintynyt euroviisuissa, niin eipä seuraavana vuonna olisi esiintynyt lordikaan.
      Suomalaisilla kun on aina tapana tulla jälkijunassa ja matkia.
      Sanokaa räkänokat siihen sitten mitä haluatte.

      • Miss Kita

        No jo ollaan aikoihin eletty, kun matkimisestakin pitää jo syyttää! Pistimme Lordin siksi euroviisuihin, että halusimme kerrankin voittaa. Halusimme pistää Suomea edustamaan sellaista musiikkia kuin meidän maassamme oikeastikin on! En tarkoita, että täällä olisi pelkkää monsterirockia, mutta rockia kumminkin. Eli se oli omaperäisyyttä, eikä kukaan tässä ole mitään matkinut! Nytkin ehdokkaina ovat kaiken maailman Lovexit, Hanna Pakariset ym. rocktähdet, koska nyt uskallamme videä euroviisuihin sellaisia bändejä ja artisteja kuin haluamme. Ei millään cat cateillä pitkälle pötkitä! Että näin. ^^' Koittakaa nyt ymmärtää, meitä ei kiinnosta teidän Lordi-valitukset! Kun se nyt vaan sattuu olemaan maailman paras bändi


      • KISS my a**

        Täsmälleen noin!
        Wig Wam tosin on taitavampi, lahjakkaampi ja parempi.


      • KISS my a**
        Miss Kita kirjoitti:

        No jo ollaan aikoihin eletty, kun matkimisestakin pitää jo syyttää! Pistimme Lordin siksi euroviisuihin, että halusimme kerrankin voittaa. Halusimme pistää Suomea edustamaan sellaista musiikkia kuin meidän maassamme oikeastikin on! En tarkoita, että täällä olisi pelkkää monsterirockia, mutta rockia kumminkin. Eli se oli omaperäisyyttä, eikä kukaan tässä ole mitään matkinut! Nytkin ehdokkaina ovat kaiken maailman Lovexit, Hanna Pakariset ym. rocktähdet, koska nyt uskallamme videä euroviisuihin sellaisia bändejä ja artisteja kuin haluamme. Ei millään cat cateillä pitkälle pötkitä! Että näin. ^^' Koittakaa nyt ymmärtää, meitä ei kiinnosta teidän Lordi-valitukset! Kun se nyt vaan sattuu olemaan maailman paras bändi

        Maailman paras bändi?
        - Tuollaiset lauseet vaativat perusteluja.
        Tiedän että niitä ei löydy, koska sellaisia ei ole.

        Rehellisesti ei voi sanoa maailman parhaaksi, sanoohan sen jo järkikin.


    • _Ansku_Bansku_

      Musiikkimakuuni kuuluu mm. Lordi ja Wig Wam. Molemmat ovat mielestäni tosi hyviä, ja ei niitä voi verrata keskenään, koska ne ovat keskenään hyvin erinlaisia!

      • KISS my a**

        Wig Wam on taitava/lahjakas, Lordi ei.
        Kyllä niitä voi verrata, mutta Lordia ei voi nostaa samalle viivalle ja se selviää juuri vertailemalla.


      • KISS my a**

        Ja vielä tarkennus että makuasioista ei voikaan vertailla mutta nyt onkin kysymys taidoista.
        Antti Tuiskukin luulee että hänen alavireinen laulamisensa on makuasia mutta ei, se ei mene maun piikkiin, vaan kyllä kyse on ihan taidoista/taitamattomuudesta.


      • ,.-,.-,.-,.-
        KISS my a** kirjoitti:

        Ja vielä tarkennus että makuasioista ei voikaan vertailla mutta nyt onkin kysymys taidoista.
        Antti Tuiskukin luulee että hänen alavireinen laulamisensa on makuasia mutta ei, se ei mene maun piikkiin, vaan kyllä kyse on ihan taidoista/taitamattomuudesta.

