Mitä kaikkia pitää laittaa kohdilleen, että saa yhteyden nettiin WIN98:ssa?
Verkkoyhteykset: Valitsin Lähiverkkoasetukset, vaan eipä lahtenyt tulille.
Verkkokortin yms. ajurit tuntuvat olevan OK, koska mistään ei näy herjoja.
Yhteys on 512/512 ja tavallinen ADSL Zykel-merkkinen modeemi.
Pitääkö palveluntarjoajan romppua syöttää jossain vaiheessa (hukassa tosin)? Sotkeeko se Zykelin, jos menee metsään?
(Netti toimii kyllä tällä siskon kannettavalla ibookilla)
Win98
5
521
Vastaukset
- kokemuksiani
kyllä se romppu on asiallista hurauttaa koneessa. Siinä on 98:lle jokin ajuri minkä ansiosta koneesi osaa ottaa yhteyden sinun palveluntarjoajaan.
Palveluntarjoajan ohjekirja selittää varmaan toimintaa eri käyttisten kanssa. - on vanha
Kyllä sekin vielä toimii, jopa 95, kun kaikki tarvittavat verkkokrääsä on asennettu ja on muistettu ruksata "DHCP, eli nouda asetukset automaattisesti"
Windowsasennuslevyn tarvitset, mutta et sitä roskaa, joka tulee ISP:ltä.
Tuolaisten asennuslevyjen kanssa käy helposti, kuten minulle aikoinaan, että IE 4 muuttuu IE 3:ksi. - Ohjeistaja
Älä missään nimessä tarjoa palveluntarjoajan romppua koneeseen Zykel-merkkisen modeemi kanssa. Modeemi hakee asetukset itse. Romppu on turha.
Itselläni on Win 98 ja heti lähti pelaamaan. Verkkokortin asetukset vaan kuntoon, siinäpä tärkeimmät.- asiasta
.. mikä on siis ZYKELin ja PC:n välissä olevan verkkopiuhan kytkentä?
Liitin on siis 8-nastainen.
Ei meinaa millään alkaa pelittään.
Kohta on vaihdettu kaikki muut ristiin. paitsi kuoret :) - veikkauksena
Ekana verkkokortti kondikseen, ajuri.
Palveluntarjoajan romppu ei alkanut asentumaan ilman verkkokortin tunnistusta. Lisäksi asennuksessa kysytään käyttäjätunusta ja salasanaa, eihän modeemi pääse oikean henkilön linjalle muuten. Ei sieltä selainta sun muuta tartte asentaakaan jos sellaisia on.
Mutta tämä ei perustu Zykelin modeemiin vaan Ciscoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135345- 1972460
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801813En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761457Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k184999- 41970
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46899- 77813
- 45699
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6691