        Kiss my a** kertoi mielipiteensä asiallisesti, voisitte tekin vastata asiallisesti ettekä kiukutella kuin pikkuiset kakarat.

        Toisaalta Kiss my a**:in teksteistä paistaa lievä ylimielisyys, jos hän ei jostain tykkää niin se ei ole makuasia vaan puhtaasti sitä että se mistä ei pidä on paskaa. Näinhän se ei ole. En minäkään örinästä pahemmin pidä, mutta monien mielestä se on paras laulutyyli mitä on.

        Tomi Putaansuuhan ei suinkaan vaan tule lavalle ja örise pari tuntia ja mene kotiin, Lordi on hänen elämäntyönsä, hän on säveltänyt biisit, suunnitellut puvut ja meikit, maalannut levynkannet ja sarjakuvat jne. Vaikka olisi itse 1000 kertaa putaansuuta lahjakkaampi muusikko, niin kenelläkään ei ole varaa kutsua häntä lahjattomaksi. Siitä tulikin mieleen, missä voimme kuulla kiss my a**:in musiikkia? Kun näin uhoat lordin olevan paskaa niin voisitkin näyttää meille omaa musiikin osaamistasi.

        Sinä et lordista tykkää, se on hyvä, minä tykkään, mutta se ei tarkoita ettäkö se olisi yleisesti huonoa ja lahjatonta jos sinä et siitä tykkää. Emme elä enää barokkiajalla, musiikki on erittäin monipuolista, eri genrejä ja ala-lajeja on erittäin runsaasti mistä valita, jotkut rakastavat heviä, toiset klassista rockkia, kolmas tykkää klassisesta.
        En minäkään pidä iskelmästä mutta en mene väittämään kaikkien iskelmälaulajien ja soittajien olevan ammattitaidotonta porukkaa joka menee vain ulisemaan lavalle korneissa puvuissa.


      • Miss Kita
        ,.-,.-,.-,.- kirjoitti:

        Kiss my a** kertoi mielipiteensä asiallisesti, voisitte tekin vastata asiallisesti ettekä kiukutella kuin pikkuiset kakarat.

        Toisaalta Kiss my a**:in teksteistä paistaa lievä ylimielisyys, jos hän ei jostain tykkää niin se ei ole makuasia vaan puhtaasti sitä että se mistä ei pidä on paskaa. Näinhän se ei ole. En minäkään örinästä pahemmin pidä, mutta monien mielestä se on paras laulutyyli mitä on.

        Tomi Putaansuuhan ei suinkaan vaan tule lavalle ja örise pari tuntia ja mene kotiin, Lordi on hänen elämäntyönsä, hän on säveltänyt biisit, suunnitellut puvut ja meikit, maalannut levynkannet ja sarjakuvat jne. Vaikka olisi itse 1000 kertaa putaansuuta lahjakkaampi muusikko, niin kenelläkään ei ole varaa kutsua häntä lahjattomaksi. Siitä tulikin mieleen, missä voimme kuulla kiss my a**:in musiikkia? Kun näin uhoat lordin olevan paskaa niin voisitkin näyttää meille omaa musiikin osaamistasi.

        Sinä et lordista tykkää, se on hyvä, minä tykkään, mutta se ei tarkoita ettäkö se olisi yleisesti huonoa ja lahjatonta jos sinä et siitä tykkää. Emme elä enää barokkiajalla, musiikki on erittäin monipuolista, eri genrejä ja ala-lajeja on erittäin runsaasti mistä valita, jotkut rakastavat heviä, toiset klassista rockkia, kolmas tykkää klassisesta.
        En minäkään pidä iskelmästä mutta en mene väittämään kaikkien iskelmälaulajien ja soittajien olevan ammattitaidotonta porukkaa joka menee vain ulisemaan lavalle korneissa puvuissa.

        olet oikeassa.

        Mutta KISS my a** voisi
        todellakin itse sanoa,
        että mikä pakkomielle
        on tulla haukkumaan
        Lordia "lahjattomaksi",
        jos ei itselläsi ole
        todisteita oman musiik-
        kimaun "lahjoista"?
        Tai siis niiden bändien,
        joita kuuntelet.

        Ei voi tuolla lailla
        verrata, mikä on lah-
        jakasta ja mikä ei.

        Eihän noista sinun
        löpinöistäsi, KISS my a**,
        saa kuin sellaisen kuvan,
        että haluat vain elvis-
        tellä omilla lempibän-
        deilläsi ja potkia muut
        "surkeat" bändit jorpak-
        koon.

        Tämä on kuitenkin
        sinänsä väärä paikka,
        että turhaa sinä meille
        faneille tulet Lordia
        haukkumaan, kun ei
        meidän päätä noin vain
        käännetä. :D

        Mene itse hehkuttamaan
        muualle sitä Wig Wamiä.
        Jos pidät siitä oikeas-
        ti, niin pidä. Äläkä vä-
        litä siitä, mistä et pidä.
        Kuten Lordista.

        On oikeus kritisoida,
        mutta tuo lahjakkuus-juttu
        oli kyllä naurettava!


      • KISS my a**
        Miss Kita kirjoitti:

        olet oikeassa.

        Mutta KISS my a** voisi
        todellakin itse sanoa,
        että mikä pakkomielle
        on tulla haukkumaan
        Lordia "lahjattomaksi",
        jos ei itselläsi ole
        todisteita oman musiik-
        kimaun "lahjoista"?
        Tai siis niiden bändien,
        joita kuuntelet.

        Ei voi tuolla lailla
        verrata, mikä on lah-
        jakasta ja mikä ei.

        Eihän noista sinun
        löpinöistäsi, KISS my a**,
        saa kuin sellaisen kuvan,
        että haluat vain elvis-
        tellä omilla lempibän-
        deilläsi ja potkia muut
        "surkeat" bändit jorpak-
        koon.

        Tämä on kuitenkin
        sinänsä väärä paikka,
        että turhaa sinä meille
        faneille tulet Lordia
        haukkumaan, kun ei
        meidän päätä noin vain
        käännetä. :D

        Mene itse hehkuttamaan
        muualle sitä Wig Wamiä.
        Jos pidät siitä oikeas-
        ti, niin pidä. Äläkä vä-
        litä siitä, mistä et pidä.
        Kuten Lordista.

        On oikeus kritisoida,
        mutta tuo lahjakkuus-juttu
        oli kyllä naurettava!

        Tykkään Kissistä, AC/DC:stä jne. Ymmärrän Kissiä, että heillä ei ole aikomustakaan esiintyä Lordin kanssa, koska he tietävät, minkä tasoisista kavereista on kyse. Kuunnelkaa Paul Stanleyn melodista laulantaa ja hienoa äänen kuljettamista. Lordi örisee ja kuten jo aiemmin sanoin, ei tarvitse olla musiikillisesti lahjakas menestyäkseen.
        Tosin ahkeruus lasketaan erääksi lahjakkuuden muodoksi, joten maskit, vaatteet ja levyjen maalaukset olkoon sitten sitä lahjakkuutta.
        Älkää kuitenkaan pitäkö häntä taitavana LAULAJANA.

        Tarkoitukseni ei ole olla ylimielinen, kerron vain sen, mitä kuulen. En minä ole pyytänyt Lordia örisemään/ "laulamaan", hän on sen tehnyt ihan itse. Se jos tekstini vaikuttaa ylimieliseltä, johtuu vain siitä, että se on asiallisesti kirjoitettu.

        Omaa lahjakkuuttani ei ole tarkoitus tuoda esille ja on ihan sama mitä ajattelette sen suhteen ja vaikka teille taitoni selviäisi, ette sitä myöntäisi, koska olen eri mieltä teidän kanssanne Lordista.
        Nyt on siis kyse Lordin lahjakkuudesta ja sitä ei tosiaan ahkeruuden lisäksi ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe